AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Hvordan var det med deres barn/ungdommer? Hun tror selv hun hatt daglige uhell med avføringsflekker i trusa (hun har sjelden hatt slike uhell tidligere, og ihvertfall ikke daglige). Det kommer imidlertid kun en dråpe eller to PR DAG. Såvidt jeg husker ift meg selv, så var det fullt kjør fra dag en. Min eldste var bortreist da hun fikk. Så jeg forklarte på telefon og hun ordnet innkjøp av bind og sånt selv, og hun var ferdig da hun kom hjem. De av dere/barna deres som har hatt den typen begynnelse på mensen, hadde det vært noe opphold før den kom ordentlig i gang. Anonymkode: 82ef3...483
Ulrikke Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Første gang hun hadde mens var det bare brunt. Varte ca en uke. Da hun fikk det andre gang var det "vanlig", med rødt blod. Gikk tre mnd mellom første og andre gang. Etter det har den vært ganske regelmessig (4-7 uker) og "vanlig" blod.
Ulrikke Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Er nå snart et år siden første gang, hun er 13 nå.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 4 minutter siden, Ulrikke skrev: Første gang hun hadde mens var det bare brunt. Varte ca en uke. Da hun fikk det andre gang var det "vanlig", med rødt blod. Gikk tre mnd mellom første og andre gang. Etter det har den vært ganske regelmessig (4-7 uker) og "vanlig" blod. Det er derfor hun tror det er avføring. Det er brunt. Men jeg er nokså sikker på at det er mens. Kom det mengder eller bare dråper her og der, hos din? Anonymkode: 82ef3...483
Ulrikke Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er derfor hun tror det er avføring. Det er brunt. Men jeg er nokså sikker på at det er mens. Kom det mengder eller bare dråper her og der, hos din? Anonymkode: 82ef3...483 Jeg studerte det jo ikke, men det kom MYE mindre enn da det gangen etter kom blod ihvertfall, etter hvordan hun reagerte da Litt mer enn et par dråper, men overhodet ikke "vanlig" liksom....
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 9 minutter siden, Ulrikke skrev: Jeg studerte det jo ikke, men det kom MYE mindre enn da det gangen etter kom blod ihvertfall, etter hvordan hun reagerte da Litt mer enn et par dråper, men overhodet ikke "vanlig" liksom.... Sorry. Litt mange spørsmål fra meg. Hun eldste var selvlært, med kun litt oppfølgings-svar fra meg. Skulle nesten tro jeg er novise i dette her. Takk for svar ☺️ Anonymkode: 82ef3...483
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #7 Skrevet 13. mars 2019 Datteren min blir 13 i september i år. Fikk mensen i NOV i fjor. Starten var det lite blod, sa da brukte hun bare truseinnlegg. Men nå blør hun mer og må bruke vanlig bind, slik som jeg bruker. Anonymkode: 33591...7fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå