AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Er det noen i din familie du er sur på, og av den grunn vil ha minst mulig kontakt med? Har det gått så langt at du har brutt alle bånd med noen? Anonymkode: d71af...71a
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Nei, ikke akkurat nå, jeg at det er fint å si ifra. Feks "Jeg ble så såret og lei meg når du _grunn her_ ." Jeg synes det er bedre enn å bare ghoste folk totalt da. Da prøver jo de fortsatt å få kontakt med deg, og vet ikke hva som skjer, og blir såret gang på gang. Bare si ifra. Om man er redd for å såre noen, så gjør man uansett det om man ghoster noen. Anonymkode: 019af...f42
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Ikke direkte sur på, men har innsett at det ikke tilfører noe av menneskelig verdi å ha visse personer i mitt liv. Det er visse personer jeg ikke liker pga personligheten som er snyltende og superegoisme pluss maktsyke. Vi er altfor ulke, både i livssyn, livsverdier og personlighet til at det for meg ville gitt noe som helst å ha disse i mitt liv. Årene før jeg innså dette var en lkilde til evig irritasjon, frustrasjon og problemer som egentlig ikke hadde noe med meg å gjøre. Samtaler var ensidige, ensporede, og som regel bunnet i motpartens selvforherligelse av egen person. De brukte ikke en kcal på å virkelig bli kjent med meg og respektere meg for den jeg er. Brukte de tid på meg var det for å innhente opplysninger de kunne fore resten av slekten med. Så finnes det enkelte personer som i årevis har bare gitt bekreftelse på bekreftelse på at absolutt alt i deres liv dreier seg rundt dem og hva de kan få ut av andre. Hva dem mener at alle andre skal og må gjøre for at de skal respektere dem. Mens jeg er mer opptatt av likeverd og respekt uansett hva man tror på osv. Blod er tross alt ikke det viktigste, uansett hva enkelte måtte tro. Anonymkode: a2c4c...a59 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Jeg vil ha minst mulig kontakt med svigermor. Anonymkode: ed78d...20d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Ingen i familien liker søskenbarnet mitt. Ikke en gang søsknene hennes liker søsteren sin. Men moren hennes tolererte henne selvfølgelig. Det var jo tross alt datteren hennes... Anonymkode: fb4b6...3e7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen i familien liker søskenbarnet mitt. Ikke en gang søsknene hennes liker søsteren sin. Men moren hennes tolererte henne selvfølgelig. Det var jo tross alt datteren hennes... Anonymkode: fb4b6...3e7 Men ikke nå lengre, eller er hun død? Hva gjør hun som er hatet av alle da? Anonymkode: 019af...f42
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ikke nå lengre, eller er hun død? Hva gjør hun som er hatet av alle da? Anonymkode: 019af...f42 Hun er tydelig scapegoaten i familien som har fått nok av mishandlingen og mobbingen, og forlatt familien for å ta vare på seg selv etter å blitt behandler verre og verre oppover årene,, og har gitt opp håpet. Vil jeg tippe. Anonymkode: d31d2...fc1 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 Det kan også være at fullstending gode mennesker kan bli "giftige" aka toxic ovenfor noen andre så lenge de er sinte nok for noe og går å surner på irritasjon. Jeg synes det er fint å enten gå videre, eller snakke med de som det gjelder. Anonymkode: 019af...f42
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kan også være at fullstending gode mennesker kan bli "giftige" aka toxic ovenfor noen andre så lenge de er sinte nok for noe og går å surner på irritasjon. Jeg synes det er fint å enten gå videre, eller snakke med de som det gjelder. Anonymkode: 019af...f42 Noen mennesker nytter det ikke å ta seg mer bry med å snakke med, når de tydeligvis ikke skjønner hva de selv har gjort til tross for å ha blitt tilsnakka på det flere ganger. Anonymkode: a2c4c...a59 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen mennesker nytter det ikke å ta seg mer bry med å snakke med, når de tydeligvis ikke skjønner hva de selv har gjort til tross for å ha blitt tilsnakka på det flere ganger. Anonymkode: a2c4c...a59 Nei men da har man ihvertfall snakka, så det er jo bra. Det jeg tenkte på var når man er sint og sur på noen som ikke har peiling på hvorfor. Opplever noe sånt selv, og kvier meg litt for å spørre hva det er. Men jeg har ikke gjort noe vondt med vilje liksom, bare prøvd mitt beste, men så ignorerer de meg alikevel. Anonymkode: 019af...f42
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #11 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke direkte sur på, men har innsett at det ikke tilfører noe av menneskelig verdi å ha visse personer i mitt liv. Det er visse personer jeg ikke liker pga personligheten som er snyltende og superegoisme pluss maktsyke. Vi er altfor ulke, både i livssyn, livsverdier og personlighet til at det for meg ville gitt noe som helst å ha disse i mitt liv. Årene før jeg innså dette var en lkilde til evig irritasjon, frustrasjon og problemer som egentlig ikke hadde noe med meg å gjøre. Samtaler var ensidige, ensporede, og som regel bunnet i motpartens selvforherligelse av egen person. De brukte ikke en kcal på å virkelig bli kjent med meg og respektere meg for den jeg er. Brukte de tid på meg var det for å innhente opplysninger de kunne fore resten av slekten med. Så finnes det enkelte personer som i årevis har bare gitt bekreftelse på bekreftelse på at absolutt alt i deres liv dreier seg rundt dem og hva de kan få ut av andre. Hva dem mener at alle andre skal og må gjøre for at de skal respektere dem. Mens jeg er mer opptatt av likeverd og respekt uansett hva man tror på osv. Blod er tross alt ikke det viktigste, uansett hva enkelte måtte tro. Anonymkode: a2c4c...a59 👆dette... 👏👏 kunne vært skrevet av meg, med noen små forandringer.. 1: jeg ER sur og bitter for at jeg har gitt mye av meg selv til folk som helt klart ikke har brydd seg. 2: men de har ikke foret slekten med opplysninger om meg. jeg er jævlig sint på meg selv for at jeg i mange år trodde vi kunne vokse som familie, men den gang ei. Nå er jeg i en brytningsprosess, er med på noen bursdager og en pliktjul, men utover det har vi ingen kontakt. Jeg har omtrent ikke kontakt med mine foreldre en gang. Anonymkode: 2fa91...70c 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #12 Skrevet 12. mars 2019 Jeg kuttet kontakten med moren min for mange år siden. Anonymkode: 065a9...cd8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #13 Skrevet 12. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei men da har man ihvertfall snakka, så det er jo bra. Det jeg tenkte på var når man er sint og sur på noen som ikke har peiling på hvorfor. Opplever noe sånt selv, og kvier meg litt for å spørre hva det er. Men jeg har ikke gjort noe vondt med vilje liksom, bare prøvd mitt beste, men så ignorerer de meg alikevel. Anonymkode: 019af...f42 Men hva har du prøvd å gjøre da? Anonymkode: a2c4c...a59
Apekatten Skrevet 12. mars 2019 #14 Skrevet 12. mars 2019 Ja, det er flere jeg har brutt kontakten med fordi de har gjort ting jeg ikke kan tilgi.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #15 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men hva har du prøvd å gjøre da? Anonymkode: a2c4c...a59 Snakke med de? Spørre? Prøve å ordne opp i tingene? Og likevel bli ignorert. Alt står jo der. Anonymkode: d31d2...fc1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #16 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men ikke nå lengre, eller er hun død? Hva gjør hun som er hatet av alle da? Anonymkode: 019af...f42 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun er tydelig scapegoaten i familien som har fått nok av mishandlingen og mobbingen, og forlatt familien for å ta vare på seg selv etter å blitt behandler verre og verre oppover årene,, og har gitt opp håpet. Vil jeg tippe. Anonymkode: d31d2...fc1 Søskenbarnet mitt stjal penger og ting fra alle og enhver. Ødela for ekempel stereoanlegg, data-utstyr, klær og bøker som tilhørte meg eller mine søsken - eller andre slektninger. Eller hun rappet for eksempel filmer, musikk, dataspill eller andre ting, som hun var misunnelig på at vi hadde. Selv om moren hennes hadde kjøt minst like bra utstyr til henne. I tillegg gir hun alle andre all skylden for dritt som hun finner på. For eksempel når hun kastet en ball gjennom naboens vindu, og la skylden på lillebroren sin. Men naboen hadde heldigvis kamera-overvåkning, og søskenbarnet mitt ble tatt i løgn. Dette er bare noen få eksempler på ting hun har funnet på. Men moren hennes stod alltid på hennes side. Selv om hun stjal penger fra morens arbeidsplass, og hennes kollegaer. Ble gjentatte ganger tatt for butikk-tyveri. Tok opp forbrukslån på flere hundre tusen kroner i morens navn, og overførte til sin egen bankkonto. For ikke å nevne alle gangene hun tyvlånte bankkortene til forskjellige familie-medlemmer, og slo seg løs på restaurant, kino eller kjøpesenter. Eller bestilte ferietur og hotell-opphold til seg selv, med noen andres penger. Anonymkode: fb4b6...3e7
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #17 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Søskenbarnet mitt stjal penger og ting fra alle og enhver. Ødela for ekempel stereoanlegg, data-utstyr, klær og bøker som tilhørte meg eller mine søsken - eller andre slektninger. Eller hun rappet for eksempel filmer, musikk, dataspill eller andre ting, som hun var misunnelig på at vi hadde. Selv om moren hennes hadde kjøt minst like bra utstyr til henne. I tillegg gir hun alle andre all skylden for dritt som hun finner på. For eksempel når hun kastet en ball gjennom naboens vindu, og la skylden på lillebroren sin. Men naboen hadde heldigvis kamera-overvåkning, og søskenbarnet mitt ble tatt i løgn. Dette er bare noen få eksempler på ting hun har funnet på. Men moren hennes stod alltid på hennes side. Selv om hun stjal penger fra morens arbeidsplass, og hennes kollegaer. Ble gjentatte ganger tatt for butikk-tyveri. Tok opp forbrukslån på flere hundre tusen kroner i morens navn, og overførte til sin egen bankkonto. For ikke å nevne alle gangene hun tyvlånte bankkortene til forskjellige familie-medlemmer, og slo seg løs på restaurant, kino eller kjøpesenter. Eller bestilte ferietur og hotell-opphold til seg selv, med noen andres penger. Anonymkode: fb4b6...3e7 Har dere bevis på at dette har faktisk skjedd, og at det var henne? Har du sett overvåkningsfilmen? Eller bare fått høre dette fra moren din? det er en del ting som skurrer. 1.Nabo har overvåkningskamera. 2. Hvordan har hun klart å stjele penger av arbeidsplassen til moren. 3. Hvordan har hun klart å stjele fra morens kollegaer? Stinker Scaoegoat dette her, selvom hun kan sikkert være skyldig i noe. Anonymkode: d31d2...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #18 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har dere bevis på at dette har faktisk skjedd, og at det var henne? Har du sett overvåkningsfilmen? Eller bare fått høre dette fra moren din? det er en del ting som skurrer. 1.Nabo har overvåkningskamera. 2. Hvordan har hun klart å stjele penger av arbeidsplassen til moren. 3. Hvordan har hun klart å stjele fra morens kollegaer? Stinker Scaoegoat dette her, selvom hun kan sikkert være skyldig i noe. Anonymkode: d31d2...fc1 Jeg leste på nytt, jeg synes det høres ut det er moren din som gjør alt dette her, også sier hun at det er søskenbarnet ditt som gjør det. De tingene du ramser opp, er ikke bare bare å gjøre. Anonymkode: d31d2...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #19 Skrevet 12. mars 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen mennesker nytter det ikke å ta seg mer bry med å snakke med, når de tydeligvis ikke skjønner hva de selv har gjort til tross for å ha blitt tilsnakka på det flere ganger. Anonymkode: a2c4c...a59 Dette også 👆👏👏👏👏 noen kan du prate til du mister pusten, men de kommer aldri til å gidde ta seg bryet med å møte deg halvveis uansett. Anonymkode: 2fa91...70c 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #20 Skrevet 12. mars 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen i familien liker søskenbarnet mitt. Ikke en gang søsknene hennes liker søsteren sin. Men moren hennes tolererte henne selvfølgelig. Det var jo tross alt datteren hennes... Anonymkode: fb4b6...3e7 Stakkars jævel som hadde så mange idioter rundt seg.. håper hun har greid å bryte seg løs og fått det så mye bedre. Anonymkode: 2fa91...70c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå