AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #21 Skrevet 12. mars 2019 Vil man ikke føle en voldsom sjalusi om man er glad i dama si og har følelser for henne? Anonymkode: 5d061...368
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #22 Skrevet 12. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere menn som tenner på at partneren har sex med en annen mann mens dere ser på/er med, har dere følelser for partneren da? Hvordan går det an å ikke føle sjalusi? Jeg tenker om man er glad i og har følelser for partneren, må det være uaktuelt å dele henne? Eller tar jeg feil? Anonymkode: 5d061...368 En del menn, særlig i maktposisjoner som er vant til å sjefe over andre, tenner på å føle seg sjalu eller ydmyket. Det gir vel et slags kick. Samtidig tenner svært mange menn på kvinner som er kinky, som er "slutty"... men i kontrollerte former på en måte. Man deler på en måte en hemmelig verden, hvor tabuer er noe man utforsker sammen. Det å vite at konen er skikkelig freaky og nasty uten at andre vet det, bortsett fra de som er innviet er en veldig kul følelse. Og så handler det om å miste kontrollen. Føle seg utfordret på en måte. Mange følelser. Anonymkode: 12c70...759 4
SlemUlv Skrevet 12. mars 2019 #23 Skrevet 12. mars 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil man ikke føle en voldsom sjalusi om man er glad i dama si og har følelser for henne? Anonymkode: 5d061...368 Ikke alle er usikker på seg selv, og sitt forhold. Og vil derfor ikke være sjalu. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #24 Skrevet 12. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor i landet er dette?😉 Anonymkode: d840c...a44 Sentrale Østlandet Anonymkode: 1cd43...29d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #25 Skrevet 12. mars 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sentrale Østlandet Anonymkode: 1cd43...29d Mannen min drømmer om at jeg skal få meg en stor en😅, jeg også😋 Begge skal holde på med meg.... har du noen generelle råd og tips til oss som ikke hr gjort dette før....? Anonymkode: d840c...a44 2
Gjest ThotSlayer Skrevet 12. mars 2019 #26 Skrevet 12. mars 2019 (endret) 7 hours ago, AnonymBruker said: Der må jeg arrestere deg. Som svært velutrustet, stor og sterk mann har jeg rolle som «bull» hos to praktiserende cuckold-par. Jeg har kjent disse i en årrekke, og sterkere ekteskap og kjærlighetsforhold enn disse har skal man lete lenge etter. Dette er oppegående ressurssterke mennesker som har ledende roller i samfunn og næringsliv som meg selv, så å prøve å sykeliggjøre denne seksuelle retningen er en skivebom. DigBic Anonymkode: 1cd43...29d Det er ingen bragd. Det er som oftest cucks som blir ledere Men for all del, kos deg. Det er jo du som er vinneren her. PS: du tilhører forøvrig 99.99% percentilen og er en toppleder. Men altså, det er jo iiiiingen som lyver på nett https://calcsd.netlify.com/ Endret 12. mars 2019 av ThotSlayer
Swing Skrevet 12. mars 2019 #27 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan folk svare på det jeg lurer på og som tråden handler om? Kan en mann som vil se en annen man ha sex med dama si, elske henne og ha følelser for henne? Anonymkode: 5d061...368 Når jeg leser hva folk svarer her, så byr det meg egentlig imot å svare noe som helst. En ting er i alle fall sikkert, og det er at jeg kunne aldri vært sammen med noen som har så svart/hvitt og steile meninger som enkelte ytrer her! Joda, jeg elsker kjæresten så høyt som bare det! Ja, så høyt, og så trygg er jeg på forholdet er jeg at å la henne få leve ut fantasier synes jeg er flott. Men å introdusere en ekstra mann er ikke noe som kom etter "uke 2" i forholdet. Det kommer først og fremst som resultat av trygghet suverent åpen dialog. Å stole på at kjæresten er åpen og ærlig. Når den tryggheten var der så er det å ha med en ekstra mann for å tilfredsstille hennes fantasi bare rått og bringer oss tettere sammen. I vår omgangskrets så er vi nærmest som de grå musene som ingen ser. Men av en eller annen merkelig grunn så kommer de rundt oss for råd om sine samlivsproblemer fordi "dere virker så nyforelsket og bunnsolide". Ja, det er fallgruver i å swinge.. Og desverre er det gjerne en av partene som vil så gjerne, mer enn den andre.. Og det er jeg ganske sikker på er destruktivt. Sjalusi har aldri vært et problem for meg, jeg unner min kjæreste et kick i ny og ned, og samlivet vårt har faktisk bare blitt bedre og bedre... Hvor mange kan si det om forholdet sitt når man passerer 10-15 år??? Jeg blir jo sjokkert når par ikke tør introdusere dildoer engang i frykt for drama!! Hva er det forholdet bygger på da? Økonomiske forpliktelser?? Barna? Man glemmer da at man er 2 voksne individer som skal pleie hverandre! Ja, swinging kan være en risikosport hvis man ikke har god kommunikasjon, men leser du litt om det, så vil du se ganske mange som rapporterer at det styrker forholdet. 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #28 Skrevet 12. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min drømmer om at jeg skal få meg en stor en😅, jeg også😋 Begge skal holde på med meg.... har du noen generelle råd og tips til oss som ikke hr gjort dette før....? Anonymkode: d840c...a44 Vær kritisk til hvem dere involverer dere med, bruk tid på å finne den rette personen. Med rette personen så mener jeg en som er interessert i leken dere tre skal leke og som forstår psykologien i spillet og ikke bare er interessert i sex med deg. Start med kaffe og kjemisjekk, gjerne flere...og møt hverandre på nøytral grunn. Kjenn på magefølelsen og bruk kondom. Senk forventningene og ambisjonsnivået før første seksuelle date og forstå at jo bedre kjent dere blir jo bedre blir leken. lykke til! DigBic Anonymkode: 1cd43...29d 1
OPIgirl Skrevet 12. mars 2019 #29 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, SlemUlv skrev: Ikke alle er usikker på seg selv, og sitt forhold. Og vil derfor ikke være sjalu. Det er noe stort tull å påstå at man er sjalu fordi man er usikker på seg selv og forholdet. Sjalusi bunner ikke i usikkerhet, men redsel for å miste den man elsker. Både jeg og samboeren min er trygge på hverandre, uten sjalusi. Men ikke faen om han vil se meg ligge med noen andre. Jeg hadde revurdert hele forholdet om han hadde hatt slike tilbøyeligheter. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #30 Skrevet 12. mars 2019 De som tror sjalusi er et tegn på kjærlighet, har misforstått mye. Anonymkode: 690f2...03f 3
SlemUlv Skrevet 12. mars 2019 #31 Skrevet 12. mars 2019 5 minutter siden, OPIgirl skrev: Det er noe stort tull å påstå at man er sjalu fordi man er usikker på seg selv og forholdet. Sjalusi bunner ikke i usikkerhet, men redsel for å miste den man elsker. Både jeg og samboeren min er trygge på hverandre, uten sjalusi. Men ikke faen om han vil se meg ligge med noen andre. Jeg hadde revurdert hele forholdet om han hadde hatt slike tilbøyeligheter. Man trenger ikke ville ligge med andre, bare fordi man ikke er sjalu. Eller er trygge på seg selv, og hverandre. Det har jeg aldri sagt. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #32 Skrevet 12. mars 2019 7 timer siden, Katten.2.0 skrev: Sjalusi tror jeg grunner i en usikkerhet. Siden jeg er 100% trygg på kjæresten min, kan jeg dermed legge vekk sjalusien og kan heller se på det som et rent seksuelt krydder. En kommentar til dette: er det ikke bunnet i territorialitet fremfor usikkerhet? Litt primitivt sett så er kona mi kona mi. Og ingen andres. Tror det er en stor del av sjalusi. Utelukker ikke at usikkerhet kan være en del av det. Men tror ikke det er hovedgrunnen for fenomenet. Anonymkode: fa956...304
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #33 Skrevet 12. mars 2019 Ja det kan man. For meg var det å gi henne dette noe som kom fra meg, ut fra at hun skapte den tryggheten i meg, at jeg så hvor hun nøt og tente meg med nytelsen sin når jeg prøvde «være to samtidig» (dildo), og hun elsker å bli dominert, og når jeg i slike øyeblikk kjenner på at jeg elsker henne så inderlig så er det ikke truende for meg. Jeg blir ikke sjalu, den andre mannen blir nesten som en avansert dildo å regne. De gangene vi har gjort dette har det vært intense følelser oss mellom, hun og jeg, og det har ikke bare vært sex, men også utrolig sterkt følelsesmessig for hverandre. Og hun har jo vist meg at jeg kan føle meg trygg på henne, det kommer ikke så fort og er ikke noe man bare kan si, og det samme gjør jeg for henne. Anonymkode: 70ad4...9bb 6
