Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er på utgikk etter en god trekant-bh som også gir litt støtte, er det noen som har en å anbefale? Jeg er ikke utstyrt med de største puppene akkurat, så trenger ikke noe som gir megastøtte

Til nå så har jeg brukt bøyle-bh eller bh-topper i bambus (sånn yogatopp-lignende sak), men kunne tenkt meg en annen type bh da jeg er litt lei bøyler som gnager. Og pga vekttap så er også de gamle bh´ene mine for store (til tross for mannen min sitt generøse tilbud om å låne sokkene hans som bh-fyll 🙄

Pris er ikke så nøye så lenge det er en god bh 

(jeg har googlet litt rundt, men det er jo et hav av bh´er der ute, så greit å få høre erfaringer og anbefalinger) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant en helt suveren hos Lindex. Den er i bomull i tillegg. Skal se om jeg finner link. 

Anonymkode: b79a7...1d8

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her; https://www.lindex.com/m/eu/7824016/?back

Takk for link :) skal stikke innom Lindex å sjekke den ut. På nettsiden hadde de bare store størrelser, men kanskje de har mindre i butikk 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, skruf skrev:

Takk for link :) skal stikke innom Lindex å sjekke den ut. På nettsiden hadde de bare store størrelser, men kanskje de har mindre i butikk 

Ja,, det tror jeg. Har selv 75 D så jeg sjekket ikke øvrige størrelser. De hadde mange i alle fall ☺️ Denne er veldig god i bruk! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...