AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Da jeg går videreg.skole langt hjemmefra leier jeg rom hos ett ektepar i slutten 70 åra. Snille mennesker som både vasker mine klær og lager mat til meg ot at jeg gjør forefallende arb. og betaler en symbolsk sum i leie.Har absolutt ingenting å utsette på dem og trives veldig godt men saken er den at baderommet ikke har noen nøkkel. Noe som resulterer i at fruen i huset gjerne kommer inn for å hente noe eller sette på vaskemaskinen når jeg er i dusjen eller i badekaret. Det gjør meg absolutt ingenting , føler det ganske opphissende tross hennes alder da hun er både slank og ganske søt. Det har også hendt ved flere anledninger at hun kommer inn om morningen i nattkjola og pusser tenna og snakker med meg som ligger i badekaret. Jeg tenker ikke på å skjule meg på noen som helst måte og hun har sett penisen min halv erigrert mange ganger.Jeg føler meg absolutt ikke ukomfortabel men tenker heller i den retning at hva er det hun egentlig vil oppnå?? Har flere ganger vært inne på tanken å gi henne god morgen klem og se hva som skjer ….kan jo være at hun absolutt ikke har noen baktanker og ser på det som ganske naturlig men i min fantasi er hun ute etter noe mer.....eller tar jeg veldig feil ?? Anonymkode: 82c90...899 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 5 minutter siden, Perle skrev: *hilsen Mann52* 😂 Hva mener du? Anonymkode: 82c90...899
bjone Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 8 minutter siden, Perle skrev: *hilsen Mann52* 😂 Hehe
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Med mindre hun selv virkelig tar initiativ så synes jeg ikke du skal gjøre noe. Bare fortsett som før. Anonymkode: 37ae8...b71
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg går videreg.skole langt hjemmefra leier jeg rom hos ett ektepar i slutten 70 åra. Snille mennesker som både vasker mine klær og lager mat til meg ot at jeg gjør forefallende arb. og betaler en symbolsk sum i leie.Har absolutt ingenting å utsette på dem og trives veldig godt men saken er den at baderommet ikke har noen nøkkel. Noe som resulterer i at fruen i huset gjerne kommer inn for å hente noe eller sette på vaskemaskinen når jeg er i dusjen eller i badekaret. Det gjør meg absolutt ingenting , føler det ganske opphissende tross hennes alder da hun er både slank og ganske søt. Det har også hendt ved flere anledninger at hun kommer inn om morningen i nattkjola og pusser tenna og snakker med meg som ligger i badekaret. Jeg tenker ikke på å skjule meg på noen som helst måte og hun har sett penisen min halv erigrert mange ganger.Jeg føler meg absolutt ikke ukomfortabel men tenker heller i den retning at hva er det hun egentlig vil oppnå?? Har flere ganger vært inne på tanken å gi henne god morgen klem og se hva som skjer ….kan jo være at hun absolutt ikke har noen baktanker og ser på det som ganske naturlig men i min fantasi er hun ute etter noe mer.....eller tar jeg veldig feil ?? Anonymkode: 82c90...899 Kan være fort gjort å tråkke feil her... Det kan jo hende hun ikke har noen baktanker i det heletatt. Men ser jo poenget ditt, at det er mulig hun er ute etter noe mer... Hva med å spørre henne? "Vil du ha en morgenklem av meg?" Anonymkode: cfce8...74a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kan være fort gjort å tråkke feil her... Det kan jo hende hun ikke har noen baktanker i det heletatt. Men ser jo poenget ditt, at det er mulig hun er ute etter noe mer... Hva med å spørre henne? "Vil du ha en morgenklem av meg?" Anonymkode: cfce8...74a Ikke tro på alt folk skriver her. Anonymkode: aa599...d6a 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 Hun er gift, skjerp deg. Anonymkode: 3889a...62e
Begawag Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 Er vel bare å få den helt erigert når hun ser den da. Så finner du nok fort ut om hun ee interessert. Men helt ærlig tror ikke det er hun som prøver å oppnå noe, men mer hva du prøver å oppnå. Er jo tydelig qt du med vilje vil og liker at hun ser penisen din halverigert.
petterm Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 sjansen er stor for at du ender opp uten hybel.. La det være. Hun er vel 68-generasjon, en tid da nakenhet var naturlig, så hun har sikkert ingen tanker om å pule deg.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #11 Skrevet 13. mars 2019 Hun er vel både svaksynt og tunghørt så hun registrerer sikkert ikke at du er på badet en gang. Må du slutte å være så innbilsk! Anonymkode: 0a038...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå