Gå til innhold

Jente som ønsker å ha sex med jenter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen! :) 19 år gammel jente.

Skrev lignende innlegg i 2018, men håper noen kanskje kan hjelpe meg nå. Jeg er nesten helt sikker på at jeg er bifil, men har aldri ligget med en jente. Har alltid kommet veldig nærme, men alltid blitt avbrutt... Er ikke mye ute på byen så er ikke sjangs for å finne noen der, hvordan går man frem for å finne noen? Har flere bifile venninner, men dette er ikke aktuelt ettersom jeg ikke vil ødelegge vennskap.

Har prøvd på gaysir, skeiv.no og tinder, men funker dårlig haha

Anonymkode: 707a1...fae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen! :) 19 år gammel jente.

Skrev lignende innlegg i 2018, men håper noen kanskje kan hjelpe meg nå. Jeg er nesten helt sikker på at jeg er bifil, men har aldri ligget med en jente. Har alltid kommet veldig nærme, men alltid blitt avbrutt... Er ikke mye ute på byen så er ikke sjangs for å finne noen der, hvordan går man frem for å finne noen? Har flere bifile venninner, men dette er ikke aktuelt ettersom jeg ikke vil ødelegge vennskap.

Har prøvd på gaysir, skeiv.no og tinder, men funker dårlig haha

Gaysir er vel for menn? 

Anonymkode: b1b87...e17

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gaysir er vel for menn? 

Er for alle kjønn. 

Anonymkode: 1bbe2...6ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd homse og lesbe bar ?

Anonymkode: bad57...aa6

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er for alle kjønn. 

Hvor mange er det av dem nå?

Anonymkode: 6939f...daa

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du prøvd homse og lesbe bar ?

Anonymkode: bad57...aa6

Er ikke aktuelt da jeg ikke er gammel nok uansett 😕

AnonymBruker
Skrevet

har samme problem som deg. Er ikke så mye ute på byen og er vanskelig på nettsider eller app. Vil så veldig prøve med en jente

Anonymkode: a9221...fa0

AnonymBruker
Skrevet

De fleste jenter er bifile, og resten er lesbiske. Så du har god sjans til å finne deg ei jente eller to.

Neste gang du er i fellesdusjen på treningssenteret og såper inn andre jenter kan du bruke litt ekstra tid på brystene hennes, følg med på blikket hennes og du vil se fort om hun er avvisende eller ikke. Og hvis du merker hun er "samarbeidsvillig" er det bare ta henne med deg hjem.

Anonymkode: 05bc5...726

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har samme problem som deg. Er ikke så mye ute på byen og er vanskelig på nettsider eller app. Vil så veldig prøve med en jente

Anonymkode: a9221...fa0

Send meg en melding da, er gira :) haha

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste jenter er bifile, og resten er lesbiske. Så du har god sjans til å finne deg ei jente eller to.

Neste gang du er i fellesdusjen på treningssenteret og såper inn andre jenter kan du bruke litt ekstra tid på brystene hennes, følg med på blikket hennes og du vil se fort om hun er avvisende eller ikke. Og hvis du merker hun er "samarbeidsvillig" er det bare ta henne med deg hjem.

Anonymkode: 05bc5...726

Vet ikke hva du pleier å drive med, men lite aktuelt og såpe inn andre. Da måtte det vært noen jeg kjente og er som sagt ikke gira på ødelegge vennskap så det går nok litt dårlig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har samme utfordring som deg TS... Er så og si aldri ute på fest, og bor på et bittelite sted hvor det så vidt jeg vet ikke er noen jenter som er bi/lesbiske. Har i tillegg barn, så er ikke sånn at det bare er å dra til byen for å finne noen heller... Har vært godt med en mann, og har etterhvert innsett at jeg i alle fall er bifil, kanskje også lesbisk, så jeg ser for meg at min eventuelle neste partner er en jente. Men hvordan finne henne? Har også prøvd gaysir og sånt, men der er det lite seriøst synes jeg... What to do? 🤷‍♀️

Anonymkode: f1af9...6dd

AnonymBruker
Skrevet

godt = gift 

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes skeiv ungdom.. du kan jo se om det er noen på din alder der. Litt flaut men kanskje det er verdt det hvis du møter ei søt jente;)  Ellers så har universitetersbarer ofte "skeiv aften"

Anonymkode: e98b4...22d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har samme utfordring som deg TS... Er så og si aldri ute på fest, og bor på et bittelite sted hvor det så vidt jeg vet ikke er noen jenter som er bi/lesbiske. Har i tillegg barn, så er ikke sånn at det bare er å dra til byen for å finne noen heller... Har vært godt med en mann, og har etterhvert innsett at jeg i alle fall er bifil, kanskje også lesbisk, så jeg ser for meg at min eventuelle neste partner er en jente. Men hvordan finne henne? Har også prøvd gaysir og sånt, men der er det lite seriøst synes jeg... What to do? 🤷‍♀️

Ingen tips desverre ettersom jeg lurer på det samme🤷🏼‍♀️Skal visst ikke være lett haha

• Liker 1
Skrevet

Det finnes skeiv ungdom.. du kan jo se om det er noen på din alder der. Litt flaut men kanskje det er verdt det hvis du møter ei søt jente;)  Ellers så har universitetersbarer ofte "skeiv aften"

Prøvd dette også🤷🏼‍♀️Så vet liksom ikke hva man kan prøve lenger hahah

AnonymBruker
Skrevet

Hm..try agian? Eller så ja.. kan man jo starte litt mer varsomt og vennskapelig. For eksempel på yogatrening. Vennlige blikk i stillheten. Hvis du føler velbehag i din kropp så er det lettere for andre å føle seg vel sammen med deg. Eller hvis du ser ei søt jente på bussen. Prøv deg frem - men ikke sånn overdrevnet flørtete  

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm..try agian? Eller så ja.. kan man jo starte litt mer varsomt og vennskapelig. For eksempel på yogatrening. Vennlige blikk i stillheten. Hvis du føler velbehag i din kropp så er det lettere for andre å føle seg vel sammen med deg. Eller hvis du ser ei søt jente på bussen. Prøv deg frem - men ikke sånn overdrevnet flørtete  

Går ikke på yoga eller treningssenter så blir vanskelig, uansett er det ikke så veldig mange i nær området som er lesbiske eller bifile. Er heller ikke personen til å gå bort til folk jeg ikke kjenner for å flørte eller sånn🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet er du fra da? 

Anonymkode: 3385f...1cf

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i landet er du fra da? 

Anonymkode: 3385f...1cf

Ikke så veldig langt unna Oslo

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er for alle kjønn. 

har vært der inne. Mest menn.  Gay er jo en homofil mann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...