Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett denne filmen? Er den så dårlig som anmeldelsen tilsier? Synes den ser bra ut jeg ..men kanskje vi heller skal gå for Tolken lørdag..? :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg har sett den og syntes den var helt OK, helt til jeg fant ut at den florerer med to forskjellige slutter og at det kommer helt an på hvor du ser den hvilken slutt du får. Da ble den bare dårlig, fordi den ene slutten stiller ting mer åpent enn den andre.

Skrevet

Syns den var ganske bra jeg. Litt å skvette av.

Men to slutter har jeg ikke hørt. Kommer ann på hvilket land da eller?

Gjest Formosiss
Skrevet

Nei, det varierer innen for hvert land også. Surt.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Har nettopp lastet ned denne filmen og skal se den i kveld. Men hva er dette med to slutter? Er den ene slutten bedre enn den andre? Jeg har fått tak i filmen fra en person i USA. Hvilken slutt har jeg da?

Gjest Formosiss
Skrevet

Jeg vet ikke hvilken versjon du har, eller hvilken versjon som går på kinoene her i Norge. Jeg så den på DivX som var lastet ned ;-)

Uten forhåpentligvis å røpe for mye, så kan jeg si at den ene slutten er litt mer "happy ending" enn den andre, selv om begge to er skrudde på hver sin måte. Jeg så den slutten som er "minst" happy, men tror generelt filmen hadde blitt mye mer.. forståelig med den siste slutten.

Dersom noen vil vite de to forskjellige sluttene, kan de heller ta det via. privat melding, så jeg ikke ødlegger filmen for noen andre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...