Gå til innhold

gulvteppe

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest onyx, i.i.

Har tenkt å legge teppegulv i peisestuen siden det er utrolig gulvkaldt der, og jeg vil ha det lunere. Alternativet er å rive opp tregulvet og støp, legge varmekabel og nytt gulv, noe som ikke er aktuelt nå! Har funnet et lyst beige teppe i 100% ull til 189 kr kvm. Noen som kan fortelle meg om det er et godt tilbud? Vil helst ha ull siden syntetisk er litt ekkelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Nå får du lagt eks parkett/tregulv som det er varme element under hver plank. Slik får du gulvvarme.

Ville gått for noe slikt fremfor teppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Nå sa jeg vel i innlegget at å rive opp gulv IKKE var et alternativ. Det blir rett og slett for dyrt og tidkrevende for rom som brukes relativt lite.

Er det ellers noen som vet litt om priser på slike gulvtepper? Er jo selvfølgelig ingen priser å finne på internett heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå sa jeg vel i innlegget at å rive opp gulv IKKE var et alternativ. Det blir rett og slett for dyrt og tidkrevende for rom som brukes relativt lite.

Er det ellers noen som vet litt om priser på slike gulvtepper? Er jo selvfølgelig ingen priser å finne på internett heller...

Du skrev jo at du hadde tregulv fra før, tror du kan legge oppå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...