Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du som driver for deg selv, gjennomsnittlig hva omsetter du for i måneden? Per år? 

Jeg forstår at dette er veldig variert, alt etter bransje, arbeidsmengde osv. Men er likevel nysgjerrig! Selv har jeg jobbet selvstendig i 6-7 måneder, og nå begynner jeg å få fotfeste. Veldig spennende! Er også interessert i å høre hvordan andre i lignende situasjon trives. Savner dere kollegaer? Har dere AS eller ENK?

Anonymkode: 7dafa...268

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg omsatte for 50-70k i måneden i mitt første år. De første årene hadde jeg ENK, definitivt mye enklere. Da leide jeg meg ut som konsulent, og hadde hjemmekontor, så omtrent ingen utgifter.

Nå omsetter jeg for ca 300k i måneden, men har da noen underleverandører, så har 100 000 ut hver måned til disse. Har AS i dag.

Jeg savner kolleger og det sosiale. Et av målene mine for i år er å komme meg inn i et kontorfelleskap med godt sosialt miljø.

Hvilken bransje driver du innenfor TS?

Anonymkode: 42ecf...0ff

AnonymBruker
Skrevet

Oi, så spennende. Bra vekst da! Vurderer AS etter hvert, men har skjønt at det medfører mer arbeid.. Det er vel fordeler og ulemper med begge, uansett 😊.

Jeg driver innen helsetjenester/behandling, med refusjonsavtale. Fordelen er at det gir sikker og jevn inntekt med få utgifter. Ulempen er noe begrensninger ift. mulig inntjening, hvertfall så lenge jeg jobber alene.

Kontorfellesskap høres ut som en god idé. Det er uvant å ikke ha kolleger, samtidig som det er godt å kunne jobbe i fred når man har flyten også 😅.

Anonymkode: 7dafa...268

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...