Gå til innhold

Findom

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fordi han sikkert liker å knulle og er svak for deg.

Uhm, skal du ikke være med en annen mann (eller dame) og ha dette i tillegg?

Anonymkode: 5d4a4...f9e

Han får sikkert ikke en annen dame bortsett fra deg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Igjen, hvorfor diskuterer du med deg selv? :klo:

Anonymkode: 61e54...f2d

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jævlig bra dame så det går nok helt fint :)

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igjen, hvorfor diskuterer du med deg selv? :klo:

What? Jeg deltok i en diskusjon. Hvis du ikke liker temaet, hvorfor poster du i det? 

Tema, ikke diskuter person. Get it?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

What? Jeg deltok i en diskusjon. Hvis du ikke liker temaet, hvorfor poster du i det? 

Tema, ikke diskuter person. Get it?

Du siterer og svarer deg selv i følge AB-koden. Ergo er det ikke en diskusjon.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du siterer og svarer deg selv i følge AB-koden. Ergo er det ikke en diskusjon.

Så la oss ha en diskusjon. Det er en funksjon som heter 'ignorer bruker.  Jeg har bare postet mine views og hatt litt tid til overs. Om jeg har derayla temaet så beklager jeg dette. Men diskuter nå faen ikke meg. :ironi:

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Så la oss ha en diskusjon. Det er en funksjon som heter 'ignorer bruker.  Jeg har bare postet mine views og hatt litt tid til overs. Om jeg har derayla temaet så beklager jeg dette. Men diskuter nå faen ikke meg. :ironi:

Post med nick så skal jeg gladelig ignorere deg ;) Vanskelig å ignorere alle anonyme brukere, da er det vel ingenting igjen å følge her på forumet 😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Jeg er en jævlig bra dame så det går nok helt fint :)

Men du knuller med andre menn, right?

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ikke poenget ditt.

Jeg kan hjelpe deg med et hint: skriv alt du har på hjertet i ett innlegg istedet for å poste en eller to setninger i hvert innlegg. Da blir alt så meget mere ryddig og mindre spammende. Og så kan det være lurt å sitere den du diskuterer med og ikke deg selv. Det ser nemlig litt überteit ut når det ser ut som at du svarer deg selv.

Anonymkode: a96e3...bbc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan hjelpe deg med et hint: skriv alt du har på hjertet i ett innlegg istedet for å poste en eller to setninger i hvert innlegg. Da blir alt så meget mere ryddig og mindre spammende. Og så kan det være lurt å sitere den du diskuterer med og ikke deg selv. Det ser nemlig litt überteit ut når det ser ut som at du svarer deg selv.

Anonymkode: a96e3...bbc

Ok.

Jeg tror det handler om sjalusi og moro. Thats it.

Også mener jeg det ikke skal være camgirl-prostitusjon. Som mann med dame som liker det har jeg interesse i diskusjonen.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du knuller med andre menn, right?

Nei jeg har ikke hatt sex på over ett år. Da med eksen. Du er veldig generaliserende :) 

• 4 år senere...
Skrevet

Kan noen forklare hvorfor "findom" eller finansiell dominans ikke er en eufemisme for prostitusjon?

eufemisme: smykkende uttrykk for noe som man ikke vil nevne ved sitt rette navn.

Skrevet
Girlygirl9 skrev (På 11.3.2019 den 22.43):

Hei!

Er det noen som kan fortelle litt om deres erfaring med findom? :) Har noe erfaring selv, men alltid gøy å dele.

Hva er findom egentlig?

Skrevet

Findom = financial domination.

Det å tenne på å bli utnyttet økonomisk. 

Tenker folk må få drive med hva de vil, men jeg tenker at dette er noe som kan gå over styr. En ting er å være en sugar daddy uten the "sugar" og betale overkommelige regninger. Men hvis det er forbrukslån og slikt som begynner å melde seg så tenker jeg at det kan være få sperrer internt i forholdet og at han blir tent av kynismen hennes.

Det var også en kar på forumet her for en tid tilbake som hver andre måned eller noe skulle "lufte temaet findom" (kontaktannonse type innlegg). Det var jo litt påfallende at tydeligvis ble jentene så lei av at han "bare skulle betale regningene deres", så jeg tar det for gitt at han ønsket interaksjon/rollespill i bytte. At han betalte en regning eller to, men så ville han at jentene skulle "presse han for penger". Ting han beskrev hørtes ut som brudd på norsk lov (true med å publisere kompromitterende bilder til arbeidsgiver og slikt) og at hvis jentene gjorde som han ville så ville det faktisk kunne snu forholdet på hodet. At han ville kunne true med å anmelde.

Men findom er altså en greie. Det er mange online dominaer som sprader foran webkamera med ting som deres sub'er har kjøpt eller sponset.
Jeg har ikke noe vansker for å forstå fascinasjonen i at ei jente som du forestiller deg "utenfor din liga" som har en "greie" med deg, oppsøker deg og at du har en interaksjon som er helt trygg i det at du ikke står i fare for å kløne noe til eller at hun går lei. Men det er ingenting for meg, med mindre du (med et glimt i øyet) sier at findom bare er et annet ord for ekteskap.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Er lenge siden dette innlegget men, kom over det nå så JA! Jeg har god erfaring, er 44år og har holdt på i 5år. Nå jobber jeg også IRL 80% stilling i servicebransjen. VIser absolutt ikke noe nakenhet via OF eller SC. Kun dominanse med litt ekstra spicy klær ja, men gir de kommando og oppgaver. Kjøper jeg noe, så legger jeg ut kvitteringen og de må betale for dette. Har en ekstra inntekt, som utgjør 10-30k i mnd som jeg betaler forskuddsskatt på.

Endret av PollyPocket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...