Gå til innhold

Baderomsflis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget en tråd for en tid tilbake angående hakk i ei baderoms flis. 
Ble anbefalt neglelakk, men usikker på hvordan det blir når flisen har forskjellige spetter av farge. Legger ved bilde. 
Noen som kan anbefale konkret farge, eller evt andre muligheter? Det er spesielt det største hakket som irriterer meg. 

53657251_565077967337099_5018073169685118976_n.jpg

53560558_330459507597896_5825923524123951104_n.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vært mer bekymret for det som ser ut til å være sprekk i fugene, da dette kan tyde på løse fliser/dårlig arbeid..

Men, du kan bruke tusj til å få fargen riktig, og forsegle hakket med neglelakk i ca samme glans.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags farge ville du ha brukt da?
Evt hvilken type tusj?

Anonymkode: 13b86...82b

Skrevet

Jeg ville brukt en lysegrå tusj som matchet det lyseste i flisene, og en mellomgrå for å følge mønsteret litt. 

Deretter ville jeg muligens ha prøvd meg litt frem med å bruke en blyant lett over tusjen, for å jevne det til litt (ikke over alt, bare små punkter). Til slutt ville jeg forseglet det med en klar neglelakk (eller superlim/epoksylim) i ca samme glans som gulvet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller anbefalt deg å vaske fugen 🙈

Anonymkode: d3b42...82f

Skrevet
På 13.3.2019 den 11.25, Oppgitt78 skrev:

Jeg ville brukt en lysegrå tusj som matchet det lyseste i flisene, og en mellomgrå for å følge mønsteret litt. 

Deretter ville jeg muligens ha prøvd meg litt frem med å bruke en blyant lett over tusjen, for å jevne det til litt (ikke over alt, bare små punkter). Til slutt ville jeg forseglet det med en klar neglelakk (eller superlim/epoksylim) i ca samme glans som gulvet.

Tusen takk!! Ville du brukt vannfast tusj?

Skrevet
1 time siden, Nataljia skrev:

Tusen takk!! Ville du brukt vannfast tusj?

Jeg hadde brukt det jeg hadde funnet hjemme.. 

Det er ikke så viktig om det er vannfast tusj, eller ei. Prøv deg litt forsiktig frem, så finner du ut hva som gir best resultat på flisene dine. 😊

Skrevet
11 timer siden, Oppgitt78 skrev:

Jeg hadde brukt det jeg hadde funnet hjemme.. 

Det er ikke så viktig om det er vannfast tusj, eller ei. Prøv deg litt forsiktig frem, så finner du ut hva som gir best resultat på flisene dine. 😊

Tusen takk 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...