AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Del Skrevet 11. mars 2019 Jeg skal i begravelse til en som var pinsevenn. Seremonien skal holdes i et av menighetens lokaler. Jeg er usikker på hvordan en slik begravelse foregår. Et det veldig likt vanlig kristen begravelse? Og er det samme skikker (dvs kle seg i mørke klær) eller noe annet jeg bør være obs på? Tusen takk hvis noen kan svare. Jeg kjente ikke vedkommende supergodt, men vil absolutt delta i begravelsen Anonymkode: d33c6...901 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 12. mars 2019 #2 Del Skrevet 12. mars 2019 Helt vanlig. Sangene og tale/bønn er gjerne noe mer "voldsomme" altså mer snakk om Gud og Jesus. Du kler deg som de fleste oppegående mennesker gjør i begravelser i dnk. Mørk dress/kjole/skjørt som ikke er for kort og dekker til det meste av huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Del Skrevet 18. mars 2019 Det eneste som er annerledes fra en begravelse i Den Norske kirke er lokalet. Anonymkode: e173f...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå