Gå til innhold

La kona ha sex med en annen mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Alterego666
På 12.3.2019 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Kan folk svare på det jeg lurer på og som tråden handler om? Kan en mann som vil se en annen man ha sex med dama si, elske henne og ha følelser for henne?

Anonymkode: 5d061...368

Svar: Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
På 13.3.2019 den 0.15, BMW 5-serie 535D skrev:

Å dele dame går absolutt ikke med en annen mann, men med ei dame til går helt fint. 

Ingen menn får komme i nærheten av min kjæreste 

Det er din preferanse, og det er helt sikkert riktig for deg. Helt OK.

Vær sikker på at din kjæreste er OK med dette premisset. Dine preferanser påvirker også henne. Lykke til i kjærligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det kvinnelige "cuckolds"? Aldri lest om det noe sted..?

Anonymkode: ffb9d...44a

Ja. De heter cuckqueans og jeg er en av dem :)

Anonymkode: 6cb49...e92

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er din preferanse, og det er helt sikkert riktig for deg. Helt OK.

Vær sikker på at din kjæreste er OK med dette premisset. Dine preferanser påvirker også henne. Lykke til i kjærligheten.

Det er ikke noe vi har snakket om, men om ho en dag hinter om at ho ville prøvd jentesex både med eller uten meg hadde det vært greit for meg. 

Takk for det 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2019 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Kan folk svare på det jeg lurer på og som tråden handler om? Kan en mann som vil se en annen man ha sex med dama si, elske henne og ha følelser for henne?

For meg

NEI, på ingen måte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 12.3.2019 den 11.33, AnonymBruker skrev:

Det er svært sære mennesker som deler kona med andre. Helt koko spør du meg og de folka er ofte ustabile. Lystene tar over og forholdet stikker ikke særlig dypt.

Anonymkode: d87b6...7c9

Ikke snakk om ting du ikke har greie på! 

Anonymkode: e3615...62b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 12.3.2019 den 19.00, AnonymBruker skrev:

En del menn, særlig i maktposisjoner som er vant til å sjefe over andre, tenner på å føle seg sjalu eller ydmyket. Det gir vel et slags kick. Samtidig tenner svært mange menn på kvinner som er kinky, som er "slutty"... men i kontrollerte former på en måte. Man deler på en måte en hemmelig verden, hvor tabuer er noe man utforsker sammen. Det å vite at konen er skikkelig freaky og nasty uten at andre vet det, bortsett fra de som er innviet er en veldig kul følelse. Og så handler det om å miste kontrollen. Føle seg utfordret på en måte. Mange følelser. 

Anonymkode: 12c70...759

Dette stemmer veldig bra. Det er sånn det er for oss. 

Anonymkode: e3615...62b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/12/2019 at 6:40 PM, AnonymBruker said:

Som mann i forholdet kan jeg si ja til ditt spørsmål. Vi har vært sammen i snart 8 år, og forholdet vårt er det beste jeg har hatt. Har vært både gift, samboende og hatt flere kjærester opp i gjennom. Forholdet er dønn solid på alle plan. Tidlig fant vi ut av felles fantasier, og i motsetning til tidligere forhold hvor det forble fantasier så valgt vi etterhvert å eksperimentere. Må innrømme at det var skummelt, hun også syntes det. Men vi gikk sakte frem. Startet med et par hvor vi bare så på hverandre har sex. Traff et annet par, og så damene leke med hverandre. I fjor "mannet" jeg meg opp, og vi ble kjent med en mann som vi senere inviterte på hotell. Det var utrolig spennende første gang. Hun er så flink til å "passe på" meg og mine følelser underveis, hun ser etter bekreftelse og vil aldri gjøre noe jeg ikke er komfortabel med. Nå var jeg komfortabel med alt, og vi har siden møtte samme fyr en gang til. Da var både hun, han og jeg mer varm i trøya. Å den beste sexen, når var den? Jo etterpå, etter han hadde dratt. Da ble det en ny og fantastisk runde. Det er vi skjønt enige om. Den neste dagen var det masse sex bare oss to. 

Min påstand er at dette ikke er for hvem som helst, og at det forutsetter et solid og trygt forhold med god kommunikasjon. Jeg var mye sjalu med tidligere kjærester, kona og mer til, men med henne er jeg det ikke. Grunnen er nok at jeg er så trygg på henne. Hun vil bare være sammen med meg, men sammen kan vi finne på sprell til felles glede. 

Håper det ga svar på det du lurt på. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/12/2019 at 7:00 PM, AnonymBruker said:

Vil man ikke føle en voldsom sjalusi om man er glad i dama si og har følelser for henne?

Hvis du er usikker på henne, har dårlig kommunikasjon dere i mellom så er det vel en fare for det ja. Dersom dere er trygge på hverandre, og begge har en stor fantasi om å oppleve dette vil lysten overgå sjalusien er min erfaring. Det er ikke sjalusi når man er med på det, og man vet at frøkna/fruen er med hjem etterpå, eller kommer hjem etterpå avhengig av deres preferanser. 

Utroskap og samtykke kan ikke sidestilles hva angår partnerens følelser. Har selv blitt bedratt og det er ikke det samme. En kompis har vært sammen med samme dama i over 20 år, og han fant ut at hun bedro ham med en fyr. Verden hans raste naturlig nok sammen. Hun angret som en hund. Siden jeg hadde erfaring med utroskap fra tidligere forhold, samt erfaring med litt svining så kunne jeg snakke med ham på flere plan. Jeg forstår naturligvis at folk har lyster, men jeg er tilhenger av at man utforsker disse lystene sammen. Jeg fortalte ham om vår erfaring med svinging, noe som fasinerte ham. I ettertid har de som par truffet flere andre par, og det ble en stor suksess. De fikk oppleve litt sprell sammen, og kunne samtidig få beholde hverandre. Jeg spurte ham om han følte på svik eller sjalusi når de var med andre, men han opplevde ikke dette. Alt var helt annerledes, fordi nå var det samtykke og ikke svik. Ingen ble lurt, og derfor ingen sjalusi. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/12/2019 at 8:17 PM, AnonymBruker said:

Mannen min drømmer om at jeg skal få meg en stor en😅, jeg også😋 Begge skal holde på med meg.... har du noen generelle råd og tips til oss som ikke hr gjort dette før....?

Anonymkode: d840c...a44

Jeg har råd til dere. 

Snakk om grenser. Hva er greit og hva er ikke greit. Vær forberedt på at ting kan dukke opp som man ikke har forutsett. Ta en timeout og snakk sammen underveis i akten om nødvendig. Kommuniser underveis i akten, å se hverandre i øynene kan være nok. Søk bekreftelse. Ikke gå lenger enn avtalt på forhånd, m.m. partner samtykker.

Skaff en tredjeperson som tar hensyn til deres fart, ønsker og behov. 

Gå sakte frem. Ikke gå for full pakke første treff, m.m. dere er helt sikre på at det er greit. Eventuelt føl dere frem underveis. Anbefaler å ikke gå full pakke, da dere kan trenge tid til å fordøye følelsene før dere går videre. Sett en strek, og ikke kryss denne den aktuelle kvelden. Informer tredjepart om deres grenser.  

Personlig hadde vi en grense ved oralsex da vi traff en mann første gang (vi har truffet par tidligere, men hun gjorde ingenting med mennene den gang). Først og fremst at hun skulle få suge ham, mens hun og jeg kjente på om det var greit og eventuelt nok. Vi kjente at det var helt greit, begge to og vi gikk videre. Han slikket henne, og han fikk pule henne da jeg kjente at alt gikk veldig fint. Vil ikke anbefale dette på første treff, men vi gjorde det da vi hadde litt erfaring med andre par og var veldig klare blitt.

For oss har dette gitt veldig mersmak og vil garantert treffe par eller mann på nytt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er egentlig helt tvert om. Mange menn elsker dama si så høyt at de er villig til å sette egne følelser til side for at hun skal få oppleve en ordentlig stor og grov penis. En kvinne finne sjelden alt hun vil i en og samme mann, men dersom han er en stort sett bra fyr så vil hun sette sine egne sekseulle lyster til side for et et godt samliv. Dette vet mange menn, og de som elsker dama si vil henne både i pose og sekk.

Anonymkode: 7b499...f65

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/13/2019 at 8:10 AM, AnonymBruker said:

Du kan virkelig svare. Veldig bra forklart. Jeg ønsker også et slikt forhold men min bedre halvdel vil ikke... foreløpig, selv om jeg ser hun tenner litt på andre enn meg. Det viktigste som du sier er at begge parter vil dette og synes det gir noe ekstra. Vi har vært sammen lenge og vil at hun skal få oppleve en annen (og større) penis og kanskje få en bedre orgasme og spenning. Jeg har ingen ønsker om å pule en annen dame. Dette handler ikke om at jeg ikke elsker min kone. Jeg elsker henne høyt og vil bare at hun skal ha det maksimalt bra, også i sengen. Jeg jobber med saken, men er litt redd for å virke "masete" eller at hun skal få et feil inntrykk. Jeg vil jo ikke bli kvitt henne. Heller det motsatte.

Anonymkode: 2f23a...a8c

Enig han skrev bra.

Vi har ikke en cuckold fantasi i vårt forhold, men jeg tenner på å se henne ha sex med en annen. Hun tenner ikke på andre, eller har ikke behov for å ha sex med andre. For henne handler det utelukkende om å gjøre noe sammen. Begge har sex med henne, og jeg får se han og hun har sex ved siden av meg. Hun tenner ikke på det siste (ikke så langt i hvert fall), men liker å se at jeg tenner på det. Mannen vi traff var en jeg følte meg veldig komfortabel med. Han var mindre i både høyde og "lengde", og han var ikke noen "konkurrent" for meg. For meg er dette viktig, slik at jeg skal føle meg trygg. Hun har sagt hun vil ha en annen mann, en som er litt mer lik meg, og tror hun kanskje kan tenne mer på denne andre i den settingen. Misforstå rett, det var ikke noe problem for oss eller henne på noen måte, men hun følte ikke for å være intim utover sex. Dvs ikke ligge flatt oppå ham, ikke kysse, hodene tett inntil hverandre, o.l. Litt for hårløs for henne var han nok også. Men han passet meg..., litt ufarlig liksom 🙂 

For å ikke fremstå som masete så handler det om å gå sakte frem, tenker jeg. Å ha henne for all del med på dette, ikke forsøk å "spill" henne sulten. Spør forsiktig når dere spiser ute, eller liknende om hvem her synes hun er kjekk. Eskaler med tiden. Få fantasiene hennes til å bruse. Få henne til å prate om temaet som en fantasi, osv. Utvikle hennes lyster er nøkkelen, og da i hennes tempo. 

Selv hadde jeg og madammen sex på sofaen her forrige dagen. Å hun er med på dette. Hun fortalte meg om den gangen hun traff to sorte menn hun ble kjent med på Cupido....ja, en historie hun diktet der og da. Om hvordan hun tok han første i mot på hotellet, satt på hans fang uten truse under kjolen før neste mann banket på. Hvordan hun la seg mellom dem i sengen, og begynte kose på han ene. Å til slutt hvordan de begge tok henne samtidig og hun fikk en fantastisk orgasme. Igrunn ganske spennende for oss begge 🙂  Dette er nok ikke noen stor fantasi hun har, men jeg har luftet tanken om å etterhvert invitere to menn vi er trygge på sammen med oss to, og hun er ikke direkte motvillig, dvs hun kan se for seg at det kanskje kan skje lenger frem i tid. 

HAr vært med 4-5 elskerinner/flings, kjærester og tidligere kone. Samtlige har delt min fantasi om å ha sex med to menn samtidig. Min nåværende samboer er eneste jeg har gjort det sammen med. Minst 3 av de tidligere kjærestene/flingsene har hatt trekant i ettertid og fortalt meg om det. Hun ene til og med takket meg for å fått henne på tanken 🙂 Så det er mulig å få disse kvinnene på gli, men det må være på deres premisser!

Lykke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/13/2019 at 2:30 PM, AnonymBruker said:

Mange tenner jo på sjalusien. Kåtskap er for eksempel en veldig vanlig reaksjon på å få høre at partneren har vært utro, særlig blant menn. Så det å være sjalu og ønske å se kona med en annen mann er ikke motsetninger, men går for mange hånd i hånd.

Anonymkode: da937...029

Dette stemmer nok for en del. Jeg har selv erfart dette, og jeg har hørt det gjelder i et par hvor han liker dele henne med andre menn, fortalt av en tidligere kjæreste som selv hadde sex med dem før vår tid. Kona mi var utro, og inni meg ble det en enorm miks av følelser. Sjalusi/hat og enorm kåtskap svingte om hverandre. Egentlig var det veldig frusterende. Nå hadde jeg en fantasi om at hun hadde sex med andre, så det lå helt sikkert bak og forsterket i den ene retningen. Men her trumfet helt klart sjalusien lystene og vi endte opp å bli skilt. For denne fyren jeg nevnte, så er det motsatt fordi han samtykker og ikke minst får se på om han vil. Lysten hos han trumfer sjalusien. Men han har sjalusi, den kjenner han godt. Så sikkert en sursøt opplevelse, som egentlig smaker veldig godt 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan mannen elske henne. Jeg har selv knullet kona til flere betacucks og jeg vet med sikkerhet at de har et godt forhold. For de aller fleste som tar en slik avgjørelse som et ektepar har svært sterke bånd seg i mellom.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 16.3.2019 den 10.48, Stag&Vixen skrev:

Enig han skrev bra.

Vi har ikke en cuckold fantasi i vårt forhold, men jeg tenner på å se henne ha sex med en annen. Hun tenner ikke på andre, eller har ikke behov for å ha sex med andre. For henne handler det utelukkende om å gjøre noe sammen. Begge har sex med henne, og jeg får se han og hun har sex ved siden av meg. Hun tenner ikke på det siste (ikke så langt i hvert fall), men liker å se at jeg tenner på det. Mannen vi traff var en jeg følte meg veldig komfortabel med. Han var mindre i både høyde og "lengde", og han var ikke noen "konkurrent" for meg. For meg er dette viktig, slik at jeg skal føle meg trygg. Hun har sagt hun vil ha en annen mann, en som er litt mer lik meg, og tror hun kanskje kan tenne mer på denne andre i den settingen. Misforstå rett, det var ikke noe problem for oss eller henne på noen måte, men hun følte ikke for å være intim utover sex. Dvs ikke ligge flatt oppå ham, ikke kysse, hodene tett inntil hverandre, o.l. Litt for hårløs for henne var han nok også. Men han passet meg..., litt ufarlig liksom 🙂 

For å ikke fremstå som masete så handler det om å gå sakte frem, tenker jeg. Å ha henne for all del med på dette, ikke forsøk å "spill" henne sulten. Spør forsiktig når dere spiser ute, eller liknende om hvem her synes hun er kjekk. Eskaler med tiden. Få fantasiene hennes til å bruse. Få henne til å prate om temaet som en fantasi, osv. Utvikle hennes lyster er nøkkelen, og da i hennes tempo. 

Selv hadde jeg og madammen sex på sofaen her forrige dagen. Å hun er med på dette. Hun fortalte meg om den gangen hun traff to sorte menn hun ble kjent med på Cupido....ja, en historie hun diktet der og da. Om hvordan hun tok han første i mot på hotellet, satt på hans fang uten truse under kjolen før neste mann banket på. Hvordan hun la seg mellom dem i sengen, og begynte kose på han ene. Å til slutt hvordan de begge tok henne samtidig og hun fikk en fantastisk orgasme. Igrunn ganske spennende for oss begge 🙂  Dette er nok ikke noen stor fantasi hun har, men jeg har luftet tanken om å etterhvert invitere to menn vi er trygge på sammen med oss to, og hun er ikke direkte motvillig, dvs hun kan se for seg at det kanskje kan skje lenger frem i tid. 

HAr vært med 4-5 elskerinner/flings, kjærester og tidligere kone. Samtlige har delt min fantasi om å ha sex med to menn samtidig. Min nåværende samboer er eneste jeg har gjort det sammen med. Minst 3 av de tidligere kjærestene/flingsene har hatt trekant i ettertid og fortalt meg om det. Hun ene til og med takket meg for å fått henne på tanken 🙂 Så det er mulig å få disse kvinnene på gli, men det må være på deres premisser!

Lykke til.

Tusen takk for mange gode tips og råd. Litt synd at din samboer ikke tenner så mye på dette med å ha sex med andre/denne mannen, men likevel gjør dette for å tilfredsstille deg. Da synes jeg litt av vitsen er borte. Hun må jo like dette og få noen heftige orgasmer for at jeg skal synes at dette er ok. Tror kommunikasjon om fantasier og lyster er nøkkelen så jeg kommer nok til å spørre forsiktig, uten å mase, om hennes ønsker. Kjenner blodet bruse og hjertet hamre bare ved tanken. :hoppendeglad:Som deg er jeg litt usikker angående kyssing og klining, men vet hun elsker det og at det nesten er en forutsetning for god sex. Det er hennes tenning, lyster og orgasme som er førsteprioritet og så får jeg "tilpasse" meg litt. Vi er åpne om alt/det meste, så jeg vet det er mange gutter/menn som sikler etter henne. Dermed er det enkelt å finne aktuelle kandidater om bare hun vil. Viktig også å ta dette etappevis og være sikker på at det er god kjemi mellom alle parter. Dette må være "tilfeldig" sex og ikke en som vi støter på i hverdagen.

Anonymkode: 2f23a...a8c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Blir kun sjalu hvis det er følelser mellom kjæresten og en annen. Hvis det kun er sex er det bare med på å berike sexlivet og styrke tilliten mellom oss.

Anonymkode: 040cb...956

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Som en voksen mann som snart har vært gift med den samme kvinnen i svart 17 år, må jeg innrømme at svært lite tenner meg mer enn synet av en bull som lar spruten stå inn i munnen hennes. Vi elsker hverandre høyere enn alt, og kjenner hverandre så godt at vi vet at forholdet vårt tåler fremmede menn inne i min kone.

Anonymkode: be991...f53

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...