Gå til innhold

Hvordan slutte å bli irritert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan man slutte å ha kort lunte? Slutte å bli irritabel? 

Jeg blir sånn eksploderende irritert innimellom også går det over. Hvordan slutte å ha kort lunte? Flere som er sånn? 

Anonymkode: 6f586...62e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også ekstremt irritabel! Jeg eksploderer aldri, men helt fullstendig ubetydelige ting forsurer hele dagen min. 

Anonymkode: 14717...ae8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Ja har møtt mange som blir det. Sikkert ikke uvanlig da... 

AnonymBruker
Skrevet

Har også hatt problemer med kort lunte. Jeg er mye roligere nå, og har jobbet med det lenge. Er ikke lett å unngå å bli sint når man først kjenner at man blir det, men jeg prøvde å gå litt unna, for så å tenke meg frem til hva som irriterte meg. Fant en annen måte å reagere på før jeg gikk tilbake til situasjonen. Er ikke lett, men etterhvert jobbet jeg mere med å ignorere det som irriterte meg, og ga meg selv utfordringen å prate rolig selv om jeg var sint. Tar tid, men finnes flere tips på nettet som er til hjelp. :) 

Anonymkode: 9b024...35f

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har også hatt problemer med kort lunte. Jeg er mye roligere nå, og har jobbet med det lenge. Er ikke lett å unngå å bli sint når man først kjenner at man blir det, men jeg prøvde å gå litt unna, for så å tenke meg frem til hva som irriterte meg. Fant en annen måte å reagere på før jeg gikk tilbake til situasjonen. Er ikke lett, men etterhvert jobbet jeg mere med å ignorere det som irriterte meg, og ga meg selv utfordringen å prate rolig selv om jeg var sint. Tar tid, men finnes flere tips på nettet som er til hjelp. :) 

Anonymkode: 9b024...35f

Jeg blir så irritert på menn/gutter innimellom. Spesielt de sure, og slemme. Men det blir vel alle. Å herregud så irriterende de er.

Tidstyver, rare, uhøfflige, lyver, motarbeider. Helt retarderte.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man slutte å ha kort lunte? Slutte å bli irritabel? 

Jeg blir sånn eksploderende irritert innimellom også går det over. Hvordan slutte å ha kort lunte? Flere som er sånn? 

Det er vel helt normalt å bli irritert, for eksempel dersom en idiot oppfører seg som en forbanna knøl...      

Anonymkode: 1a0eb...415

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel helt normalt å bli irritert, for eksempel dersom en idiot oppfører seg som en forbanna knøl...      

Anonymkode: 1a0eb...415

Ja og slitsomt når 20 stykker er som en haug kuer. Lurer på hva som gikk galt med dem? Tar ikke folk noe hensyn til andre lenger eller? De færreste gidder å oppføre seg som mødrene deres. Selv mødrene deres gidder ikke... 

AnonymBruker
Skrevet

Selvkontroll....

Du må se på mye i livet ditt. Bare ting som alkohol fucker opp hodet ditt for eks, dårlig kosthold. Omgivelsene dine. Dette er mye....du må ta deg selv i øyeblikket det skjer.

Du må søke hjelp.

Anonymkode: f209b...885

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...