thei Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 er ganske grønn på dette, har vel aldri brukt noe.. hva bør jeg begynne med og hvilke produkter bør jeg kjøpe, Hvor???
smil Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Sikker på at du trenger noe da? Hvis huden din er fin, trenger du ikke dekke den til Hvis du likevel vil ha noe, vil jeg anbefale deg å gå på et parfymeri. Der kan du få hjelp til å finne det som passer best til deg.
Cupcake Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Kanebo sin Total Finish pudder er kjempefin! :-)
glaciera Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Gå på et parfymeri og få god hjelp til å finne riktig produkt, merke og farge! Vær innstilt på å legge penger i pudder/foundation (fra 200 til 350). Du skal tross alt ha det rett på huden og bruke det daglig, og dårlig pudder er ikke bra for huden. Så kan du heller kjøpe rimelige merker når det gjelder lipgloss, neglelakk, motefarger, skygger og andre ting. Jeg synes Clinique har mange gode og flotte produkter, og dette merket er av de rimelige på parfymeri også.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 Min første foundation var et pudder fra Shiseido pureness, eller noe i den duren, likte det i alle fall kjempegodt, og prisen var ikke avskrekkende. Gikk etterhvert over til Kanebo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå