Gå til innhold

badet...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg går videreg.skole langt hjemmefra leier jeg rom hos ett ektepar i slutten 70 åra. Snille mennesker som både vasker mine klær og lager mat til meg ot at jeg gjør forefallende arb. og betaler en symbolsk sum i leie.Har absolutt ingenting å utsette på dem og trives veldig godt men saken er den at baderommet ikke har noen nøkkel. Noe som resulterer i at fruen i huset gjerne kommer inn for å hente noe eller sette på vaskemaskinen når jeg er i dusjen eller i badekaret. Det gjør meg absolutt ingenting , føler det ganske opphissende tross hennes alder da hun er både slank og ganske søt. Det har også hendt ved flere anledninger at hun kommer inn om morningen i nattkjola og pusser tenna og snakker med meg som ligger i badekaret. Jeg tenker ikke på å skjule meg på noen som helst måte og hun har sett penisen min halv erigrert mange ganger.Jeg føler meg absolutt ikke ukomfortabel men tenker heller i den retning at hva er det hun egentlig vil oppnå?? Har flere ganger vært inne på tanken å gi henne god morgen klem og se hva som skjer ….kan jo være at hun absolutt ikke har noen baktanker og ser på det som ganske naturlig men i min fantasi er hun ute etter noe mer.....eller tar jeg veldig feil ??

Anonymkode: 82c90...899

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hilsen Mann52* 😂

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Perle skrev:

*hilsen Mann52* 😂

Hva mener du?

Skrevet
8 minutter siden, Perle skrev:

*hilsen Mann52* 😂

Hehe

AnonymBruker
Skrevet

Med mindre hun selv virkelig tar initiativ så synes jeg ikke du skal gjøre noe. Bare fortsett som før.

Anonymkode: 37ae8...b71

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg går videreg.skole langt hjemmefra leier jeg rom hos ett ektepar i slutten 70 åra. Snille mennesker som både vasker mine klær og lager mat til meg ot at jeg gjør forefallende arb. og betaler en symbolsk sum i leie.Har absolutt ingenting å utsette på dem og trives veldig godt men saken er den at baderommet ikke har noen nøkkel. Noe som resulterer i at fruen i huset gjerne kommer inn for å hente noe eller sette på vaskemaskinen når jeg er i dusjen eller i badekaret. Det gjør meg absolutt ingenting , føler det ganske opphissende tross hennes alder da hun er både slank og ganske søt. Det har også hendt ved flere anledninger at hun kommer inn om morningen i nattkjola og pusser tenna og snakker med meg som ligger i badekaret. Jeg tenker ikke på å skjule meg på noen som helst måte og hun har sett penisen min halv erigrert mange ganger.Jeg føler meg absolutt ikke ukomfortabel men tenker heller i den retning at hva er det hun egentlig vil oppnå?? Har flere ganger vært inne på tanken å gi henne god morgen klem og se hva som skjer ….kan jo være at hun absolutt ikke har noen baktanker og ser på det som ganske naturlig men i min fantasi er hun ute etter noe mer.....eller tar jeg veldig feil ??

Kan være fort gjort å tråkke feil her... Det kan jo hende hun ikke har noen baktanker i det heletatt. Men ser jo poenget ditt, at det er mulig hun er ute etter noe mer... Hva med å spørre henne? "Vil du ha en morgenklem av meg?"

Anonymkode: cfce8...74a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Kan være fort gjort å tråkke feil her... Det kan jo hende hun ikke har noen baktanker i det heletatt. Men ser jo poenget ditt, at det er mulig hun er ute etter noe mer... Hva med å spørre henne? "Vil du ha en morgenklem av meg?"

Anonymkode: cfce8...74a

Ikke tro på alt folk skriver her.

Anonymkode: aa599...d6a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun er gift, skjerp deg.

Anonymkode: 3889a...62e

Skrevet

Er vel bare å få den helt erigert når hun ser den da. Så finner du nok fort ut om hun ee interessert.

Men helt ærlig tror ikke det er hun som prøver å oppnå noe, men mer hva du prøver å oppnå. Er jo tydelig qt du med vilje vil og liker at hun ser penisen din halverigert. 

Skrevet

sjansen er stor for at du ender opp uten hybel.. La det være.

Hun er vel 68-generasjon, en tid da nakenhet var naturlig, så hun har sikkert ingen tanker om å pule deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er vel både svaksynt og tunghørt så hun registrerer sikkert ikke at du er på badet en gang. Må du slutte å være så innbilsk!

Anonymkode: 0a038...85b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...