AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Tenker da på dere som bor slik til at besøk er med hjem etter skolen, besøk i helger etc. Barneskole. Anonymkode: 94334...50d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 2 dager i uka i gjennomsnitt Anonymkode: 0a519...1ff
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 Takk for svar🙂 Flere som vil svare? TS Anonymkode: 94334...50d
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 Hos "oss" (foreldrene mine - jeg bor ikke der selv) blir vennene med hjem lillesøsteren min (attpåklatt nesten 20 års forskjell i alder fra meg) på skolebussen etter skolen, og kjøres eller hentes på kvelden. Inn i mellom får de overnatte og tar skolebussen neste dag. Her er det dels ganske store avstander å kjøre, så dette med skolebussen er en løsning som pleier å fungere veldig bra. Hun er fjerde- eller femteklassing nå. Anonymkode: b7077...3a2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Hos "oss" (foreldrene mine - jeg bor ikke der selv) blir vennene med hjem lillesøsteren min (attpåklatt nesten 20 års forskjell i alder fra meg) på skolebussen etter skolen, og kjøres eller hentes på kvelden. Inn i mellom får de overnatte og tar skolebussen neste dag. Her er det dels ganske store avstander å kjøre, så dette med skolebussen er en løsning som pleier å fungere veldig bra. Hun er fjerde- eller femteklassing nå. Anonymkode: b7077...3a2 Glemte å nevne at hun har relativt ofte besøk? Jeg føler at hver gang jeg er der på besøk har hun også besøk av en eller flere venninner, så jeg vil tippe minst en gang i uka. Jeg er der oftest på helg da, så kan ha noe med det å gjøre også. Anonymkode: b7077...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå