AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 I sommer var jeg på ferie i Brasil i noen uker og møtte en kjempekjekk og snill mann. Han virker å være interessert, men jeg er litt skeptisk med tanke på avstanden og kulturforskjellene, for kulturforskjeller må det jo være. Er det noen her som har vært sammen med en brasilianer? Ikke meningen å opprette en generaliserende tråd, er klar over at brasilianere er som andre folk, forskjellige, men noen likhetstrekk har de og litt annen kultur. Anonymkode: 2560c...8b4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Ingen erfaring med selv å være sammen en men kjenner flere. De er alle utro. Eller de anser det ikke som utroskap men en selvfølge at de skal få lov å ha venninner der ute for sex. Så om du er ok med at han kommer til å ha sex med andre så er det sikkert en fin og snill mann. Anonymkode: cadc6...e4d 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Brasil er et fattig land, og mange brasilianere ønsker norsk oppholdstillatelse og statsborgerskap. Vær litt skeptisk til interessen, om han ikke er fra en rik familie. Trolig må dere gifte dere for at han skal kunne flytte til Norge, og da kommer alt dette med minste inntekt for familiegjenforening etc. Anonymkode: baf1c...8ba 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brasil er et fattig land, og mange brasilianere ønsker norsk oppholdstillatelse og statsborgerskap. Vær litt skeptisk til interessen, om han ikke er fra en rik familie. Trolig må dere gifte dere for at han skal kunne flytte til Norge, og da kommer alt dette med minste inntekt for familiegjenforening etc. Anonymkode: baf1c...8ba Det var litt drøyt. Jeg kjenner brasilianere, chilenere og cubanere som er gifte med norske damer eller som bor i Norge. Ingen virker til å være golddiggers (ala norske damer) når det gjelder kroner og ører. Men de liker norske damer... veldig godt. De er ofte mer opptatt av å styrke egoet, og å føle seg som en ekte mann. Men mange liker litt bling. Men dyre biler og store hus virker det ikke som noen av de bryr seg om. Ble veldig generaliserende. Det er heldigvis store forskjeller på menn fra Sør-Amerika altså. Men dette er det geberelle inntrykket jeg har. Anonymkode: cadc6...e4d 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brasil er et fattig land, og mange brasilianere ønsker norsk oppholdstillatelse og statsborgerskap. Vær litt skeptisk til interessen, om han ikke er fra en rik familie. Trolig må dere gifte dere for at han skal kunne flytte til Norge, og da kommer alt dette med minste inntekt for familiegjenforening etc. Anonymkode: baf1c...8ba Tviler på at den jevne brasilianer er spesielt interessert i norsk oppholdstillatelse og statsborgerskap. Enkelte tror tydligvis at Norge er drømmen for alle utenfor Norges grenser, men absolutt INGEN utlendinger jeg kjenner kunne for alt i verden tenke seg å flytte til dette gudsforlatte snø- og ishelvete. Det er faktisk ikke alle som synes gode velferdsordninger er toppen av lykke i livet. Anonymkode: 0beaf...7e2 9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 Hvor i Brasil er han fra? Utdannelse og jobb? Eller så kjenner jeg flere brasilianere. Det er et stort land, de er minst like forskjellige som nordmenn. Anonymkode: e4bd1...41c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen erfaring med selv å være sammen en men kjenner flere. De er alle utro. Eller de anser det ikke som utroskap men en selvfølge at de skal få lov å ha venninner der ute for sex. Så om du er ok med at han kommer til å ha sex med andre så er det sikkert en fin og snill mann. Anonymkode: cadc6...e4d Du snakker av lite erfaring, er latino selv. Albanere derimot, mye utroskap og gammeldags kvinnesyn. Anonymkode: 3d26a...e7e 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du snakker av lite erfaring, er latino selv. Albanere derimot, mye utroskap og gammeldags kvinnesyn. Anonymkode: 3d26a...e7e Jeg snakker av egen erfaring. Alle jeg kjenner har noen ekstra-damer eller prøver seg. På meg også. Jeg blir helt satt ut når de prøver seg og jeg kjenner dama. Men jeg orka ikke miljøet mer. Anonymkode: cadc6...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 Btw så har jeg aldri hatt sex med en søramerikaner eller albaner. Anonymkode: cadc6...e4d
Popkorn Skrevet 12. mars 2019 #10 Skrevet 12. mars 2019 (endret) Først, så er dette et vanskelig spørsmål og man må selvsagt se ann både forhold og bakgrunn. Jeg er selv lykkelig gift med en brasilianer og har vært gift i snart 12 år. Jeg var veldig ung da vi giftet oss fordi den eneste måten vi kunne være sammen var å gifte oss. Vi har hatt mange opp og nedturer, men jeg må jo si at jeg elsker mannen min og den brasilianske kulturen. Er jo blitt bonus brasilianer etter alle disse årene. Kjenner også utrolig mange gode brasilianere som er lojale og gode ektefeller/kjærester. Har truffet mange som har vært utro og lever livet, men også mange som er helt motsatt. Kjenner flere som er herlige familiemenn som behandler konene og familiene sine godt og kunne ikke falt seg inn å være utro. Brasilianere er varme og fantastiske! Lykke til! Endret 12. mars 2019 av Popkorn 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #11 Skrevet 12. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at den jevne brasilianer er spesielt interessert i norsk oppholdstillatelse og statsborgerskap. Enkelte tror tydligvis at Norge er drømmen for alle utenfor Norges grenser, men absolutt INGEN utlendinger jeg kjenner kunne for alt i verden tenke seg å flytte til dette gudsforlatte snø- og ishelvete. Det er faktisk ikke alle som synes gode velferdsordninger er toppen av lykke i livet. Anonymkode: 0beaf...7e2 Haha, ikke sant! Jeg er gift med en latinamerikansk mann, og han gleder seg til vi flytter fra Norge. Han ønsker at vi skal bosette oss i hjemlandet hans, eller et annet land i Latin-Amerika eller Europa. Anonymkode: 44229...743 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #12 Skrevet 13. mars 2019 Brasilianer i seg selv er absolutt ingen ulempe. Det beste og mest intense kortvarige forholdet jeg har vært i var med en brasilianer, kunne godt tenkt meg å ha fått til noe lengre med han, men livssituasjonen ville det ikke sånn. Han var så varm, inkluderende, åpen og lidenskapelig. Men det er helt uaktuelt for meg å begynne å date én som bor i Brasil all den tid jeg bor i Norge. For det er det som er caset her ikkesant? Anonymkode: 9000a...357
Gjest NotYou Skrevet 13. mars 2019 #13 Skrevet 13. mars 2019 Nei. Men så ville jeg aldri ha datet noen utenfor Norden..
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #14 Skrevet 14. mars 2019 Hvis du har lyst på en notorisk utro mann med temperament så velger du brasilianer. Det er bare slik dem gutta er der nede. Vært i Brasil siden 2001 så har lært endel + hatt brasiliansk samboer selv i 7 år og disse damene er kok gærne og sjalue som fan men verdensmester i og flørte og være utro selv Så dere naive norske kvinner ta det med ro. Sett flere skandinaviske kvinner går 5 på der nede og kan ikke annet en og flire av det. Se bare tinder svindleren hvor naive folk er og der går det kun på penger for disse kvinnene. Er forøverig mann 37 selv og sånn passe oppegående på dette feltet ✌️Brasilianere er faktisk fornøyd bare dem har mat på bordet og dem fleste liker ikke kuldehølet i Norge, men andre ting som jeg skreiv over her er bankers. Lykke til 😎 husk: brasilianere er verdens beste skuespillere på dette området så pass opp: anbefaling! Anonymkode: 15d44...208
Cocogirl Skrevet 14. mars 2019 #15 Skrevet 14. mars 2019 Er gift med en fra Brasil, så ikke hør på disse historiene.. alle kan være utro, uansett hvor i landet man kommer ifra! 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mars 2019 #16 Skrevet 14. mars 2019 (endret) Ja, jeg ville gitt ham en sjanse, alle som kommer fra et land er ikke like, det blir som å si at alle nordmenn elsker ski. Endret 14. mars 2019 av AthenaRavenLuna
Antoinette Skrevet 14. mars 2019 #17 Skrevet 14. mars 2019 Latinamerikanske menn har dette macho/kvinnejeger inst. som gjør at jeg styrer langt unna. Finnes ikke tiltrekkende. 1
wintergirl Skrevet 14. mars 2019 #18 Skrevet 14. mars 2019 15 minutter siden, Cocogirl skrev: Er gift med en fra Brasil, så ikke hør på disse historiene.. alle kan være utro, uansett hvor i landet man kommer ifra! Ja, norske menn er vel ikke akkurat noen helgen der de heller. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #19 Skrevet 14. mars 2019 2 timer siden, wintergirl skrev: Ja, norske menn er vel ikke akkurat noen helgen der de heller. Ei heller norske kvinner. Anonymkode: 0beaf...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #20 Skrevet 14. mars 2019 På 12.3.2019 den 8.46, AnonymBruker skrev: Ingen erfaring med selv å være sammen en men kjenner flere. De er alle utro. Eller de anser det ikke som utroskap men en selvfølge at de skal få lov å ha venninner der ute for sex. Så om du er ok med at han kommer til å ha sex med andre så er det sikkert en fin og snill mann. Anonymkode: cadc6...e4d Jeg har bare vært sammen med nordmenn, og samtlige var utro og nektet meg sex. Så aldri mer. Anonymkode: 9bae1...42d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå