Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jamilla tok ikke kontakt med foreldrene, en bruker på jodel gjorde det. Foreldrene måtte ta kontakt med Jamilla. Ja, det er stygge meldinger, MEN det er barn som skrev det. De burde ha vært for gode til å legge ut profilene i full offentlighet til sine 20k følgere, og heller tatt kontakt med foreldrene direkte. Det som skjer nå er at barna (minste er 12-13 år) blir drapstruet og hetsa av fanskaren, fordi de dreit seg ut. Det er foreldrene som er problemet her, ikke barna. Så da burde heller Jamilla og Thea tatt kontakt med foreldrene, eller offentliggjort foreldrenes navn hvis de absolutt skal publisere det.

Skal også legge til at de andre ph-deltakerne sensurerer i hvert fall profilen når de legger ut hat-meldinger. Det burde Thea og Jamilla lære av.

Anonymkode: c40ea...877

Uenig. Jeg tenker dette er en sterk form for lærdom for disse gutta. De får hatet de kastet ut rett tilbake i fleisen. Kanskje de tenker seg om et par-tre ganger neste gang de blir litt triggerhappy på tastaturet og kanskje andre som ser at de blir outet  for hatmeldinger  tenker litt mer gjennom hva de faktisk skriver til folk. Hadde kommentarene de skrev vært saklige, hadde ikke folk hatt noe å reagere på. Hatkommentarer hører ikke hjemme noe sted og vi får ikke slutt på det uten å stille folk til ansvar for dritten de serverer. 

Anonymkode: 4a59b...da2

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, spoilet de nå at det er han hjelperen som blir andre kjempe? 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Nanette skrev:

Åh, spoilet de nå at det er han hjelperen som blir andre kjempe? 

Mulig jeg er blind, men det fikk ikke jeg med meg 🙈

Hvordan så du det, og hvem ble det?

Anonymkode: bd456...d17

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg er blind, men det fikk ikke jeg med meg 🙈

Hvordan så du det, og hvem ble det?

Anonymkode: bd456...d17

Siden han ikke var å se på markedet. Var Jamilla og Kine som var med.

Men jeg kan ha sett feil 😅

AnonymBruker
Skrevet

Fredrik ble andrekjempe

Anonymkode: da770...49e

AnonymBruker
Skrevet

Grenene de kan velge mellom er melkespann, popularitet og kunnskap.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fredrik ble andrekjempe

Var det jeg sa. Sur på TV3 som spoilet det..null spenning.  Tror også prod. har påvirket valget..de vil ha Mario der. Så han ofrer partneren sin for Sofie når den tid kommer 

Anonymkode: 7314b...68e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes de har vært litt slappe i år med å skjule ting som kommer. De greide jo å spoile at Kine ble partner med Tix torsdagen før ho kom inn, og så greide de å spoile hvem som ble andrekjempe.

Begynner også å gå litt lei av at de som er ufine og som de jobber hardt med å få ut, får komme inn igjen hele tida. Synes Walid og Bettina hadde fortjent mer å komme inn igjen enn Sofie. Ho trodde jo ho var dronninga der, og det ble så slitsomt med all skjermtida ho fikk. Jeg vet ikke om ho kommer inn igjen, men det blir jo ofte sånn. Typisk nok er det som regel de jeg misliker som kommer inn igjen (folk som er i den litt blærete alliansen). Det har det vært i tidligere sesonger, for eksempel Carl Aksel. Blæ. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var det jeg sa. Sur på TV3 som spoilet det..null spenning.  Tror også prod. har påvirket valget..de vil ha Mario der. Så han ofrer partneren sin for Sofie når den tid kommer 

Anonymkode: 7314b...68e

Hater at produksjonen påvirker så mye. Når endelig Sofie røyk, så er det Mario som får all skjermtid. Mario kan jo være litt morsom på sync, men litt håpløs ellers. 

PS! Bare meg som er lei "gruppas beste" forresten? Synes det er så kult at Thea og Adrian tør å gå imot "gruppa"!! 

PPS! Jeg håper at Tea Kristine ryker ut snart. Synes ho er litt all over the place, og egentlig litt ufin til tider.

Anonymkode: 93c91...1ee

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fredrik ble andrekjempe

Typisk. Hadde håpet at Marius var litt tøffere enn som så og valgte Mario. Litt pinlig også i og med at han har gått og sagt at han vil "ha de nye her". 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Av og til liker jeg Jamilla, i hvert fall når hun tar de tøffe valgene. 

Men fy så ufyselig ho kan være! Hvorfor tror hun at hun kan velge hva som skal kjøpes på markedet? 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg, eller er det litt lite spoilers på denne tråden? 

Har det gått noen rykter om hvem som vinner, for eksempel? Er ikke på Jodel og alle disse stedene hvor sånt kanskje kan lekkes ut, så derfor er jeg innom her, hehehe 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da blir det melkespannkonkuranse da. 

Anonymkode: b5d55...211

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes de har vært litt slappe i år med å skjule ting som kommer. De greide jo å spoile at Kine ble partner med Tix torsdagen før ho kom inn, og så greide de å spoile hvem som ble andrekjempe.

Begynner også å gå litt lei av at de som er ufine og som de jobber hardt med å få ut, får komme inn igjen hele tida. Synes Walid og Bettina hadde fortjent mer å komme inn igjen enn Sofie. Ho trodde jo ho var dronninga der, og det ble så slitsomt med all skjermtida ho fikk. Jeg vet ikke om ho kommer inn igjen, men det blir jo ofte sånn. Typisk nok er det som regel de jeg misliker som kommer inn igjen (folk som er i den litt blærete alliansen). Det har det vært i tidligere sesonger, for eksempel Carl Aksel. Blæ. 

Hater at produksjonen påvirker så mye. Når endelig Sofie røyk, så er det Mario som får all skjermtid. Mario kan jo være litt morsom på sync, men litt håpløs ellers. 

PS! Bare meg som er lei "gruppas beste" forresten? Synes det er så kult at Thea og Adrian tør å gå imot "gruppa"!! 

PPS! Jeg håper at Tea Kristine ryker ut snart. Synes ho er litt all over the place, og egentlig litt ufin til tider.

Ja, trodde vi var litt ferdig med det når Sofie gikk ut, men neida. 

Tea K er nestemann på min hitliste. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvem ryker ut i kveld? 

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ryker ut i kveld? 

Markus og han nye, ikke Severin men han andre 

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Fjellmonkey skrev:

Markus og han nye, ikke Severin men han andre 

Kjedelig. Går det an å ha et mer kjedelig utfall? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Spoiler :: 

I kommentarfeltet på bloggen til Thale, er det noen som hevder at MariO og Marthe vinner... 

Anonymkode: 85f30...fe7

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I kommentarfeltet på bloggen til Thale, er det noen som hevder at MariO og Marthe vinner... 

Tvilsomt. 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.5.2019 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Hvem er Thale?

Anonymkode: 0a763...c6b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det der opplegget til Mario, med å ta opptak av det Thea sier. Jeg skjønner ikke greia... Hun sa jo ikke noe nytt akkurat. Alle vet jo at hun mener det hun sier. Hvorfor så stolt av seg selv for å ha tatt opp den samtalen? 🤔

Anonymkode: b58f1...90e

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...