Cuckold Skrevet 12. mars 2019 #34 Skrevet 12. mars 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Dere menn som tenner på at partneren har sex med en annen mann mens dere ser på/er med, har dere følelser for partneren da? Hvordan går det an å ikke føle sjalusi? Jeg tenker om man er glad i og har følelser for partneren, må det være uaktuelt å dele henne? Eller tar jeg feil? Anonymkode: 5d061...368 2 hours ago, AnonymBruker said: Kan folk svare på det jeg lurer på og som tråden handler om? Kan en mann som vil se en annen man ha sex med dama si, elske henne og ha følelser for henne? Anonymkode: 5d061...368 2 hours ago, AnonymBruker said: Vil man ikke føle en voldsom sjalusi om man er glad i dama si og har følelser for henne? Anonymkode: 5d061...368 Jeg kan svare: Jeg tenner ikke på å se en hvilken som helst kvinne med en annen mann, det er nettopp fordi jeg har følelser for min kvinne det kan skape spesielle følelser i meg, en miks av sjalusi, ydmykelse og opphisselse. Det er for meg en masochistisk spenning som utløses, og denne følelsen kan bare oppstå når den som har sex med en annen er min egen elskede kvinne. Jeg tror det er en fordel om begge parter virkelig ønsker dette, at ikke en av partene har overtalt den andre og denne til slutt går med på det. Når det er sagt tror jeg nok en del kvinner i utgangspunktet kan være uvillige til å innrømme at de kan tenke seg å leve slik fordi de ikke kan tenke seg å gi ham en tilsvarende frihet og frykter at det på et tidspunkt vil komme krav om et gjensidig åpent forhold. Andre kvinner kan være betenkt fordi de tror mannen ikke kan elske henne høyt nok hvis han kan godta at hun har seg med andre. Slik du ser ut til å tenke. Kommunikasjon er viktig. Når du forstår at fascinasjonen ved cuckold-rollen fra mannens side ofte trigges av en dose sjalusi - det er jo bare min kvinne som kan fremkalle denne følelsen i meg, jeg vil aldri oppleve det samme ved å se en kvinne jeg ikke bryr meg om ha sex med en annen mann - forstår du også at det ikke er mangel på følelser som gjør dette spennende for ham, tvert imot. Og skjevheten i at hun har friheten mens jeg må holde meg 100 % trofast mot henne er også avgjørende for fascinasjonen for denne livsstilen. Så heller ikke der er det noe å frykte. Men det er ikke innlysende i utgangspunktet. Så av og til kan nok lengre dialog være nødvendig, men det vesentlige er at begge faktisk ønsker det samme når man først tar steget, at ingen av partene føler seg overtalt til «å stile opp» uten egentlig å ha lyst. 11
BMW 5-serie 535D Skrevet 12. mars 2019 #35 Skrevet 12. mars 2019 Å dele dame går absolutt ikke med en annen mann, men med ei dame til går helt fint. Ingen menn får komme i nærheten av min kjæreste
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #36 Skrevet 13. mars 2019 10 timer siden, Cuckold skrev: Jeg kan svare: Jeg tenner ikke på å se en hvilken som helst kvinne med en annen mann, det er nettopp fordi jeg har følelser for min kvinne det kan skape spesielle følelser i meg, en miks av sjalusi, ydmykelse og opphisselse. Det er for meg en masochistisk spenning som utløses, og denne følelsen kan bare oppstå når den som har sex med en annen er min egen elskede kvinne. Jeg tror det er en fordel om begge parter virkelig ønsker dette, at ikke en av partene har overtalt den andre og denne til slutt går med på det. Når det er sagt tror jeg nok en del kvinner i utgangspunktet kan være uvillige til å innrømme at de kan tenke seg å leve slik fordi de ikke kan tenke seg å gi ham en tilsvarende frihet og frykter at det på et tidspunkt vil komme krav om et gjensidig åpent forhold. Andre kvinner kan være betenkt fordi de tror mannen ikke kan elske henne høyt nok hvis han kan godta at hun har seg med andre. Slik du ser ut til å tenke. Kommunikasjon er viktig. Når du forstår at fascinasjonen ved cuckold-rollen fra mannens side ofte trigges av en dose sjalusi - det er jo bare min kvinne som kan fremkalle