AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Synes dere at brettspill er en fin gave å gi til et barn? Anonymkode: 9ce2e...947
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Er det er barn som liker brettspill så er det en kjempefin gave. Har barnet noen å spille med? Om det er enebarn og foreldre som ikke liker brettspill så er det kanskje ikke så gøy. Selv er jeg vokst opp med brettspill og spiller tidvis enda med familien selv i voksen alder Anonymkode: 6fb9c...96e
Gjest BearMama Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Kommer an på barnet og alder. Jeg likte brettspill på barneskolen. Stigespillet var morsomt. Monopol også. Og Finn Diamanten husker jeg...
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Jeg hadde spurt barnets foreldre først om barnet liker å spille brettspill. Her elsker poden å spille brettspill, men har aldri hatt interesse for puslespill for eksempel. Men om barnet liker brettspill, så er det en veldig flott presang! 😄 Anonymkode: 43338...5cf
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #5 Skrevet 13. mars 2019 Han ble fornøyd. Han er 7 år. Han skal ta med seg spillet når han besøker meg senere i uken. Han har mange å spille med. Anonymkode: 9ce2e...947 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå