AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Hva tenker dere om det? Om bestemor til deres barn hadde denne diagnosen. Anonymkode: 3fb4d...83a
SoWhat? Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Håper hun stort sett har det bra, og får medisiner som holder ting i sjakk. Vanskelig diagnose vet jeg, men kan fungere fint med rette medisiner 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Ikke tenk på det du. La det være. Anonymkode: 63def...646
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 Jeg hadde vært litt skeptisk til å la denne bestemoren være alene med småbarnet mitt, særlig om hun (bestemoren) hadde det med å surre med og ta medisinen sin, eller kunne finne på å droppe den i blant. Eldre barn som kan snakke, og kan håndtere en telefon, kunne nok være hos bestemor (med en slik diagnose) over kortere tid, fordi de barna kan ringe hjem og si fra om ting hadde skjedd eller om bestemor plutselig ble "rar" eller gjorde rare ting. Anonymkode: 9b56b...3fc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #5 Skrevet 11. mars 2019 Hadde ikke latt ungene vært alene med henne med mindre jeg var helt sikker på at hun hadde stålkontroll på medisinene sine. Anonymkode: 4a967...d1b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #6 Skrevet 11. mars 2019 Svigermor har det. Så vidt jeg vet tar hun ikke medisiner. Merker det ikke på henne annet enn at hun i perioder er mer "på", er nok verre for mannen hennes som lever med det hele tiden. Vet hun kan bli hissig, selv om hun ikke er det foran svigerbarn og barnebarn. Så hun kontrollerer det jo. Jeg er likevel litt ambivalent til å bruke henne som barnevakt, det skal jeg innrømme. For vår eldste kan være en håndfull og man må ha en smule tålmodighet med han. Vi er der så og si alltid fordi vi drar dit samlet på besøk, så det har ikke vært en problemstilling enda. Hun er en god bestemor, men ja jeg skulle vel ønske hun tok medisiner for det blir tidvis slitsomt med mye mas og sjansene for kort lunte med barnebarn i perioder er jo der. Anonymkode: bfdf5...3d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå