Gjest Coral Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Kikker litt på nettet etter en krølltang som gir store myke krøller. Har hatt lyst på en lenge, men først nå litt penger å bruke på det I den forbindelse lurte jeg på om noen av dere hadde hørt om eller hadde erfaringer med feks denne? : http://www.lookfantastic.com/cgi-bin/lf.st...ew/3771#reviews Vet det har vært flere tråder om dette tidligere, men har ikke funnet noe om akkurat den krølltangen over. Ser jo ut som den er bra da. Husker det var en her inne som hadde bestilt en fra hqhair, muligens var det denne: http://www.hqhair.com/code/products.asp?Pa...duct=4300&pID=1 ... Må man betale toll uansett hvor man bestiller fra, og er dette evt. mye? Om noen har erfaringer, så del dem gjerne
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Kunne tenkt meg en sånn en som den første jeg, men ikke hørt om noen som har. MEn babyliz skal vel være et godt merke?
Elze Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Har ikke noen erfaringer med noen av de to krølltengene, men den øverste har jeg i hvert fall sett anbefalt flere steder. Bestiller du fra LookFantastic er det mindre sjanse for at pakken din blir stoppet i tollen, mens alle pakker (i hvert fall mine) fra HQ blir stoppet, siden de ikke skriver noen verdi utenpå. Hvis du må betale moms (hvis verdien er over 200 norske kroner), er det 25 prosent av prisen på varen, og i tillegg kommer gebyr til posten på 72 kroner for forenklet tollbehandling. LookFantastic pleier å skrive verdien utenpå pakken til mindre enn 200 kroner, derfor slipper du som regel unna moms der. Husk at du må en adapter i tillegg, siden de engelske stikkontaktene er annerledes utformet enn de norske.
Lumiah Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Den BaByliss tanga, tror jeg gir ganske små krøller. Spurte frisøren min om den var god, og hun svarte at den var helt grei. Hun sa at den laget litt krøller i krøllene.
Gjest Coral Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 Takk for informative svar, jenter! Kommer til å kjøpe en snart, men tenkte å sjekke litt mer rundt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå