AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Har dere tips til mat som er overraskende kalorifattig, men mettende og man kan spise en del av det? Kjenner jeg er lei salat og tunfisk. Anonymkode: 1e2c5...a6d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Jeg spiser to knekkebrød med en halv most avokado, pepper og tomatskiver på til frokost. Holder meg mett til lunsj og jeg unngår «suget» etter noe godt Anonymkode: 0bd98...d77
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Det er en usunn fokus på metthet for tiden, helt sikkert en del av grådighetskulturen. Man får aldri nok tips om mettende mat, det er minst en artikkel om det i hver utgave av alle aviser og ukeblader, i blogger, butikkene gir deg oppskrifter med mettende mat, og fremdeles må man spørre her. Problemet vil bare fortsette hvis man ikke gjør noe fundamentalt annerledes. Dropp kalorifattig mat, den gjør deg bare feilernært og fysen. Spis det du trenger, som er nok mat, og variert kost, og mat du liker. Anonymkode: ed280...fcd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #6 Skrevet 20. mars 2019 På 12.3.2019 den 13.37, AnonymBruker skrev: Det er en usunn fokus på metthet for tiden, helt sikkert en del av grådighetskulturen. Man får aldri nok tips om mettende mat, det er minst en artikkel om det i hver utgave av alle aviser og ukeblader, i blogger, butikkene gir deg oppskrifter med mettende mat, og fremdeles må man spørre her. Problemet vil bare fortsette hvis man ikke gjør noe fundamentalt annerledes. Dropp kalorifattig mat, den gjør deg bare feilernært og fysen. Spis det du trenger, som er nok mat, og variert kost, og mat du liker. Anonymkode: ed280...fcd Hadde jeg spist mat jeg liker ville jeg vært feit som en bolle. No kidding...hadde spist sjokolade, pizza og masse annet...lagt på meg raskt av det.... Anonymkode: 9ebb4...528
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #7 Skrevet 20. mars 2019 Agurk og paprika. Til frokost spiser jeg to skiver rugbrød, og en gulrot. Jeg spiser middag til lunsj, og på ettermiddagen spiser jeg salat med tunfisk/kylling. Jeg spiser under 1500kcal om dagen. Og går ned 1-1,5 kg i uka. Jeg unner meg en sjokolade i helga, og en kopp cappuccino. Jeg er aldri skikkelig sulten før neste måltid. Og jeg har ikke søthunger. Ofte på kvelden drikker jeg varmt vann med sitron og spiser en halv agurk. Anonymkode: 33235...1df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå