AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Hei! Jeg har en venninne som jeg har sex med med jevne mellomrom, og jeg har et spørsmål som jeg er for flau til å spørre henne om: Kan trangheten på vaginaen variere på forskjellige dager? For her om dagen hadde jeg problemer med å komme helt inn i henne selv om jeg var hard. Jeg tenkte kanskje at det var feil vinkel eller noe, men jeg fikk den uansett bare ca. halvveis inn. Hun var våt, men må vagina også bli "mykere" inni slik at penis kommer helt inn? Det var deilig uansett og jeg sa ingenting etterpå, jeg har bare stusset over at noen ganger glir den kjempelett inn mens andre ganger virker den trangere. Anonymkode: 5712d...058
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Ja. Kan variere etter syklus. Anonymkode: 74b22...39c 3
LiseOslo Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Tranghet kan variere med syklus, hvor tent hun er, hvor mye hun der og da greier å slappe av etc. Hvis hun f.eks er stresset eller sliten av ting som ikke har noe med sex å gjøre kan det være vanskelig å slappe av. Musklene strammer seg, og hun føles trangere uansett hvor langt forspil dere har. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Ja selvfølgelig varierer det, og ofte etter hvor kåte vi er og. I starten av samleie er jeg ganske trang, men jeg blir bare våtere og våtere, og da føles det jo ikke like trangt lenger. Anonymkode: a38e6...221 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Tusen takk for svar. Vi gutter later som vi "kan alt" om deres anatomi, men det stemmer nok ikke. Men jeg blir glad for at jeg kan spørre om slikt her inne :) Så hvis hun nettopp har hatt mensen f.eks., så er hun trangere? TS Anonymkode: 5712d...058
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Vi gutter later som vi "kan alt" om deres anatomi, men det stemmer nok ikke. Men jeg blir glad for at jeg kan spørre om slikt her inne :) Så hvis hun nettopp har hatt mensen f.eks., så er hun trangere? TS Anonymkode: 5712d...058 Finnes ingen fasit på når mannen trangere. Men noen kan bære trangere etter mensen, mens for andre kan det være motsatt. Det kommer an på personen Anonymkode: 2ddf9...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Finnes ingen fasit på når mannen trangere. Men noen kan bære trangere etter mensen, mens for andre kan det være motsatt. Det kommer an på personen Anonymkode: 2ddf9...7f7 *når man er* Anonymkode: 2ddf9...7f7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Finnes ingen fasit på når mannen trangere. Men noen kan bære trangere etter mensen, mens for andre kan det være motsatt. Det kommer an på personen Interessant. Da lærte jeg nye nytt i dag Jeg vet hun har vært deprimert i det siste, så det henger nok sammen med det da. TS Anonymkode: 5712d...058
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 Derfor skal menn som kjøper koner i Thailand klappe igjen om de er trange. Det betyr at de ikke er tent og egentlig ikke vil ha sex. Menn innbiller seg at thai damer er de beste liksom. Nei, de er jo ikke det. Sex der begge er med er jo det beste. Og da spiller det ingen rolle hvordan vaginaen er. Anonymkode: 94cd9...e85 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 Hun var vel ikke spesielt kåt når du nesten ikke fikk den inn da. That happens. Anonymkode: d4019...b8f 2
isw Skrevet 12. mars 2019 #11 Skrevet 12. mars 2019 Ja, det kan variere. Men en annen ting som også kan variere er hvor store vi menn er fra gang til gang. For min egen del kan faktisk dette variere med 3-4 cm i lengde.
Forundret.. Skrevet 12. mars 2019 #12 Skrevet 12. mars 2019 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Interessant. Da lærte jeg nye nytt i dag Jeg vet hun har vært deprimert i det siste, så det henger nok sammen med det da. TS Anonymkode: 5712d...058 Så med andre ord er deprimerte kvinner trangest? 🙂 Endret 12. mars 2019 av Forundret..
Gjest ThotSlayer Skrevet 12. mars 2019 #13 Skrevet 12. mars 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Derfor skal menn som kjøper koner i Thailand klappe igjen om de er trange. Det betyr at de ikke er tent og egentlig ikke vil ha sex. Menn innbiller seg at thai damer er de beste liksom. Nei, de er jo ikke det. Sex der begge er med er jo det beste. Og da spiller det ingen rolle hvordan vaginaen er. Anonymkode: 94cd9...e85 Hvorfor bryr du deg om hva andre menn velger å gjøre med livene sine?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #14 Skrevet 12. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Vi gutter later som vi "kan alt" om deres anatomi, men det stemmer nok ikke. Men jeg blir glad for at jeg kan spørre om slikt her inne :) Altså, trenger ikke å være kvinne for å forstå det her da. Ganske basic anatomi om kroppen. Anonymkode: 74fd8...603
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #15 Skrevet 12. mars 2019 Jeg har ikke merket eller tenkt over om det har noe med syklus å gjøre. Men for min del er det iallfall enorm forskjell som går på hvor langt forspill man har. Det med å være avslappet er også en faktor, for meg er jeg aldri nervøs ved sex, men etter en litt lei opplevelse med en gynekolog hvor jeg holdt på å svime av etter en celleprøve (sikkert kombinasjon av generelt stress og lavt blodsukker osv, jeg hadde hatt flere undersøkelser før uten problemer), så har jeg spent meg litt hver gang etter og det er alltid vanskelig å få inn spekulum for gynekologen. Så en kvinne som er nervøs og anspent vil nok også bli trang. Men legeundersøkelse til side, jeg er som sagt ikke nervøs under sex og kåt og våt blir jeg på kort tid. Men etter å ha vært sammen med en som ikke var noe fan av forspill og som gikk veldig fort fra klærne av til penetrering så har jeg merket at tid på oppvarming utgjør svært stor forskjell. Jeg revnet og ble sår nesten hver gang med han, og han klagde på at jeg var trang. Ikke vært et problem med andre, men det er jo fordi de har brukt tid på forspill. Jeg var også sammen med en hvor vi fant ut at vi skulle prøve fisting bare fordi vi prøvde alt mellom himmel og jord for moro skyld. Det var jo sjanseløst i starten, men etter å ha holdt på i evigheter så gikk det nesten. Det er jo egentlig ikke revolusjonerende innsikt, hvis du tenker deg fisting da så er det jo ikke sånn at du bare kan slenge ei dame på senga og kjøre knyttneven rett inn, du begynner jo med en finger, så to, så tre osv. Og med en quickie hvor man river av hverandre klærne og kjører på så kan det være vanskelig for mannen å penetrere og du får litt stønning fra dama som er en blanding av smerte og nytelse, imens hvis du har bedrevet oljemassasje og slikking i evigheter så smyger den rett inn som kniv i varmt smør. Anonymkode: a8bf6...13c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #16 Skrevet 12. mars 2019 23 minutter siden, ThotSlayer skrev: Hvorfor bryr du deg om hva andre menn velger å gjøre med livene sine? Fordi kjøpekoner burde vært forbudt. Alle vet det ikke er ekte. Anonymkode: 94cd9...e85
Gjest ThotSlayer Skrevet 12. mars 2019 #17 Skrevet 12. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Fordi kjøpekoner burde vært forbudt. Alle vet det ikke er ekte. Anonymkode: 94cd9...e85 Jeg er nysgjerrig på hvordan du kan hevde noe sånt. Du virker bare bitter.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #18 Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, ThotSlayer skrev: Jeg er nysgjerrig på hvordan du kan hevde noe sånt. Du virker bare bitter. Fordi feit, skallet mann på 61 år skaffer seg thaidame på 35 år og tror hun elsker han. Han får sex og hushjelp. Hun får rikdom og trygghet. De slipper å prostituere seg. Ekte kjærlighet er det ikke. Men og så om skjeden er slik eller slik. Spiller det noen rolle? Noen har stor pikk, andre små, men de aller fleste fungerer. Akkurat som skjeden og. Den tilpasser seg. Tenker mannen vil vel damen han er sammen med skal like han? Drittlei tråder om tranghet på kvinner. Slutt. Anonymkode: 94cd9...e85
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #19 Skrevet 12. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Derfor skal menn som kjøper koner i Thailand klappe igjen om de er trange. Det betyr at de ikke er tent og egentlig ikke vil ha sex. Menn innbiller seg at thai damer er de beste liksom. Nei, de er jo ikke det. Sex der begge er med er jo det beste. Og da spiller det ingen rolle hvordan vaginaen er. Anonymkode: 94cd9...e85 Haha, det er egentlig veldig godt poeng, eller noe jeg ikke har tenkt på før. Når jeg hører eller leser her om damer som er så trange så tenker jeg jo at hun bare ikke er avslappet nok eller tent nok (eller at han er ræva i senga). Ikke tenkt det samme når folk maser om at thaidamer er så trange, men selvsagt kan jo det være nøyaktig samme faktorer som spiller inn der! Anonymkode: a8bf6...13c
Gjest ThotSlayer Skrevet 12. mars 2019 #20 Skrevet 12. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi feit, skallet mann på 61 år skaffer seg thaidame på 35 år og tror hun elsker han. Han får sex og hushjelp. Hun får rikdom og trygghet. De slipper å prostituere seg. Ekte kjærlighet er det ikke. Men og så om skjeden er slik eller slik. Spiller det noen rolle? Noen har stor pikk, andre små, men de aller fleste fungerer. Akkurat som skjeden og. Den tilpasser seg. Tenker mannen vil vel damen han er sammen med skal like han? Drittlei tråder om tranghet på kvinner. Slutt. Anonymkode: 94cd9...e85 Hvorfor er det noe mindre ekte enn de fasadeforholdene vi ser i Norge idag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå