Gå til innhold

Objektivisering og seksualisering av menn. Er dette innafor kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk kvinnen i videoen er på kanten, faktisk over kanten for hva som er greit. Objektivisering av kvinner er jo et velkjent faktum, men sjeldent snakkes det om objektiviseringen av menn. Dette er noe som skjer i mindre omfang, men allikevel svært hyppig. 

Hva synes dere om måten hun omtaler mannen i videoen på? 

Anonymkode: 64a6f...d1a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:baby:

Anonymkode: 66f94...bc7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:baby:

Anonymkode: 66f94...bc7

💩

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde feminister reagert om det var en kvinne som ble omtalt slik? 

Skrevet

Det var verre da Elon Musk holdt foredrag, og stilte seg åpen for spørsmål mens han sto på scenen. Og en kvinne fikk mikrofonen og spurte : kan jeg på vegne av kvinnene i salen komme opp å gi deg et kyss, og ønske lykke til? 

Og der sto han. Et intelligent fyr som hadde brukt tid og engasjement til å forklare et prosjekt. Han fikk ikke fram ett ord. Noe av det mest pinlige jeg har sett. Så kvinner kan selvfølgelig være like idioter som menn på området. Det er bare at mange menn av den mindre intelligente typen får seg til å "fleipe" med at de skulle ønske at de ble seksuelt trakkasert. Hoho, liksom. Så menn får heller ta menn som er apekatter. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Det var verre da Elon Musk holdt foredrag, og stilte seg åpen for spørsmål mens han sto på scenen. Og en kvinne fikk mikrofonen og spurte : kan jeg på vegne av kvinnene i salen komme opp å gi deg et kyss, og ønske lykke til? 

Og der sto han. Et intelligent fyr som hadde brukt tid og engasjement til å forklare et prosjekt. Han fikk ikke fram ett ord. Noe av det mest pinlige jeg har sett. Så kvinner kan selvfølgelig være like idioter som menn på området. Det er bare at mange menn av den mindre intelligente typen får seg til å "fleipe" med at de skulle ønske at de ble seksuelt trakkasert. Hoho, liksom. Så menn får heller ta menn som er apekatter. 

Jeg tenker at menn og kvinner skal ta alle apekatter, enten de er menn eller kvinner. Og jeg er ellers enig med deg altså, om Musk. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at menn og kvinner skal ta alle apekatter, enten de er menn eller kvinner. Og jeg er ellers enig med deg altså, om Musk. 

Joda. Det er riktig. Men jeg har aldri hverken sett eller hørt om kvinner som "fleiper" med at de vil bli seksuelt trakkasert altså. Eneste er å ha lest her inne om ei som ville ha dickpics... Men har opplevd flere menn som har sagt og skrevet det.

Ja, stakkars fyr. Han så mildt sagt beklemt ut. Fader så irritert jeg ble...og utrolig flau på hennes vegne. UFF

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ok å objektivisere de som sender dickpicks? For det må vel være det de ønsker eller?

Anonymkode: 00efa...7df

Skrevet

Jeg orket ikke høre alt. Bruker folk tid på henne? Møkkjedelig mer enn noe annet.

Men til saken: Jeg synes absolutt hun er objektifiserende, men det er typisk å være mot kjendiser som poserer halvnakne da.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...