AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Jeg har en barndomsvenninne som er over gjennomsnittet glad i å poste på Facebook og for så vidt andre some. Flere hver dag. Masse hjerter, selfies, unger, masse greier... Jeg og samboer besøkte for over et år siden henne og mannen på hytten ( andre gang hun møtte typen min og har ikke møtt han siden). Mens vi var der fikk jeg influensa og feber. de andre tre tok en tur i slalombakken siste dagen før jeg og typen dro hjemover. Samboer hadde nylig bursdag og min venninde postet en stor selfi av seg selv, mannen og min samboer på Fb ( tatt i slalombakken for over ett år siden). Tagget seg selv i bildet. Masse hjerter og hilsener fra mannen, henne til samboer ( null spor etter den syke fjerdemann:-)) Min samboer syns det var litt rart- det var liksom et øyeblikk han husker der han gikk og var bekymret for meg...Han er en flott mann og vet venninnen min er veldig begeistret for han. Har gått og kjent på at jeg ikke kunne gjort noe liknende.. Ikke helt venninde greit for meg, men har ikke sagt noe. Virker som en bagatell kanskje? Men merker jeg trekker meg vekk fra henne.orker ikke. Si noe eller ikke? Anonymkode: 2a702...32f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Wow.. Du overreagerer voldsomt 🙈 Anonymkode: 94118...5ff 42
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Jeg ser helt ærlig ingenting galt med det. Hun postet sikkert bare et bilde hun syns var fint som en koselig bursdagshilsning. Syns ikke dette er noe å ta opp, her er du altfor fintfølende. Anonymkode: e9214...80d 26
Gjest hind Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 Filleting. Du virker bare ustabil hvis du lager et nummer av dette.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #5 Skrevet 11. mars 2019 Skjønner at du blir sjalu, men det er virkelig ikke noe å ta på vei for. Det er helt normalt å poste bilder av hverandre når man har bursdag. Hvertfall når man er ung, eller vil være ung 😉 Anonymkode: 6bb10...17e 5
Duff Skrevet 11. mars 2019 #6 Skrevet 11. mars 2019 Jeg synes det er sært,...å reagere på det. Det er en bursdagshilsen liksom. 8
Million Skrevet 11. mars 2019 #7 Skrevet 11. mars 2019 Hadde nok begynt å lure litt om en av mine venninner hadde begynt å poste masse hjerter i hilsener til min mann på FB, men jeg vet at ingen av mine venninner hadde drømt om å gjøre det. Men jeg hadde nok uansett ikke sagt noe, bare stusset over det og så lagt det bak meg. Dersom du føler at hun er "ute etter han", så får du ta litt avstand da? Om hun uansett ikke er noen spesielt god venninne av deg? Hvordan vet han at din venninne er "veldig begeistret for han"?`Har hun sagt noe, gjort noe? 1
Eliss Skrevet 11. mars 2019 #8 Skrevet 11. mars 2019 (endret) Ts her Takk alle😀 Nå har jeg for så vidt ikke reagert i det hele tatt enda...Bortsett fra å skrive her.. Litt for å lufte tankene mine.. Hun har snakket mye om hvor flott han er, stilig, « håp for oss alle når du får en sånn type», smilet hans er så «instavennlig» vi har vært venninder i mange år. Fikk kommentar fra andre om samboer hadde vært på fjellet og hvor var jeg da etc.. litt rart jeg hadde nok ikke postet noe liknende, ( hadde jeg visst at min venninde lå kjempesyk på det tidspunkt selfi ble tatt) men det er vel meg skal sette det inn i det store perspektivet ja:-) Endret 11. mars 2019 av Eliss
Million Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 9 minutter siden, Eliss skrev: « håp for oss alle når du får en sånn type» Øh? Seriøst? Sa hun virkelig dette? Det er jo skikkelig nedrakkende mht til DITT utseende!?? Det var direkte frekt! 6
Sirah Skrevet 11. mars 2019 #10 Skrevet 11. mars 2019 Du overreagerer noe voldsomt TS. Du sier jo selv at hun ikke har helt "sperrer" for hva hun deler på Facebook i utgangspunktet? Dette var nok bare ment som en hyggelig gest fra hennes side. Jeg hadde likt bildet og gått videre med livet mitt. 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #11 Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, Eliss skrev: Ts her Takk alle😀 Nå har jeg for så vidt ikke reagert i det hele tatt enda...Bortsett fra å skrive her.. Litt for å lufte tankene mine.. Hun har snakket mye om hvor flott han er, stilig, « håp for oss alle når du får en sånn type», smilet hans er så «instavennlig» vi har vært venninder i mange år. Fikk kommentar fra andre om samboer hadde vært på fjellet og hvor var jeg da etc.. litt rart jeg hadde nok ikke postet noe liknende, ( hadde jeg visst at min venninde lå kjempesyk på det tidspunkt selfi ble tatt) men det er vel meg skal sette det inn i det store perspektivet ja:-) Det er jo et år siden du lå syk?? Og skulle de sitte i slalombakken og be til Gud om at du ble bedre da eller? Hva trodde du de gjorde på skituren? Det må da være greit å poste det på bursdagen hans et helt år etterpå, regner med du ikke har influensa fremdeles.. Jeg syns du overreagerer veldig, hun komplimenterer mannen din på en helt normal måte. Jeg får også slike kommentarer av venninner, og jeg blir glad for at de kommer overens med min mann når han er en del av mitt liv. Hun hilste jo til og med fra seg selv og mannen. Tror du hun impliserer trekant kanskje? Unnskyld, men jeg ser ikke hva du tenker at hun gjør galt her. Anonymkode: 048d0...cea 13
