Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Har du noengang lest noe du vet handler om deg her? Ble du glad eller lei deg da? Det har hendt meg
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Nei, har aldri skjedd. Aner ikke hvordan jeg hadde reagert. Kommer jo ann på hva som ble skrevet.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Nei, ikke annet enn helt generelt - jeg er i familie med en av brukerne her. Det er brukeren selv som har informert meg om hvem h*n er. Vedkommende oppfører seg veldig bra på forumet og skriver aldri om ting h*n ikke kunne tatt opp med meg/oss/folk irl. Likevel unngår jeg å lese i vedkommendes dagbok - er redd for å føle meg som en kikker, selv om jeg vet jeg "får lov". En ting er når brukere med liten grad av anonymitet forteller masse om folk rundt dem - da hadde jeg blitt sint, om det hadde skjedd meg. Noe annet er jo at veldig mange historier her blir fortalt på en veldig generell måte - kanskje det ikke er deg som blir beskrevet, men en liknende historie? Og uansett - kanskje ingen andre enn den som skriver innlegget kan vite at det er deg?
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 Ja det har jeg. Mannen min luftet frustrasjonen sin her inne Ble vel lei meg med en gang, men det gikk over. Har sikkert skrevet en ting eller to om han jeg og så.
blå Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Nei, det har jeg aldri opplevd. Kjenner ikke en kjeft her inne som jeg vet om.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 Da det holdt på å bli slutt med exen og meg, skrev jeg endel for å høre andres meninger her. Jeg viste ham de trådene, for at han skulle få høre flere synspunkter... Det er vel det nærmeste jeg kommer.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #9 Skrevet 15. april 2005 Ja, den gangen hun hadde mistanke om at mannen sto i med meg. Hennes mistanker var berettiget.
Gjest lilletroll Skrevet 16. april 2005 #10 Skrevet 16. april 2005 Nei' date=' det har jeg aldri opplevd. Kjenner ikke en kjeft her inne som jeg vet om.[/quote'] Samme her
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #12 Skrevet 16. april 2005 Nei , jeg kjenner bare ei her nå, så jeg hadde blitt overrasket om noe handlet om meg ja.
Gjest Madeline Skrevet 16. april 2005 #13 Skrevet 16. april 2005 Jeg har aldri lest noe om meg. Det er bare ei her inne som vet hvem jeg er så det tror jeg ikke blir noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå