AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Hei Noen som vet hvordan det er med helge- og kveldstillegg når man er syk? Jobber kommunalt. Var syk noen vakter sist mnd, og lurer på hvordan lønna blir. Helge- og kveldstillegget er jo veldig mye av hele lønna 😛 Brukte egenmelding forresten, ikke sykemelding. Hvis det har noe å si da. Anonymkode: a7cd9...2ca
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Du får tilleggene selv om du er syk Anonymkode: 68f78...ab3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Det må du spørre lønningskontoret om. Er ulike regler. I butikken jeg får vi ikke tillegg hvis man er syk. Anonymkode: 6cdbe...7ac
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Du skal få tilleggene selv om du er syk. Uavhengig om du jobber kommunalt, butikk etc. Får du ikke det, bryter sjefen loven. Anonymkode: 482f2...734
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Det er så vidt jeg vet ikke noen lov som sier at man har krav på det, men mange har i følge tariffavtale. Anonymkode: 8fbfc...8d9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får tilleggene selv om du er syk Anonymkode: 68f78...ab3 Takk! Håper det 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal få tilleggene selv om du er syk. Uavhengig om du jobber kommunalt, butikk etc. Får du ikke det, bryter sjefen loven. Anonymkode: 482f2...734 Takk for svar. Jobber kommunalt, i helsevesenet. Følger ''vanlig'' tariff. 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så vidt jeg vet ikke noen lov som sier at man har krav på det, men mange har i følge tariffavtale. Anonymkode: 8fbfc...8d9 Ok 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må du spørre lønningskontoret om. Er ulike regler. I butikken jeg får vi ikke tillegg hvis man er syk. Anonymkode: 6cdbe...7ac Jeg jobber kommunalt, butikker er vel private? Sikkert forskjell der.. Anonymkode: a7cd9...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå