AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Hvor dårlig form må dere som er glad i å trene være for å ikke gå på trening? Tenker at det sier seg selv at man ikke går på trening med feber men hva med når man er tung i hodet og sår i halsen eller litt småforkjølet? Anonymkode: c2d12...71d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Litt småtufs går fint, jeg syntes ofte trening kan være bra da, jeg får mer energi. Akkurat nå er jeg veldig forkjølet med hoste og snørr, men ikke feber. Har vært på jobb, men dropper trening. Prioriterer å ha overskudd til å jobbe og tillater meg selv å roe ned etterpå. Gidder ikke gå på trening om jeg ikke orker å gi gass, da ruslet jeg meg heller en tur. Kjedelig med et par ukers opphold, men jeg er sjeldent syk, så det er nå sånn det er. Anonymkode: f1fe2...d2c
Pierre Gynt Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt småtufs går fint, jeg syntes ofte trening kan være bra da, jeg får mer energi. Akkurat nå er jeg veldig forkjølet med hoste og snørr, men ikke feber. Har vært på jobb, men dropper trening. Prioriterer å ha overskudd til å jobbe og tillater meg selv å roe ned etterpå. Gidder ikke gå på trening om jeg ikke orker å gi gass, da ruslet jeg meg heller en tur. Kjedelig med et par ukers opphold, men jeg er sjeldent syk, så det er nå sånn det er. Anonymkode: f1fe2...d2c Trenger du et par ukers opphold fra trening pga. forkjølelse?
Gjest fleur de lis Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 Jeg går ikke på trening om jeg begynner å bli forkjølet (er jo vanskelig å vite hvor syk man blir), men når jeg er på bedringens vei kan det hende jeg tar en rolig trening for å komme i gang igjen
heipådegsann Skrevet 11. mars 2019 #5 Skrevet 11. mars 2019 (endret) Jeg var nettopp syk i en ukes tid. Hadde nok noe litt mer enn forkjølelse da jeg startet uka mi med å spy, men siste del av uka kjentes det ut som det var alt snørret, tungt hode og sår hals som slo meg ut. Og da tok jeg meg fri fra treningen. Har fremdeles litt småsår hals og snørrer litt, men jeg føler meg ikke lenger helt forferdelig. Så jeg har trappet litt forsiktig opp med å trene hjemme de siste dagene, og i kveld tenker jeg meg på treningssenteret igjen. Så litt forkjøla synes jeg er greit, men jeg trener ikke hvis hodet ikke oppleves klart og jeg har veldig vondt. Da sover jeg meg heller mest mulig igjennom det. Endret 11. mars 2019 av heipådegsann
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #6 Skrevet 11. mars 2019 Dropper trening med engang jeg har forkjølelsessymptomer som sår hals. Klok av skade. Å trene når man begynner å bli syk, har endt med at jeg blir pencilin-syk flere ganger. Syns det fungerer mye bedre og bare ta det helt med ro med engang jeg kjenner at jeg ikke er helt i form. Da går det ofte over i løpet av få dager uten at man blir ordentlig syk. Anonymkode: 416a5...986
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #7 Skrevet 11. mars 2019 Her var det mange pingler. Dropper selv trening hvis jeg er alvorlig syk, eventuelt ekstremt fyllesyk. Ellers må man bare tilpasse intensiteten til dagsformen. Anonymkode: d0e52...3e4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #8 Skrevet 11. mars 2019 Symptomer fra hals opp - trening som vanlig. Symptomer i resten av kroppen - dropper trening. Anonymkode: f2f49...0ca
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 Jeg dropper trening for min egen del ved feber og oppkast. Jeg dropper trening for andres hvis jeg kan smitte. Det er jævlig lite kult å komme på trening når det er folk som åpenbart smitter. Anonymkode: 382d0...a2c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #10 Skrevet 11. mars 2019 Har du feber så gi faen, er du bare litt forkjølet så kjør en lettere økt. 1-2 ganger den uken. Har brent meg på dette så mange ganger, ved lett feber/sykdomfølelse i hele kroppen så blir jeg virkelig syk av å løfte tunge vekter. Anonymkode: ac1c8...2d3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #11 Skrevet 11. mars 2019 Tenk på andre, ikke deg selv! Sykt kjipt for alle oss andre på senteret som er friske at noen syke sprer bakterier over alt. Det er ikke rart «alle» får vinterforkjølelsen når folk er så rævva på smittevern. Anonymkode: e095d...709
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå