Gå til innhold

Sider med priser på planter

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Har søkt litt på hagesentre osv. men ikke funnet noen sider hvor prisene er oppgitt på planter. Vet at utvalget er forskjellig, men når de klarer det på griller, jord og bark, bør det ikke være noe stort problem eller?

Noen som vet noen nettbutikker ol. Tenkte jeg skulle lage et overslag, sånn at jeg vet ca pris før jeg går berserk på hagesentret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

har inntrykk av at det ikker vanlig å legge ut priser på slike varer som ofte kan variere i pris avhengig av sesong, tilbud og størrelsen på planten etc. Jeg ville kanskje tatt kontakt med noen forskjellige hagesenter og fått et tilbud. Det bør nok være rom for endel rabatt hvis du skal ha mye! Husk å også få inkludert tilbehøret som jord, bark , gjødsel etc. Kan også være greit å få oppgitt størrelse/alder på plantene i tilbudet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Bridezillah-killah~

Tørrvarer, jord osv har rimelig fast pris, mens prisene på planter går opp og ned. Prisene i blomsterbransjen varierer voldsomt fra dag til dag, alt etter forholdet mellom tilbud og etterspørsel, kvalitet og størrelse osv utvikler seg.

Du vil nok ikke finne priser på nett, og du bør ikke stole 100% på prisene du finner i butikk/hagesenter heller. Når du kommer tilbake kan både priser og utvalg være ganske annerledes. Du kan nok likevel bruke de prisene du får fra hagesentra som en god rettesnor.

Gå i flere butikker for å sammenligne både pris og kvalitet. Det vil sannsynligvis gi deg det beste kjøpet.

Husk: Jo større kvanta du kjøper, jo lettere er det å få rabatt. Pruting er lov. (Men du kan ikke regne med at det virker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...