denne følelsen i meg, jeg vil aldri oppleve det samme ved å se en kvinne jeg ikke bryr meg om ha sex med en annen mann - forstår du også at det ikke er mangel på følelser som gjør dette spennende for ham, tvert imot. Og skjevheten i at hun har friheten mens jeg må holde meg 100 % trofast mot henne er også avgjørende for fascinasjonen for denne livsstilen. Så heller ikke der er det noe å frykte. Men det er ikke innlysende i utgangspunktet. Så av og til kan nok lengre dialog være nødvendig, men det vesentlige er at begge faktisk ønsker det samme når man først tar steget, at ingen av partene føler seg overtalt til «å stile opp» uten egentlig å ha lyst. Du kan virkelig svare. Veldig bra forklart. Jeg ønsker også et slikt forhold men min bedre halvdel vil ikke... foreløpig, selv om jeg ser hun tenner litt på andre enn meg. Det viktigste som du sier er at begge parter vil dette og synes det gir noe ekstra. Vi har vært sammen lenge og vil at hun skal få oppleve en annen (og større) penis og kanskje få en bedre orgasme og spenning. Jeg har ingen ønsker om å pule en annen dame. Dette handler ikke om at jeg ikke elsker min kone. Jeg elsker henne høyt og vil bare at hun skal ha det maksimalt bra, også i sengen. Jeg jobber med saken, men er litt redd for å virke "masete" eller at hun skal få et feil inntrykk. Jeg vil jo ikke bli kvitt henne. Heller det motsatte. Anonymkode: 2f23a...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #37 Skrevet 13. mars 2019 Finnes det kvinnelige "cuckolds"? Aldri lest om det noe sted..? Anonymkode: ffb9d...44a
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #38 Skrevet 13. mars 2019 Mange tenner jo på sjalusien. Kåtskap er for eksempel en veldig vanlig reaksjon på å få høre at partneren har vært utro, særlig blant menn. Så det å være sjalu og ønske å se kona med en annen mann er ikke motsetninger, men går for mange hånd i hånd. Anonymkode: da937...029 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #39 Skrevet 13. mars 2019 På 12.03.2019 den 12.17, SlemUlv skrev: Ja du tar feil. Man må ikke være sjalu, bare fordi man elsker noen. Selv tror jeg, eller har egentlig erfart selv, at sjalusi er et symptom på noe annet. For meg var det usikkerhet på meg selv, på mitt forhold, på om jeg var god nok. På om jeg var alt han trengte osv. Etter at jeg fant poly, og innrømte for meg selv, at NEI jeg er ikke alt en mann trenger. Så elsker jeg like høyt, men jeg er ikke sjalu Ja, det finnes monogame mennesker, men ikke alle er det. Og de som ikke er det, må få lov å leve sine liv som de vil. Så lenge alle involvert samtykker. Selv om ikke du lever slik så skal du være forsiktig med å tro at du sitter på sannheten. Sjalusi har "alltid" vært til stede. Ved å sykeliggjøre det for å tilpasse det dine behov og kanskje også forsvare/forklare dine egne seksuelle valg er i beste fall ugjennomtenkt. Nei, det er ikke unaturlig å ikke bli sjalu. Tvert i mot er det genetisk sett ganske naturlig og temmelig logisk. Å avfeie storparten av befolkningen som usikre på eget forhold er mildt sagt helt på jordet. Anonymkode: f606e...d6b 1
SlemUlv Skrevet 13. mars 2019 #40 Skrevet 13. mars 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om ikke du lever slik så skal du være forsiktig med å tro at du sitter på sannheten. Sjalusi har "alltid" vært til stede. Ved å sykeliggjøre det for å tilpasse det dine behov og kanskje også forsvare/forklare dine egne seksuelle valg er i beste fall ugjennomtenkt. Nei, det er ikke unaturlig å ikke bli sjalu. Tvert i mot er det genetisk sett ganske naturlig og temmelig logisk. Å avfeie storparten av befolkningen som usikre på eget forhold er mildt sagt helt på jordet. Anonymkode: f606e...d6b "jeg tror" "jeg har erfart" "for meg" Dette er formuleringer som gjør hele innlegget ditt overflødig Jeg har ikke avfeid noe, jeg har ikke sykeligjort noe.. jeg har kommet med MIN erfaring. Og gitt en forklaring på hvordan jeg og min Kjære kan dele hverandre, og elske hverandre. Selv syns jeg ikke den sjalusien jeg følte, var verken naturlig eller logisk. for meg. Den var ødeleggende. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå