Gå til innhold

Ny skole/klasse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min går i 1. Klasse og skal bytte skole da vi flytter. Er så usikker på hvilken klasse jeg skal velge til han. 

A. Klassen: Her har han en god kompis og 2 han kjenner litt. Han kompisen kan bli en forstyrrelse i forhold til læring (han kompisen har en diagnose som kan påvirke om han sitter i ro og er fokusert).

B klassen: her kjenner han en litt. Muligens bedre for læring. Men redd han er for sjenert og kan føle seg litt alene

i friminuttene har han flere gode venner fra en annen klasse han også kan leke med, da møtes alle gutta. Og det samme på sfo. 

Mer klassen jeg er usikker på, velge kun det sosiale han syns er best og jeg vet blir trygt eller den klassen der det kanskje er bedre for å lære ting? 

Hjelp, blir smågal av å tenke på dette😱

Anonymkode: 897d7...0c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her jeg bor får ikke vi selv velge, skolen setter eleven inn i den klassen med færrest elever. Har du fått beskjed om å bestemme det selv? (Er ikke sarkastisk)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

TS her

jeg kan komme med ett ønske, tror keg ihvertfall. Så da blir det vanskelig p velge😱

Anonymkode: 897d7...0c0

Skrevet

Kanskje du kan velge den klassen hvor noen av de andre elevene bor i nærheten av der dere skal bo. Kan være hyggelig med lekekamerater/klassekamerater i nærheten av der dere bor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...