Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Findom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som kan fortelle litt om deres erfaring med findom? :) Har noe erfaring selv, men alltid gøy å dele.

Skrevet

Hva er findom, det har jeg aldri hørt om 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kjenner greia ved beskrivelse. Selv så liberal som jeg er, så skjønner jeg ikke greia. Beklager.

AnonymBruker
Skrevet

Er for tiden i tjeneste 😃 Riktig logisk er det naturligvis ikke, men for en ellers så rasjonell person som meg en perfekt motpol synes jeg. Fantasiene ble for alvor vekket etter skilsmisse, men har alltid syntes enkelte sko og det å underordne meg har vært svært spennende. Er selv i mdten av førtiårene, forholdsvis lett å like tror jeg, og synes unge jenter er mest attraktive, naturligvis i legal alder. Har mye kontakt, og det er ikke rent finansielt, dvs. jeg får av og til lov til å gjøre det på meg selv med skoene hennes i ansiktet osv. Er rimelig happy slik det er.

Anonymkode: 66385...3f1

• Liker 1
Skrevet

Er dette noe du forventer at alle vet hva er, eller synes du vi skal Google for din skyld?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du mener finansiell/økonomisk dominanse? Altså folk som tenner på at andre tvinger dem til å bruke eller gi bort penger?

Anonymkode: ca5bb...d76

• 3 uker senere...
Skrevet
På 12.3.2019 den 13.37, AnonymBruker skrev:

Er for tiden i tjeneste 😃 Riktig logisk er det naturligvis ikke, men for en ellers så rasjonell person som meg en perfekt motpol synes jeg. Fantasiene ble for alvor vekket etter skilsmisse, men har alltid syntes enkelte sko og det å underordne meg har vært svært spennende. Er selv i mdten av førtiårene, forholdsvis lett å like tror jeg, og synes unge jenter er mest attraktive, naturligvis i legal alder. Har mye kontakt, og det er ikke rent finansielt, dvs. jeg får av og til lov til å gjøre det på meg selv med skoene hennes i ansiktet osv. Er rimelig happy slik det er.

Anonymkode: 66385...3f1

Høres hyggelig ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Han skal leve og bo minimalt sånn at paret får mest mulig cash? Ok om alle er komfortable, men vanskelig å få til. Jeg tror det ville måtte være en lek og ikke utnytting. Den som betaler får kanskje problemer med å relatere til venner og familie så det burde være seriøst og long-term fra alle hold. Personlig tror jeg det er en døgnflue med veldig mange prostituerte involvert. Men for de som er genuint keen og får det til å fungere, go nuts? Bare respekter grenser.

Anonymkode: 5d4a4...f9e

AnonymBruker
Skrevet

Har erfaring med finansiell cuckolding og mener virkelig at alle involverte skal være sosialt perifere kontakter, at det ikke bare skal skje online/digitalt. Å treffer hverandre ansikt til ansikt burde være en del av det. Just my opinion.

Gjest lidodo
Skrevet
På 11.3.2019 den 22.43, Girlygirl9 skrev:

Hei!

Er det noen som kan fortelle litt om deres erfaring med findom? :) Har noe erfaring selv, men alltid gøy å dele.

Hva er din?

AnonymBruker
Skrevet

Dette:

tumblr_nrhccqBnEs1rtozt3o1_1280.jpg

• Liker 1
Gjest lidodo
Skrevet

Noen synes det er ugreit siden videregående elever og studenter prøver det ut.

Gjest lidodo
Skrevet
Akkurat nå, lidodo skrev:

Men de har en viss rett til å være seksuell de og.

AnonymBruker
Skrevet

Min mening er at en pengeslave skal være sølibat og vie seg selv til et par.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, lidodo skrev:

Har sett det med studielån involvert. FFS ><

Annonse
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett det med studielån involvert. FFS ><

Han skal gi fra seg studielånet og hun skal liksom mobbe han får at han ikke får kuken sin sugd....

Gjest lidodo
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skal gi fra seg studielånet og hun skal liksom mobbe han får at han ikke får kuken sin sugd....

Hvis knallhard ballesparking er involvert ser jeg gjerne på. Bare gøy.

(kvinne)

Gjest lidodo
Skrevet

Ikke det at jeg skal være venn med fyren.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, lidodo skrev:

Hvis knallhard ballesparking er involvert ser jeg gjerne på. Bare gøy.

(kvinne)

Fordret at de er over lavalderen, duh...

Skrevet

Min erfaring er hvertfall mye hyggeligere enn noen her skisserer, ingen ydmykelse eller mobbing..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...