AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #21 Skrevet 11. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eeeeh, veldig mange yrker har ugunstig arbeidstid uten tillegg i lønnen. Jeg må ofte opp i otta og fly til en annen by, sove der og ny lang dag før jeg er seeent hjemme igjen. Lønnen er høyere enn jeg ville fått i en stilling uten reising. Men ubekvemstillegg får jeg ikke. Jobben refunderer direkte utgifter til mat på reise, det er alt (ikke diettpenger, men faktisk dokumenterte utgifter). Anonymkode: 52f0b...78a Men like fullt må man sammenligne grunnlønn for 37,5 timer per uke på dagtid i ukedagene. Anonymkode: d4b4b...f5a 1
Tran09 Skrevet 12. mars 2019 #23 Skrevet 12. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: De har lav grunnlønn, men gode bonusordninger. 1500 kr for hver sak de henlegger. Anonymkode: ac2ce...3e7 Bullshit.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #24 Skrevet 6. januar 2020 Politibetjent her. 3 års ansinitet og jobber turnus. Grunnlønn: 400.000 2018 med tirnustillegg og overtid: 570.000 ..nei du blir ikke rik. Anonymkode: 4fdf0...277 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #25 Skrevet 6. januar 2020 Min mann som elektriker tjener jo mer 😆 Anonymkode: f185e...761
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #26 Skrevet 7. januar 2020 Min samboer tjener ca 480 i året med normal turnus og to års annsennitet. Han stortrives i jobben sin da og har veldig spennende og utfordrende dager på jobb, og det veier jo tungt. Anonymkode: d6ba4...cbd
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #27 Skrevet 7. januar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Min mann som elektriker tjener jo mer 😆 Anonymkode: f185e...761 Det kan godt være. Nå aner jeg ikke hvor lenge din mann har arbeidet som elektriker, men jeg har som sagt kun 3 års ansinitet. Det er klart jeg tjener bedre etterhvert som årene går. En innsatsleder eller operasjonsleder f.eks tjener en god del mer. Ble tilbyd en etterforskningsstilling med en årslønn på 420.000. Ingen tillegg utover det. Takka pent nei. Etterforskning sliter med rekruttering og stor gjennomtrekk av folk nettopp pga. lønn. Når det er sagt, så hadde jeg aldri bytta yrket mitt mot elektriker Lønna er til å leve av og den blir forhåpentligvis bedre, selv om jeg mener politiets fellesforbund burde komme mye mer på bannen for å løfte grunnlønna til betjenter! Anonymkode: 4fdf0...277 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #28 Skrevet 7. januar 2020 På 11.3.2019 den 18.56, AnonymBruker skrev: Det hørtes litt for mye ut. Må vel gjelde politi med lang ansiennitet + spesialstilling. Anonymkode: 0bb4b...7a1 Neida, helt vanlige betjenter. Jobber du i en større by, er det alltid muligheter for overtid og da kan du tjene enda mer. Anonymkode: dd9c0...58a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #29 Skrevet 13. januar 2020 På 7.1.2020 den 12.09, AnonymBruker skrev: Det kan godt være. Nå aner jeg ikke hvor lenge din mann har arbeidet som elektriker, men jeg har som sagt kun 3 års ansinitet. Det er klart jeg tjener bedre etterhvert som årene går. En innsatsleder eller operasjonsleder f.eks tjener en god del mer. Ble tilbyd en etterforskningsstilling med en årslønn på 420.000. Ingen tillegg utover det. Takka pent nei. Etterforskning sliter med rekruttering og stor gjennomtrekk av folk nettopp pga. lønn. Når det er sagt, så hadde jeg aldri bytta yrket mitt mot elektriker Lønna er til å leve av og den blir forhåpentligvis bedre, selv om jeg mener politiets fellesforbund burde komme mye mer på bannen for å løfte grunnlønna til betjenter! Anonymkode: 4fdf0...277 Helt enig! Politibetjent her også. Er vel generelt få politifolk som velger yrket på grunn av lønn. Grunnlønna er dessverre tragisk, men dersom man jobber turnus med diverse tillegg og noe lukrativ overtid, så blir årslønna absolutt brukbar. Jeg har jobbet i underkant av 10 år og hadde ikke mange overtidstimer i 2019. Ble litt over 650.000. Er ikke så halvgærnt det, men samtidig merker jeg at turnusarbeid tærer på fra tid til annen, spesielt i småbarnsfasen. Anonymkode: f9960...5e4
Gjest theTitanic Skrevet 13. januar 2020 #30 Skrevet 13. januar 2020 På 11.3.2019 den 19.30, FrodeF skrev: Da blir det ikke mye bonus, det er ikke de som henlegger saker. 😂😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå