AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Synes de har vært veldig egoistisk og tenkt på seg selv og lite på meg. Er dette vanlig? Jeg suger og han fingrer 1 min Max tilbake. Så frem med penis. Anonymkode: 52e7d...5d6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Jeg har hatt sex med nesten 50 stk. Akkurat nå har jeg en fast elsker som tar veldig vare på meg. Slikker meg i opptil en time som forspill, helt fantastisk. Av de 50 vil jeg si 40% var veldig rause og opptatt av min nytelse, resten var helt ok, kanskje 3-4 var helt på trynet og gav faen. Man skal kysse mange padder før man finner prinsen..... Eller noe sånt... Anonymkode: 8bca9...ce7 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Hører gjerne flere erfaringer. Anonymkode: 52e7d...5d6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Jeg har hatt tre partnere, gift med to av dem. 35 år, så har ikke planer om noen flere i livet mitt. Syns egentlig det er en for mange... Anonymkode: c5310...d7a
Master1 Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes de har vært veldig egoistisk og tenkt på seg selv og lite på meg. Er dette vanlig? Jeg suger og han fingrer 1 min Max tilbake. Så frem med penis. Anonymkode: 52e7d...5d6 Ikke sug han før han lærer seg å tilfredstille deg..... 1 min er vel gjevngodt med ingenting til forspill å være ... få han til å gi deg minst en orgasme før du suger kuken hans M@ster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå