AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Hvorfor er det typisk albanere å være utro? Vet om mange albanske menn som er søppel... Noen som vil dele sin erfaring? Anonymkode: 60fe7...932 2
Katten.2.0 Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Mener over 50% av befolkningen - fordelt på begge kjønn - har vært utro. Så det er vel heller typisk mennesker. 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det typisk albanere å være utro? Vet om mange albanske menn som er søppel... Noen som vil dele sin erfaring? Anonymkode: 60fe7...932 Da jeg bodde der var ett typisk utsagn «menn er menn», for å forklare dårlig oppførsel som fyll og utroskap og voldsbruk. Det var i stor grad akseptert å drive med hva som helst bare mann var mann, og klarte å skaffe penger til familien. Damene derimot var underlagt ekstremt strenge regler på oppførsel. Jeg husker ei jente på 10-11 år som ble omtalt som «dårlig jente» fordi hun lekte på gata utenfor huset med en gutt. Jeg har mange bekjente familier både blandt arabiske og iranske, men har aldri opplevd så nedtrykkende kultur mot kvinner som i Albania :(. Vil tro dette har mye å si for hvordan man behandler sin partner. Anonymkode: 3c79f...fdc 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 De ser på oss som vantro horer. De gifter seg og stifter familie med sine egne, så er de utro med "horene". Gjelder forsåvidt alle fra Balkan unntatt Slovenia, men spesielt Albania og Serbia. Anonymkode: 7c122...366 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Og folk lurer på hvorfor vi trenger feminisme og 8.mars... Anonymkode: d2bb4...22b 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 51 minutter siden, AnonymBruker said: Og folk lurer på hvorfor vi trenger feminisme og 8.mars... Anonymkode: d2bb4...22b Feminister og 8. mars er jo veldig venstrelente. Feminister har jo alltid vært for å importere menn med et neandertalsk kvinnesyn. Hvis du ønsker å styrke patriarket så er det bare å stemme SV og være for feminisme. Anonymkode: 296b9...f9e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feminister og 8. mars er jo veldig venstrelente. Feminister har jo alltid vært for å importere menn med et neandertalsk kvinnesyn. Hvis du ønsker å styrke patriarket så er det bare å stemme SV og være for feminisme. Anonymkode: 296b9...f9e Hmm. Kanskje du burde forlate kommentarfeltene på Facebook og faktisk se hvordan verden fungerer? Sånn helt på ekte? Anonymkode: d2bb4...22b 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 Det lille jeg har hatt med albanere å gjøre har ikke gitt mersmak! Primitive, ureflekterte, bundet av teit familekultur, feige folk som bare "følger kulturen sin" selvom det ikke er til deres, ektefellene eller barnas beste. Styr unna! Anonymkode: 6027e...467 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 Det er like mange om ikke flere norske, somaliske, afghanske, iranske, indiske menn som er utro også. For å ikke starte å nevne kvinnene fra de forskjellige landene. Så hvorfor drar du alle over en kam? Om du har blitt såret av noen så kan du jo ikke mene at alle menn fra det landet er like da bør du kanskje heller passe på hva slags menn du faktisk er tiltrukket av. Jeg er gift med en albaner som behandler meg og barna våres som gull, og har venninner som er i gode forhold med albanere. Så min erfaring er helt annerledes enn din. Men det finnes utro albanske menn også ja, men de er ikke utro fordi de er albanere. Men fordi de er svin rett og slett Anonymkode: ccfe1...fe4 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #11 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De ser på oss som vantro horer. De gifter seg og stifter familie med sine egne, så er de utro med "horene". Gjelder forsåvidt alle fra Balkan unntatt Slovenia, men spesielt Albania og Serbia. Anonymkode: 7c122...366 Jeg har som tidligere nevnt bodd der og må si de aller fleste er veldig lite opptatt av religion. Det handler på ingen