Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Thailand om noen få dager og har ikke tenkt over at passet mitt er vannskadet før nå. Jeg klarte å miste det uvitende ute i fjor vinter og fant det tilfeldigvis under snøen på våren. Sidene inni er farget rosa i kantene og er litt ruglete samt at baksiden har noen små "søkk" etter å ha ligget mot grusen. Forsiden, samt den plastbelagte delen er uskadd, og det er ingenting som verken har blitt revet av eller løsnet. I mine øyne er det i grei nok stand, alle detaljer synes jo godt og de viktigste delene er i orden, men det ser jo absolutt ikke plettfritt og nytt ut.

Noen som har reist med lignende pass før eller som jobber med det og og har kunnskapen om dette er gyldig eller ikke?

Anonymkode: 78791...402

AnonymBruker
Skrevet

Dette ville jeg ha fått sjekket på et passkontor for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 32424...74c

Gjest Vil ikke
Skrevet

Jeg hadde bare spurt der de utsteder pass og hadde ikke gamblet på svar herfra.

AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg ringt til passkontoret å spurt før avreise. Hvis du gjør det i morgen, så rekker du kanskje å få tak i nødpass dersom du må ha det. 

Anonymkode: d5d84...186

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal til Thailand om noen få dager og har ikke tenkt over at passet mitt er vannskadet før nå. Jeg klarte å miste det uvitende ute i fjor vinter og fant det tilfeldigvis under snøen på våren. Sidene inni er farget rosa i kantene og er litt ruglete samt at baksiden har noen små "søkk" etter å ha ligget mot grusen. Forsiden, samt den plastbelagte delen er uskadd, og det er ingenting som verken har blitt revet av eller løsnet. I mine øyne er det i grei nok stand, alle detaljer synes jo godt og de viktigste delene er i orden, men det ser jo absolutt ikke plettfritt og nytt ut.

Noen som har reist med lignende pass før eller som jobber med det og og har kunnskapen om dette er gyldig eller ikke?

Anonymkode: 78791...402

Pass skal være uskadet for å være gyldig. 

Mene rThailand ikke godtar nødpass, så her har du et problem.

Anonymkode: 8e18d...5f5

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pass skal være uskadet for å være gyldig. 

Mene rThailand ikke godtar nødpass, så her har du et problem.

Anonymkode: 8e18d...5f5

Thailand godtar nødpass, men mindre de har skiftet regler det siste året. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...