BruceOldfield Skrevet 11. mars 2019 #12 Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, Million skrev: Hadde nok begynt å lure litt om en av mine venninner hadde begynt å poste masse hjerter i hilsener til min mann på FB, men jeg vet at ingen av mine venninner hadde drømt om å gjøre det. Men jeg hadde nok uansett ikke sagt noe, bare stusset over det og så lagt det bak meg. Dersom du føler at hun er "ute etter han", så får du ta litt avstand da? Om hun uansett ikke er noen spesielt god venninne av deg? Hvordan vet han at din venninne er "veldig begeistret for han"?`Har hun sagt noe, gjort noe? Hjerter ja, men ikke bilde og det andre ts nevner, men jeg ser jo det at når man er irritert på noe, blir man pluteslig irritert på mye. 1
BruceOldfield Skrevet 11. mars 2019 #13 Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, Eliss skrev: Ts her Takk alle😀 Nå har jeg for så vidt ikke reagert i det hele tatt enda...Bortsett fra å skrive her.. Litt for å lufte tankene mine.. Hun har snakket mye om hvor flott han er, stilig, « håp for oss alle når du får en sånn type», smilet hans er så «instavennlig» vi har vært venninder i mange år. Fikk kommentar fra andre om samboer hadde vært på fjellet og hvor var jeg da etc.. litt rart jeg hadde nok ikke postet noe liknende, ( hadde jeg visst at min venninde lå kjempesyk på det tidspunkt selfi ble tatt) men det er vel meg skal sette det inn i det store perspektivet ja:-) Det kan være begge deler, enten saljusi eller prøve å si komolimenter til deg,
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #15 Skrevet 16. mars 2019 Jeg forstår meg ikke på mennesker som absolutt skal fingerpule mobiltelefonen sin i enhver sammenheng... Anonymkode: e2750...1e5
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #16 Skrevet 16. mars 2019 På 11.3.2019 den 21.26, AnonymBruker skrev: Det er jo et år siden du lå syk?? Og skulle de sitte i slalombakken og be til Gud om at du ble bedre da eller? Hva trodde du de gjorde på skituren? Det må da være greit å poste det på bursdagen hans et helt år etterpå, regner med du ikke har influensa fremdeles.. Jeg syns du overreagerer veldig, hun komplimenterer mannen din på en helt normal måte. Jeg får også slike kommentarer av venninner, og jeg blir glad for at de kommer overens med min mann når han er en del av mitt liv. Hun hilste jo til og med fra seg selv og mannen. Tror du hun impliserer trekant kanskje? Unnskyld, men jeg ser ikke hva du tenker at hun gjør galt her. Anonymkode: 048d0...cea Hahaha, jeg tenkte også dette!!! "Hun burde tenkt at dette bildet minnet om en vond og vanskelig tid da jeg lå alvorlig syk, og mannen ble minnet om hvor bekymret han var for meg...." Ts, det var influensa, du lå ikke på det siste med kreft! Anonymkode: 97afb...f97 5
Gjest Yng Plyng Skrevet 16. mars 2019 #17 Skrevet 16. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, jeg tenkte også dette!!! "Hun burde tenkt at dette bildet minnet om en vond og vanskelig tid da jeg lå alvorlig syk, og mannen ble minnet om hvor bekymret han var for meg...." Ts, det var influensa, du lå ikke på det siste med kreft! Anonymkode: 97afb...f97 Samme her. Skulle tro Ts lå på respirator.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #18 Skrevet 16. mars 2019 Var ikke akkurat dette jeg forventet meg da jeg leste overskriften "facebook gal venninde"... Snakk om å overdrive, TS!! Anonymkode: ee3f5...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #19 Skrevet 16. mars 2019 På 11.3.2019 den 19.53, Eliss skrev: Ts her jeg hadde nok ikke postet noe liknende, ( hadde jeg visst at min venninde lå kjempesyk på det tidspunkt selfi ble tatt) men det er vel meg skal sette det inn i det store perspektivet ja:-) Kjempesyk? Hadde du ikke bare influensa? Det er ikke å være kjempesyk, og jeg ville overhodet ikke tenkt på det. Eneste som jeg ville reagert på, er å fått beskjeden «det er håp for alle, om du får en sånn type». Det er ikke greit å si, så der burde du ha sagt i fra til henne. Men resten av det du nevner er ingenting å reagere på. Synes jeg iallfall😊 Anonymkode: 55c07...aeb 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #20 Skrevet 16. mars 2019 Be hun melde seg på Facebook-avvenning. Anonymkode: d750d...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå