Gå til innhold

La kona ha sex med en annen mann

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere menn som tenner på at partneren har sex med en annen mann mens dere ser på/er med, har dere følelser for partneren da? Hvordan går det an å ikke føle sjalusi? Jeg tenker om man er glad i og har følelser for partneren, må det være uaktuelt å dele henne? Eller tar jeg feil? 

Anonymkode: 5d061...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er kvinne selv, men jeg tror noen menn tenner på det, fordi de tenker ikke som oss kvinner. Menn skiller mellom følelser og sex. For menn generelt er det null problem å ha sex uten å føle noe som helst for motparten, og så gå hjem til kona de elsker etterpå. 

En mann som tenner på å se kona ha sex med en annen mann, skiller vel på sex og følelser på samme måte der. Det er bare sex. De elsker ikke hverandre, liksom. Antagelig derfor noen menn klarer å se på og tenne på det.

Selv hadde jeg aldri greid å se den jeg elsker ha seg med en annen.

Anonymkode: 4ca29...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er svært sære mennesker som deler kona med andre. Helt koko spør du meg og de folka er ofte ustabile. Lystene tar over og forholdet stikker ikke særlig dypt.

Anonymkode: d87b6...7c9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er svært sære mennesker som deler kona med andre. Helt koko spør du meg og de folka er ofte ustabile. Lystene tar over og forholdet stikker ikke særlig dypt.

Jeg fantaserer ofte om at dama skal bli knulla av andre, men jeg vil helst delta selv også. Synes det virker veldig spennende, men hver gang jeg har hatt sex eller runket så frister deg meg ikke lenger. Da blir jeg kvalm at tanken av å lukte en annen mann på soverommet vårt,(æsj)

Så det blir nok med fantasien.

Evt. måtte det kanskje skjedd på en swingersklubb i utlandet der vi ikke risikerer å møte kjentfolk.

Men nå er jo jeg ganske (eller litt) koko i hodet hehe :)

Møtte også et cuckold-par for noen år siden og da var det spennende å knulle kona hans. Men jeg spruter fort og det var alltid kjedelig å bare sitte der og late som jeg var kåt etter spruten. Blir som regel hard igjen etter 15-20 min, men tiden mellom det var veldig klein...

Anonymkode: be991...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller tar jeg feil?

Ja du tar feil. Man må ikke være sjalu, bare fordi man elsker noen. 
Selv tror jeg, eller har egentlig erfart selv, at sjalusi er et symptom på noe annet. For meg var det usikkerhet på meg selv, på mitt forhold, på om jeg var god nok. På om jeg var alt han trengte osv. 
Etter at jeg fant poly, og innrømte for meg selv, at NEI jeg er ikke alt en mann trenger. Så elsker jeg like høyt, men jeg er ikke sjalu :)

Ja, det finnes monogame mennesker, men ikke alle er det. Og de som ikke er det, må få lov å leve sine liv som de vil. Så lenge alle involvert samtykker. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg har ingen erfaring med å dele partner, men dette er noe vi diskuterer fra tid til annen. At dette er et symptom på at vår kjærlighet er overflatisk er bare dumt. Vi tenker at nettopp fodi vår kjærlighet er dyp og inderlig, så vil vi unngå de åpenbare farene ved non-monogami.

Vi er begge erotiske og utadvendte personer. Vi ønsker ikke å sette grenser for den andre, men å skape rom for den andre på alle vis, også seksuelt.

Men som skrevet: Ennå ikke faktisk praktisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount

Tror det er ganske mange som fantaserer om det, som ikke er klar over hvor lang vei de har å gå, fra å fantasere om det, til å akseptere og gjennomføre det i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men spørsmålet mitt er ikke om man er ustabil eller unormal. Jeg lurer på om en mann kan ha følelser for en kvinne og samtidig la en annen mann få ha sex med hun. Jeg spør dere som praktiserer det og hva dere føler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: d87b6...7c9

Der må jeg arrestere deg.

Som svært velutrustet, stor og sterk mann har jeg rolle som «bull» hos to praktiserende cuckold-par. Jeg har kjent disse i en årrekke, og sterkere ekteskap og kjærlighetsforhold enn disse har skal man lete lenge etter.

Dette er oppegående ressurssterke mennesker som har ledende roller i samfunn og næringsliv som meg selv, så å prøve å sykeliggjøre denne seksuelle retningen er en skivebom.

DigBic

Anonymkode: 1cd43...29d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjalusi tror jeg grunner i en usikkerhet. Siden jeg er 100% trygg på kjæresten min, kan jeg dermed legge vekk sjalusien og kan heller se på det som et rent seksuelt krydder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som svært velutrustet, stor og sterk mann har jeg rolle som «bull» hos to praktiserende cuckold-par. Jeg har kjent disse i en årrekke, og sterkere ekteskap og kjærlighetsforhold enn disse har skal man lete lenge etter.

Dette er oppegående ressurssterke mennesker som har ledende roller i samfunn og næringsliv som meg selv, så å prøve å sykeliggjøre denne seksuelle retningen er en skivebom.

DigBic

Hvor stor er den?;)

Anonymkode: d840c...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ThotSlayer

Den eneste gangen jeg hadde gjort det, hadde vært hvis hun har luftet ideen om en ekstra mann i senga.

Da hadde jeg funnet en mann med enorm penis, og bedt han kjøre på så hardt at hun aldri får lyst til å knulle en annen mann igjen. Typ kjøre på uten foreplay og bunne henne nådeløst.

Og så hadde jeg dumpet henne.

Menn som tar glede i å se andre menn nyte godene, uten at de trenger å yte noe særlig for dama, er menn som trenger å dø ut.

Endret av ThotSlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er den?;)

23 cm lang, 18,5cm omkrets

Ikke av de lengste, men den duger.

DigBic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DigBic

Oi😬 Tror det blir litt i det meste laget for min del, hadde ikke fått inn mere enn halve pølsa😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan folk svare på det jeg lurer på og som tråden handler om? Kan en mann som vil se en annen man ha sex med dama si, elske henne og ha følelser for henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DigBic

Men disse parene du treffe- er de jevngamle som deg eller eldre/yngre? Bare nysgjerrig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
5 hours ago, AnonymBruker said:

DigBic

:rolleyes:

Anonymkode: eff1d...af0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men disse parene du treffe- er de jevngamle som deg eller eldre/yngre? Bare nysgjerrig;)

Jeg er i siste halvdel av tredveårene og de er i siste halvdel av førtiårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i siste halvdel av tredveårene og de er i siste halvdel av førtiårene.

Hvor i landet er dette?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan folk svare på det jeg lurer på og som tråden handler om? Kan en mann som vil se en annen man ha sex med dama si, elske henne og ha følelser for henne?

JA!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...