Gå til innhold

Menn: Kunne dere hatt sex med ei jente dere ikke synes er attraktiv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente i midten av 20-åra, og jeg er ikke modellpen for å si det sånn. Jeg er 170 cm høy og veier 70 kg. Huden min er veldig lys og sensitiv. Er overhodet ikke fornøyd med underkroppen min, da jeg synes jeg har altfor store lår og kraftige legger. Overkroppen er jeg relativt fornøyd med. Jeg vil ikke si at jeg er stygg, men synes likevel at de fleste jentene jeg ser er mye penere enn det jeg er. 

Sist jeg hadde sex, så hadde jeg sex med en fyr som jeg liker og synes er veldig kjekk. Jeg føler at han er en liga over meg, og jeg skjønner ikke helt hvorfor han vil ha sex med meg..., under akten sa han til og med at jeg var vakker og at han elsket kroppen min (men det tar jeg med en klype salt) og han vil til og med møte meg igjen... Så menn..., er dere villige til å ha sex med ei jente dere ikke synes er pen? Og sier dere til henne at hun er pen uten at dere mener det? 

Anonymkode: 4bcf7...1d0

Videoannonse
Annonse
Gjest 007_008_007
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei jente i midten av 20-åra, og jeg er ikke modellpen for å si det sånn. Jeg er 170 cm høy og veier 70 kg. Huden min er veldig lys og sensitiv. Er overhodet ikke fornøyd med underkroppen min, da jeg synes jeg har altfor store lår og kraftige legger. Overkroppen er jeg relativt fornøyd med. Jeg vil ikke si at jeg er stygg, men synes likevel at de fleste jentene jeg ser er mye penere enn det jeg er. 

Sist jeg hadde sex, så hadde jeg sex med en fyr som jeg liker og synes er veldig kjekk. Jeg føler at han er en liga over meg, og jeg skjønner ikke helt hvorfor han vil ha sex med meg..., under akten sa han til og med at jeg var vakker og at han elsket kroppen min (men det tar jeg med en klype salt) og han vil til og med møte meg igjen... Så menn..., er dere villige til å ha sex med ei jente dere ikke synes er pen? Og sier dere til henne at hun er pen uten at dere mener det? 

Anonymkode: 4bcf7...1d0

Slike overskrifter er så teite. Det virker som at du skriver til alle verdens menn.

Gjest Paramount
Skrevet

Sex er så deilig at mange jenter blir attraktive bare ved å gi utsikt til sex. Ingen har sex med noen uten at de er attraktive på en eller annen måte. Dette må snart kvinner begynne å tro på. Det er ikke foundation og øyenvipper som teller. Nå snakker jeg ikke om ons i fylla, det er en egen kategori, for de som praktiserer det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det er ikke sikkert det jeg opplever som attraktivt er det samme som du opplever som attraktivt. Modellpen er for eksempel ikke min greie.

Anonymkode: f8a49...333

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du fisker etter en bekreftelse på at han egentlig ikke har tiltrukket av deg. Det får du ikke (og hvis du får det skal du ikke ta det på alvor). Selvfølgelig er han tiltrukket! Det er derfor han vil ligge med deg.

Store lår og kraftige legger kan forresten være ganske så sexy. 

Anonymkode: 12a2a...fed

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun er lav og lubben tenner jeg uansett.

høye magre jenter får ikke napp uansett hvor ansiktspene de er.

Anonymkode: cf9bb...445

• Liker 1
Gjest NotYou
Skrevet

Hvorfor tror du at han ikke syns du er pen, ts? Du må jobbe med selvbildet ditt :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

høye magre jenter får ikke napp hos meg uansett hvor ansiktspene de er.

Rettet det for deg.

Anonymkode: 2c1e0...ee2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er like stygt å kalle en kvinne mager som feit!

Anonymkode: fbf27...40e

• Liker 4
Skrevet

Nei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sikkert fordi du er lav og lubben selv. Man går etter folk i sin egen liga. 

Anonymkode: fd228...0b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo sikkert fordi du er lav og lubben selv. Man går etter folk i sin egen liga. 

Anonymkode: fd228...0b9

Neida, er 182cm og ganske trent, men liker kun lubne jenter som ikke er så veldig høye. Synes magre lange jenter ser ut som gutter, og gutter tenner ikke meg akkurat 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rettet det for deg.

Anonymkode: 2c1e0...ee2

Supert, det var skikkelig nyttig. Ser det var flere enn deg som ikke greide å forstå at mitt innlegg handlet om min oppfatning av problemstillingen.

Det er folk som dere som driver verden fremover 👍🏻😆

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn er enkle. Det handler om utstrålingen din 😛 

Anonymkode: 8f697...0af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og liker gutter, men kan for min del si at jeg vel så mye tenner på blikket hos en mann, selvsikkerheten, stemmen, måten han fører seg på. Har ikke bare tent på typisk pene opp igjen. (Er gift med verdens beste, og han er kjekk og med flott kropp, men ikke «perfekt».) 

Så... det kan være noe hos deg han tenner på, som du selv ikke ser. Har du et godt blikk, vet å uttrykke deg, tør å vise du er kåt, beveger deg sensuelt når du har sex, har en fin stemme e.l., kan dette gjøre alt det andre du fokuserer på både uviktig eller usynlig. Så fremt du føler deg trygg i relasjonen og ikke føler deg brukt, ville jeg stolt på det han uttrykker og jobbet med selvbilde og selvfølelse. Finn fine ting ved deg selv og vær bevisst på å jobbe vekk usikkerhet. Spill på det du liker og er god på.

Anonymkode: 40701...5d3

AnonymBruker
Skrevet

Har du bilde av en tilsvarende kropp, en med lignende utseende som deg? Noe fra nett?

Anonymkode: 40701...5d3

Skrevet

Jeg er ikke mann. Jeg tror nok enkelte menn kunne ha sex med uattraktive jenter/damer, som omvendt også kan forekomme.

Men tror neppe det i ditt tilfelle. Altså, at han som ville treffe deg igjen, synes helt sikkert at du er vakker siden han ville treffe deg igjen. Selvsagt synes han det ❤️

Skrevet

Det er ikke sånn at bare fordi en ikke er "perfekt" ala modellpen så kan ikke noen bli tent på en. Som en skriver her oppe, det kan være blikk, selvsikkerhet, kanskje lukt eller hva som helst. 

Tiltrekning handler uansett ikke om å være pen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Personlig kan jeg si at jeg har hatt sex med mang en jente som jeg aldri hadde vist meg med offentlig, siden de er en liga eller tre under meg. Men det har alltid vært noe med dem som har tent meg. Jeg puler ikke en mann, og jeg puler ikke en trestamme. Hun må ha noe som jeg tenner på. Og det har du.

Anonymkode: 45255...60e

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Neida, er 182cm og ganske trent, men liker kun lubne jenter som ikke er så veldig høye. Synes magre lange jenter ser ut som gutter, og gutter tenner ikke meg akkurat 

Sant, VS-englene ser ut som menn ass, æsj, spesielt de som har litt bryster i tillegg :ironi: 

Forstår at Ts lurer på spørsmålet, mange menn som stolt reklamerer for at menn puler alt med puls så hva skal man tro. Er jo heldigvis en del menn som har litt krav på hvem de ligger med, men det vet man ikke på forhånd. 

Anonymkode: e0457...d13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...