AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Jeg kan starte 1) Drømte at måtte ta en graviditetstest. Noe jeg droppet. Ble irritert. ( Er en mann)😀 2) Drømte at jeg var på en seilbåt med Ernest Hemingway. 3) Drømte at havet steg fire meter. 4) drømte jeg spilte for Manchester United på Old Trafford, men at jeg manglet underbukse og shorts. Skyndtet meg inn i garderoben for å lete etter noe å ta på meg. Gikk å lette overalt. Anonymkode: 0b199...633 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 (endret) Nesten alle mine drømmer er rare Endret 11. mars 2019 av Aragorn ll Elessar 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 Ja. For en stund siden drømte jeg om eks-mannen min!?!! Jeg hadde ikke sex med han på flere år på slutten av ekteskapet, han var så uappetittelig og fæl (dusjet ikke osv). Så drømmer jeg plutselig en seksuell drøm om han nå, snart 3 år etter skilsmissen!? Det var sykt. Og noe jeg virkelig kaller en rar drøm fordi det kunne ikke ramle meg inn å ha sex med den fyren igjen i virkeligheten. Bare tanken på et kyss.... grøss! Anonymkode: 68da5...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå