Gå til innhold

Til menn som liker å slikke, hvilken stilling er best

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når du slikker en kvinne? For din del. 

Anonymkode: baa04...c9c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt ann på jenta, en stilling som fungerer kjempegodt med ei jente vil noen ganger ikke fungere i det heletatt med en annen.

Det er best om hun ligger på ryggen, for da kan jeg ta på puppene og magen, men om hun svaier mye i ryggen blir det ofte vanskelig å komme ordentlig til. Da er et bedre om hun ligger på magen, da er det også mye lettere å komme til rumpa.

Anonymkode: e67e5...ef1

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Det kommer an på hvor lenge jeg har tenkt å holde på. Klassisk misjonær, er mest avslappende for begge dersom jeg har lyst til å holde på ekstra lenge. Liker å bytte posisjon, og da går jeg gjennom alle varianter. Vanskelig å velge en favoritt. Liker godt  å sitte på huk mellom benene hennes, og bøye lårene bakover og til siden, gjerne med en pute under rumpa. Kommer veldig fint til slik, og kan nyte henne lenge på denne måten.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Som forrige sier, med en pute under rumpa går det bra, men det er ellers en stilling som er tung for nakken.  

Jeg liker 69 med henne underst,  men enda bedre når hun sitter på fjeset mitt.  Da kan hun variere vinkel og vekt, og jukke når hun føler for det. 

Anonymkode: 935d7...9ae

• Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som forrige sier, med en pute under rumpa går det bra, men det er ellers en stilling som er tung for nakken.  

Jeg liker 69 med henne underst,  men enda bedre når hun sitter på fjeset mitt.  Da kan hun variere vinkel og vekt, og jukke når hun føler for det. 

Anonymkode: 935d7...9ae

Facesitting er selvsagt deilig, dersom jeg tenker mest på meg selv. Liker også 69, men helst liggende på siden, elsker å ligge i svakt klem mellom de deilige lårene hennes.

Gjest Alterego666
Skrevet

To favoritter:

1: Hun står på alle fire med rumpa opp i været. Da kan jeg veksle mellom slikking og rimming mens jeg runker meg selv.

2: Facesitting. Hun styrer alt, og runker gjerne meg samtidig. Ender ofte med at hun squirter ned ansiktet mitt.

Skrevet

Favoritten er når jeg ligger på ryggen og er bind.  Ho sier at hun ikke kommer til å stoppe før hun kommer.  Så ser du at hun tar på headsett med høy musikk så du ikke kan snakke til henne.    Så legger hun hele vekten sin oppå deg i 69, lårene hennes klemmer rundt hode ditt og musa presses hard mot munnen din. Du føler deg helt totalt låst.  Hun gnir musa mot munnen din.    Alle de følelsene som strømmer gjennom deg når du kjenner at hun drar forhuden ned med den ene hånda også kjenner den andre hånda tar på penis hode og er kaldt pga hun har den full av glide middel.    Du vet at nå kommer det til å gjøre altfor godt og vondt på samme tid. Og du aner ikke hvor lenge hun kommer til å holde på.  

De gangene jeg er bind, aner jeg aldri når hun er i dette humøret. Så det kommer som regel overraskende hver gang. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...