AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Jeg brukere denne appen for ca 1,5 år siden og gikk vel ned ti kg. Spiste da 1700 kcal daglig. Så slettet jeg den. Så opprettet jeg den igjen for ca 1 år siden, og skulle oppdatere vekt osv. Men da har den allerede mine gamle data inn, og oppdaterte kcal til å være 780 kcal daglig for å gå ned i vekt!? Dette er jo sprøtt, men får ikke endret på det, er ingenting jeg kan gjøre for å få dette tallet vekk, har prøvd å endre alle innstillinger. Så fjernet jeg appen, men opprettet den igjen i dag, men det samme står og jeg får ikke endret noen ting! Så frustrerende! Er det noen som har opplevd lignende og fått til å endre det, eller vet hva jeg skal gjøre?? Anonymkode: f747d...631
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Har du prøvd å endre kcal manuelt inne på innstillinger? Anonymkode: 781a1...4d8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Tusen takk, jeg fant da ut at jeg hadde registrert høyden min til 73 cm 😄 ikke så rart jeg knapt kunne spise noe 😉 men nå er jeg igang igjen! Anonymkode: f747d...631 1
xHenrik Skrevet 16. mars 2019 #4 Skrevet 16. mars 2019 On 3/12/2019 at 9:42 AM, AnonymBruker said: Tusen takk, jeg fant da ut at jeg hadde registrert høyden min til 73 cm 😄 ikke så rart jeg knapt kunne spise noe 😉 men nå er jeg igang igjen! Anonymkode: f747d...631 Godt at du er i gang med spisingen igjen. Dette må være en av de beste overskriftene jeg har sett på dette forumet, og den er ganske karakteristisk. Det er helt krise når Lifesum har låst seg. Da vet man at man bor i et I-land og har få andre problemer. Før i tiden kunne man spise uten slankeapp. Folk var jevnt over slankere også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå