Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Huff, kunne aldri vært sammen med en som Sofie. Både fake utseende og fake personlighet.

Den følelsen da Tix sa Marthe ! Etter mange kjedelige episoder tok denne hele kaka i dag 😍

Anonymkode: f3ea7...96b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Lurer bare på hva Tix driver med?! Velger Marthe, men han sier ingenting fint om henne. I stedet for å gi henne en klem å vise at han er glad han valgte henne og støtter henne, så går han raskt til Mario for å gi han klem (samtidig som Mario holder rundt Sofie)?!, og det er Tea Kristine han går med opp trappa. Så setter han seg å gråter så T.K må trøste. Hva med partneren? Tydelig at han spiller mer på Mario og Henrik sin side, og velger de over Marthe.

Anonymkode: 5e80f...7f3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skulle tro Sofie døde... 🙄 Sofie ville jo ha ut Tea K. Henrik ville ha ut Sofie. Likevel hulkes det og sverges hevn. Det er et spill.

Anonymkode: b58f1...90e

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det som er irriterende er vel at Sofie skriver på storyen sin at «vi går krysse fingrene for at jeg kommer inn igjen, håper, håper!»

Er ikke det spoiler? Så da kommer hun inn igjen da? Går det an å være så bak mål som hu. Er vel på grenseland til brudd på reglene. 

Anonymkode: 37332...247

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i sjokk over Jamilla og Theas instastoryer, der de henger ut barn (16 åringer) med usensurert instaprofil, fordi de har fått stygge kommentarer på instagram. Snakk om å synke lavt. 

Anonymkode: c40ea...877

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke at TV3 går god for at folk er så frekk og ufordragelig med andre mennesker! Det vil alltid være personer man ikke kommer over ens med, men man viser dem da likevel den respekten, at man snakker til dem på en normal måte i det minste!! Skremmende hvis ungdom som ser pH tror at det er tøft og snakke sånn til folk. Forhåpentligvis ser de aller fleste at det er Mario og Sofie det er noe i veien med og at det er sånn vi IKKE skal oppføre oss. Pinlig og kvalmt 🤢

Anonymkode: dd4db...984

• Liker 12
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Merkelig å observere at noen deltakere nærmest truer med å lage helvete om makten går utover dem, men mener at de andre må tåle det samme siden det er et spill. 

Dobbelmoral much...?

AnonymBruker
Skrevet

Er dette første sesong uten puling?

Anonymkode: 3697e...0f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette første sesong uten puling?

Anonymkode: 3697e...0f6

Jeg tror det, hvertfall en av sesongene som det har vært minst såpass langt inn i spillet. 

Anonymkode: a329f...59c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i sjokk over Jamilla og Theas instastoryer, der de henger ut barn (16 åringer) med usensurert instaprofil, fordi de har fått stygge kommentarer på instagram. Snakk om å synke lavt. 

Jeg synes det er helt på sin plass. De meldingene var stygge. Disse ungdommene må lære konsekvenstenking. Jamilla tok kontakt med foreldrene til gutten som sendte henne en usedvanlig stygg melding og det er helt på sin plass tenker jeg. Disse "barna" må lære seg at nettet ikke er et sted man ukritisk kan spy ut sine usensurerte meninger. 

Anonymkode: 4a59b...da2

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt på sin plass. De meldingene var stygge. Disse ungdommene må lære konsekvenstenking. Jamilla tok kontakt med foreldrene til gutten som sendte henne en usedvanlig stygg melding og det er helt på sin plass tenker jeg. Disse "barna" må lære seg at nettet ikke er et sted man ukritisk kan spy ut sine usensurerte meninger. 

Enig. 👍🏼Hvis ikke de skal "tas" så slutter de aldri. Det vil bare eskalere. 

Anonymkode: 600d9...a76

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ungdommene skal bare få ture frem og fortsette med å skrive stygge meldinger til folk? Det er bra at de slås hardt ned på. Hvis man skal få de til å slutte så er det Jamilla og Thea gjorde det eneste som hjelper. Og det virker avskrekkende til andre "nettroll" ; kanskje de tenker seg om to ganger før de skriver stygge kommentarer til folk. Er de gamle nok til å ha Instagram, Facebook o.l. Så må de være gammel nok til å tåle å bli satt på plass når de ikke oppfører seg som folk! Heia Thea og Jamilla! 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, julie08 skrev:

Tror dere Sofie kommer inn igjen?

Ja dessverre. Garantert.. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja dessverre. Garantert.. 

Hva med Betina?

Anonymkode: 20c4f...0da

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Betina?

Anonymkode: 20c4f...0da

Tror faktisk ikke Bettina kommer inn igjen. Føler det er for lenge siden hun røk ut nå + at Sofie er ute. 

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper ikke Sofie kommer inn igjen. Produksjonen kan ikke belønne den elendige oppførselen hennes med ny innsjekk...

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper ikke Sofie kommer inn igjen. Produksjonen kan ikke belønne den elendige oppførselen hennes med ny innsjekk...

Da må Robin komme inn å! Ikke greit når de har jobbet så hardt for å få noen ut. Bra spilt men til ingen nytte 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Om Sofie kommer inn igjen så slutter jeg å se på. Tok en pause noen år for noe lignende. Hva med walid å bettina? Bare tull. 

• Liker 6
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Vil tippe at Sofie kommer inn igjen med en makt. Det kan gå hardt utover Adrian, Thea og Jamilla dessverre... Håper de klarer seg på hotellet nå og bygger en sterk allianse. 

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jamilla tok ikke kontakt med foreldrene, en bruker på jodel gjorde det. Foreldrene måtte ta kontakt med Jamilla. Ja, det er stygge meldinger, MEN det er barn som skrev det. De burde ha vært for gode til å legge ut profilene i full offentlighet til sine 20k følgere, og heller tatt kontakt med foreldrene direkte. Det som skjer nå er at barna (minste er 12-13 år) blir drapstruet og hetsa av fanskaren, fordi de dreit seg ut. Det er foreldrene som er problemet her, ikke barna. Så da burde heller Jamilla og Thea tatt kontakt med foreldrene, eller offentliggjort foreldrenes navn hvis de absolutt skal publisere det.

Skal også legge til at de andre ph-deltakerne sensurerer i hvert fall profilen når de legger ut hat-meldinger. Det burde Thea og Jamilla lære av.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...