måte om at de ser oss som «vantro». Tradisjonelt, slik jeg oppfattet det, var det vanlig å dele inn i de som har albansk kultur og de som ikke har det. Den muslimske majoriteten av befolkningen identifiserer seg på ingen måte med andre muslimer rundt i verden, for eksempel arabere, anser seg selv mer som europeere, altså grekere, italienere osv. Anonymkode: 3c79f...fdc 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #12 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har som tidligere nevnt bodd der og må si de aller fleste er veldig lite opptatt av religion. Det handler på ingen måte om at de ser oss som «vantro». Tradisjonelt, slik jeg oppfattet det, var det vanlig å dele inn i de som har albansk kultur og de som ikke har det. Den muslimske majoriteten av befolkningen identifiserer seg på ingen måte med andre muslimer rundt i verden, for eksempel arabere, anser seg selv mer som europeere, altså grekere, italienere osv. Anonymkode: 3c79f...fdc Er sammen en albaner han spiser svin. Anonymkode: 651f6...61e
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #13 Skrevet 12. mars 2019 Aner ikke. Jeg har også hørt grufulle ting om Kosovo albanere. Anonymkode: 8367a...781
Gjest 007_008_007 Skrevet 12. mars 2019 #14 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Feminister og 8. mars er jo veldig venstrelente. Feminister har jo alltid vært for å importere menn med et neandertalsk kvinnesyn. Hvis du ønsker å styrke patriarket så er det bare å stemme SV og være for feminisme. Anonymkode: 296b9...f9e Herregud for noe tull du kommer med!
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #15 Skrevet 12. mars 2019 Min erfaring med albanere : kjenner 2 og begge er utro. Anonymkode: 62cc2...c40 1
Gjest 007_008_007 Skrevet 12. mars 2019 #16 Skrevet 12. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring med albanere : kjenner 2 og begge er utro. Anonymkode: 62cc2...c40 Og da er selvsagt alle albanere utro. For etter stuntet til Breivik deler alle nordmenn tankegodset hans?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #17 Skrevet 12. mars 2019 50 minutter siden, 007_008_007 skrev: Og da er selvsagt alle albanere utro. For etter stuntet til Breivik deler alle nordmenn tankegodset hans? Nå har de fortalt meg at det er vanlig i deres kultur, noe med at det er kjedelig å spise samme middag hver dag såe.. Anonymkode: 62cc2...c40 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #18 Skrevet 13. mars 2019 Kjenner flere albanere. De sier at utroskap er overhodet ikke akseptabelt. De har stor respekt i sin kultur. Noen av de mennene er gift med albanske damer og har vært utro med norske og polske damer. Men, sier at det hadde de kun gjort her. Farget av norsk kultur. Anonymkode: 651f6...61e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #19 Skrevet 14. mars 2019 På 12.3.2019 den 21.08, AnonymBruker skrev: Jeg har som tidligere nevnt bodd der og må si de aller fleste er veldig lite opptatt av religion. Det handler på ingen måte om at de ser oss som «vantro». Tradisjonelt, slik jeg oppfattet det, var det vanlig å dele inn i de som har albansk kultur og de som ikke har det. Den muslimske majoriteten av befolkningen identifiserer seg på ingen måte med andre muslimer rundt i verden, for eksempel arabere, anser seg selv mer som europeere, altså grekere, italienere osv. Anonymkode: 3c79f...fdc Det er fordi mange albanere er rasister at de ikke vil sammenlignes med andre muslimer. Har opplevd der selv. De ser ned på andre totalt uten grunn. Anonymkode: 40642...1cc
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #20 Skrevet 14. mars 2019 Hadde aldri turt å involvere meg med en albaner. Jeg har jo sett Taken, og det frister ikke å bli utsatt for menneskehandel eller å bli slått. Jugoslaver generelt sett er kjempeskumle syns jeg, tør ikke reise dit en gang. Ville vært redd for å bli solgt som slave. Anonymkode: eb971...7b6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå