AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 3 uker siden brant hytta deres ned som de eide i 20 år ca, og jeg har foreståelse at det er mye fikse, og mange minner, og ting som er uerstelig som gått bort i brannen. Men i disse 3 ukene er det alt de snakker om på telefonen er hytta , de legger ut og kommenter om denne hytta flere ganger daglig på fb, og haugvis om meldinger på fb om hytta, og masse bilder på snapchat. Det at det blir noe prat om hytta er jo foreståelig, men jeg redd for at den uka blir det bare fokus på det med hytta og bare snakk om det, og en stor pitty party for de. da jeg også vet med erfaring at værtfall mor kan få slags heng over lengre tid. Noen tips? Anonymkode: 9a715...448
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det at det blir noe prat om hytta er jo foreståelig, men jeg redd for at den uka blir det bare fokus på det med hytta og bare snakk om det, og en stor pitty party for de. da jeg også vet med erfaring at værtfall mor kan få slags heng over lengre tid. Noen tips? Anonymkode: 9a715...448 "under ferien Anonymkode: 9a715...448
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen tips? Reis til Amsterdam i påsken Eller Berlin.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Reis til Amsterdam i påsken Eller Berlin. Haha, vi kan nok ikke det. Vi har bestilt fly billetter og det forventes at vi kommer Blir bare bråk om vi ikke dukker opp Anonymkode: 9a715...448
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Hvordan kan det bli påskeferie på en hytte som har brent ned? Anonymkode: 8c32d...18b 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan kan det bli påskeferie på en hytte som har brent ned? Anonymkode: 8c32d...18b Nei, vi har mulighet til å være et annet sted, i en annen hytte eller hus Anonymkode: 9a715...448
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan det bli påskeferie på en hytte som har brent ned? Anonymkode: 8c32d...18b Har du noen svar på det jeg spør om§? Anonymkode: 9a715...448
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 6 minutter siden, Dævendøtte skrev: Reis til Amsterdam i påsken Eller Berlin. Komme med noen forslag til hva vi kan gjøre,mens vi er der? Anonymkode: 9a715...448
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Komme med noen forslag til hva vi kan gjøre,mens vi er der? Anonymkode: 9a715...448 La de få prate om den brente hytta en liten stund de første par timene og så si at dere synes det er trist å snakke om hytta i hele påsken Så gjør dere andre ting, være ute, spille spill osv. Og fyr godt i peisen Uten galgenhumor, selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 Skjønner ikke helt innlegget jeg. Dere skal feire påske med familien din som akkurat har mista hytta si? Og du er redd for at det i hele påska skal kun være snakk om hytta som brant ned? Stemmer dette ville jeg ha laget noen planer om å komme seg ut på tur, kanskje uten de som fikk hytta brent ned. Er du fortrolig med det, kan dere jo be om at det ikke kun blir snakka om hytta?eventuelt prøve å få fokuset over på noe annet? Anonymkode: 51cd0...943 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #11 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: La de få prate om den brente hytta en liten stund de første par timene og så si at dere synes det er trist å snakke om hytta i hele påsken Så gjør dere andre ting, være ute, spille spill osv. Og fyr godt i peisen Uten galgenhumor, selvsagt. Ja, vi får vel gjøre det Jeg vet at mor kan henge seg opp og det går i snakk om det hele tiden i sinne. Blir sur hvis andre trenger en pause å trekker seg tilbake, og det forsurrer for alle sammen. Anonymkode: 9a715...448
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #12 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt innlegget jeg. Dere skal feire påske med familien din som akkurat har mista hytta si? Og du er redd for at det i hele påska skal kun være snakk om hytta som brant ned? Stemmer dette ville jeg ha laget noen planer om å komme seg ut på tur, kanskje uten de som fikk hytta brent ned. Er du fortrolig med det, kan dere jo be om at det ikke kun blir snakka om hytta?eventuelt prøve å få fokuset over på noe annet? Anonymkode: 51cd0...943 Ja, vi får prøve det gå på tur alene, eller gå litt bak på turene, for det blir forventet at vi skal være sammen fra vi stå opp og går tl sengs. Anonymkode: 9a715...448
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. mars 2019 #13 Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi får vel gjøre det Jeg vet at mor kan henge seg opp og det går i snakk om det hele tiden i sinne. Blir sur hvis andre trenger en pause å trekker seg tilbake, og det forsurrer for alle sammen. Anonymkode: 9a715...448 Da hadde jeg faktisk sagt klart i fra, hun alene trenger ikke ødelegge for alle andre Så får hun bare sitte og furte i en krok mens dere koser dere. Hytte er uansett brent ned, den blir ikke hel igjen av å klage over dette i lang tid.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #14 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Da hadde jeg faktisk sagt klart i fra, hun alene trenger ikke ødelegge for alle andre Så får hun bare sitte og furte i en krok mens dere koser dere. Hytte er uansett brent ned, den blir ikke hel igjen av å klage over dette i lang tid. Ja, men er også redd for at far kan bli slik og. Jegt har et håp om at de for det på astand til påskeferien, men ser ikke ut som det har skjedd på disse 3 ukene... Anonymkode: 9a715...448
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #15 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Dævendøtte skrev: Hytte er uansett brent ned, den blir ikke hel igjen av å klage over dette i lang tid. Ikke sant Anonymkode: 9a715...448
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. mars 2019 #16 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, men er også redd for at far kan bli slik og. Jegt har et håp om at de for det på astand til påskeferien, men ser ikke ut som det har skjedd på disse 3 ukene... Anonymkode: 9a715...448 Da hadde jeg sagt i fra før dere reiser dit. Si at dere ikke orker så mye prat om hytta, dere vil kose dere og ikke tenkte på det triste som har skjedd hele tiden. Og når de har tømt seg de første timene, be de rett og slett snakke om noe annet. Eller gjør noe annet uten å høre på dette noe mer
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #17 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Da hadde jeg sagt i fra før dere reiser dit. Si at dere ikke orker så mye prat om hytta, dere vil kose dere og ikke tenkte på det triste som har skjedd hele tiden. Og når de har tømt seg de første timene, be de rett og slett snakke om noe annet. Eller gjør noe annet uten å høre på dette noe mer Ja, det kan være lurt, skal snakke med samboer om dette, h"n er bare så jxxxla konliktsky Anonymkode: 9a715...448
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. mars 2019 #18 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det kan være lurt, skal snakke med samboer om dette, h"n er bare så jxxxla konliktsky Anonymkode: 9a715...448 Da anbefaler jeg hodetelefoner, den typen som også sperrer lyd ute
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #19 Skrevet 12. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du fortrolig med det, kan dere jo be om at det ikke kun blir snakka om hytta?eventuelt prøve å få fokuset over på noe annet? Anonymkode: 51cd0...943 Kanskje vi rett og slett må gjøre det, og ta en prat med de før vi drar, hvis vi ikke skjer at de har fått det på avstand Anonymkode: 9a715...448 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #20 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Da anbefaler jeg hodetelefoner, den typen som også sperrer lyd ute Haha, kanskje vi rett og lsett må gjøre det 😄 Anonymkode: 9a715...448
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå