AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Hei alle KGere! Jeg er så heldig å få være innelåst i kyskehetsbur stort sett 24/7. Det er et bur i metall, lik typen på bildene vedlagt. Min kone har nøkkelen, og lar meg "slippe ut" akkurat når hun vil, og kun da. Vi har brukt bur som powerplay i noen måneder nå og liker det begge to, vi kommer nærmere hverandre psykisk merker vi, og hun liker å ha kontrollen over meg og mine orgasmer Men det jeg lurer på er hvordan dere ville reagert om dere så meg med dette buret i fellesdusj, f.eks på treningssenteret, eller i offentlige badeanlegg. Jeg har ikke turt å være på slike steder med buret på, i frykt for reaksjoner fra andre, men kjenner at jeg snart har lyst til å utfordre meg selv til å vise det til andre, naturlig i dusjsetting. Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 293e6...638
Oppgitt78 Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Jeg hadde ledd, høyt... Men det er bare meg! Du må selvsagt gjøre det som passer deg best, når det gjelder dette. 18
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Nei, ikke greit. Ha isåfall badeshortsen på. Anonymkode: 2b6a2...923 21
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 Populært innlegg #4 Skrevet 12. mars 2019 Hold fetishene dine unna offentlige rom Anonymkode: 5fa65...c8b 77
Missy77 Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Altså, jeg hadde bare tenkt «heldige deg som har et eksperimenterende sexliv». Men jeg er heeeelt sikker på at de fleste andre hadde blitt sjokkerte. 😆😆 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 Driver menn å stirrer på andres penis da? Det ser jo mer ut som et sært smykke. Personlig så syntes jeg ikke man behøver å tvinge sitt småsære sexliv på andre ved å vise seg fram slik i offentlige dusjer. Du kan jo dusje hjemme, så hvorfor dette exhibisjonistiske behovet for å vise seg fram for andre? Anonymkode: 3057f...817 31
The Kitten Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 Nå går ikke jeg i herredusjen da, men... Hold sexlivet ditt unna andre mennesker. Alvorlig talt! 36
annebanane Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 (endret) For min del er dette i grenseland å presse sitt sexliv på andre, noe som ikke er greit. Endret 16. oktober 2022 av annebanane 13
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 Fetisjer og sexlivet er ditt og privat. Jeg har ikke behov for å bli en del av det. Anonymkode: a0fb6...4a6 33
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 Jeg synes du skal være stolt av buret ditt og bare bruke det i fellesdusjen. Alle menn burde hatt slik 👍🏻 Anonymkode: f04aa...e9a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #11 Skrevet 12. mars 2019 Denne innretningen burde vært obligatorisk for alle menn i politiske lederstillinger. (Ikke bare for å motvirke formering) Anonymkode: 4240e...c5b 13
Gjest Sansol Skrevet 12. mars 2019 #12 Skrevet 12. mars 2019 Hadde en dame gått med noe tilsvarende i fellesdusjen hadde jeg blitt ganske ukomfortabel. I en slik setting er det fint at kropp bare er kropp, og ikke noe seksuelt. Jeg synes det er å tråkke over en grense.
Rotemor Skrevet 12. mars 2019 #13 Skrevet 12. mars 2019 Det er helt uakseptabelt å vise fetishene dine foran andre, ufrivillige. Jeg hadde blitt forbannet og synes det var upassende. Spesielt hvis det var et sted der også barn ferdes. Det er en form for blotting. 34
Meadow Skrevet 12. mars 2019 #14 Skrevet 12. mars 2019 (endret) Nei. Du er så selvsentrert at for deg handler det om å "utfordre deg selv", men for oss andre handler det om at vi gir faen i sexlivet ditt og vil ikke ha fetisj-hjelpemidlene dine rett i fleisen i fellesdusjer o.l. der det i tillegg kan være barn. Endret 12. mars 2019 av Meadow 36
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #15 Skrevet 12. mars 2019 Du bør ha grei hygiene på den saken din der. Synes din kone skal benytte anledningen til å gi den en vask i et offentlig rom hvor du ikke bør utøve seksualitet på NOEN måte. Hvorfor i alle dager skal du være "seksuelt innelåst" på steder hvor hjernen din bør holde kontroll på seksuell adferd? Det man ikke tenker på med det buret der er at du ALLTID er pikken din bevisst men fysisk opphisselse er det kun du som kjenner på når den presser mot buret. Du må da kunne være i det offentlige rom og utøve mental kyskhet, eller får du sånn bennern på trening/svømming at den må være med for å skjule det? Anonymkode: ce131...ca6 9
SlemUlv Skrevet 12. mars 2019 #16 Skrevet 12. mars 2019 Det er ikke greit i mine øyne, de andre i dusjen har ikke samtykket til å være med i din og din kones maktlek. 25
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #17 Skrevet 12. mars 2019 Det er ofte små barn med i fellesgarderober/dusjer, så jeg synes ikke det er greit av en voksen mann å sprade rundt med den der på. Hold sexlivet ditt for deg selv, ikke tving det på andre, særlig ikke barn Anonymkode: 57d9a...119 19
Cuckold Skrevet 12. mars 2019 #18 Skrevet 12. mars 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle KGere! Jeg er så heldig å få være innelåst i kyskehetsbur stort sett 24/7. Det er et bur i metall, lik typen på bildene vedlagt. Min kone har nøkkelen, og lar meg "slippe ut" akkurat når hun vil, og kun da. Vi har brukt bur som powerplay i noen måneder nå og liker det begge to, vi kommer nærmere hverandre psykisk merker vi, og hun liker å ha kontrollen over meg og mine orgasmer Men det jeg lurer på er hvordan dere ville reagert om dere så meg med dette buret i fellesdusj, f.eks på treningssenteret, eller i offentlige badeanlegg. Jeg har ikke turt å være på slike steder med buret på, i frykt for reaksjoner fra andre, men kjenner at jeg snart har lyst til å utfordre meg selv til å vise det til andre, naturlig i dusjsetting. Hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 293e6...638 Jeg synes det er helt greit, folk som ser deg vil se at du blir dominert av kjæresten din, men det er jo ikke det samme som at de involveres i ditt seksualliv. Noen av reaksjonene i denne tråden er typiske for Europa i 2019. Vi er på full fart bort fra det liberale idealet om at hvert menneske skal få ytre seg fritt og velge sin vei i livet basert på sine preferanser, sitt livssyn og sine verdier også når noen finner det provoserende og ønsker at din vei og dine verdier ikke skal finnes eller i det minste holdes skjult, til et samfunn der det bare er visse spesielt verdige grupper som har rett til å leve sitt liv som de vil, gå kledd som de vil og ytre seg når det provoserer (eksempelvis puritanere og de som tilhører store imperialistiske verdensreligioner med tradisjon for sosial kontroll og dominans i det offentlige rom), mens andre må gå stille i dørene og holde sine meninger eller verdier og livsstil for seg selv. Fordi andre har rett til å slippe å se eller høre noe som provoserer. I vårt samfunn ser vi stadig flere kvinner i flagrende heldekkende gevanter som signaliserer et negativt syn på kropp og kjønn, mens vi ikke på noen måte har fått tilsvarende frihet for de som har et livssyn og verdier der man ønsker mindre tildekning enn normen. Om noen finner det ubehagelig å se utpreget feminine homofile menn i dusjen er det deres problem, om noen synes det er ubehagelig å se en mann med cuckold-symbol tatovert på rumpa eller en kvinne med sin herres eller herskerinnes initialer på rumpeballene er det helt greit, å se ting vi ikke liker er del av å leve i et fritt samfunn, det som ikke er greit er å kreve at andre skal holde sine verdier og sin livsstil skjult fordi du føler ubehag ved å se dette. 1
Rotemor Skrevet 12. mars 2019 #19 Skrevet 12. mars 2019 6 minutter siden, Cuckold skrev: Jeg synes det er helt greit, folk som ser deg vil se at du blir dominert av kjæresten din, men det er jo ikke det samme som at de involveres i ditt seksualliv. Noen av reaksjonene i denne tråden er typiske for Europa i 2019. Vi er på full fart bort det liberale idealet om at hvert menneske skal få ytre seg fritt og velge sin vei i livet basert på sine preferanser, sitt livssyn og sine verdier også når noen finner det provoserende og ønsker at din vei og dine verdier ikke skal finnes eller i det minste holdes skjult, til et samfunn der det bare er visse spesielt verdige grupper som har rett til å leve sitt liv som de vil, gå kledd som de vil og ytre seg når det provoserer (eksempelvis puritanere og de som tilhører store imperialistiske verdensreligioner med tradisjon for sosial kontroll og dominans i det offentlige rom), mens andre må gå stille i dørene og holde sine meninger eller verdier og livsstil for seg selv. Fordi andre har rett til å slippe å se eller høre noe som provoserer. I vårt samfunn ser vi stadig flere kvinner i flagrende heldekkende gevanter som signaliserer et negativt syn på kropp og kjønn, mens vi ikke på noen måte har fått tilsvarende frihet for de som har et livssyn og verdier der man ønsker mindre tildekning enn normen. Om noen finner det ubehagelig å se utpreget feminine homofile menn i dusjen er det deres problem, om noen synes det er ubehagelig å se en mann med cuckold-symbol tatovert på rumpa eller en kvinne med sin herres eller herskerinnes initialer på rumpeballene er det helt greit, å se ting vi ikke liker er del av å leve i et fritt samfunn, det som ikke er greit er å kreve at andre skal holde sine verdier og sin livsstil skjult fordi du føler ubehag ved å se dette. Totalt uenig!!! Dette er jo en reaksjonær holdning til samfunnet. Tror ikke du finner støtte på det innlegget der! 15
SlemUlv Skrevet 12. mars 2019 #20 Skrevet 12. mars 2019 10 minutter siden, Cuckold skrev: det som ikke er greit er å kreve at andre skal holde sine verdier og sin livsstil skjult fordi du føler ubehag ved å se dette. Det er ikke ok å skyve sitt sexliv, på folk som ikke har samtykket. BDSM handler om samtykke, alltid, fra alle involverte! Maktlekt som dette, er en del av BDSM. Det har ikke noe med ubehag å gjøre, det har med samtykke å gjøre. Og andres rett til å samtykke. 27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå