Halldis Skrevet 11. mars 2019 #1 Del Skrevet 11. mars 2019 (endret) Hvor kjøper dere sportsbh med lukking foran? Evnt lukking bak, men den må ikke draes over hodet da jeg ikke får den av igjen når jeg er svett pga en vond skulder Endret 11. mars 2019 av Halldis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Del Skrevet 11. mars 2019 Har kjøpt denne fra wish og er utrolig fornøyd. Blei overrasket fordi er ikke ofte jeg kjøper noe derfra som jeg er fornøyd med. Lønner seg å se på målene. Fordi jeg er type 95 kg og kunne fint bruke M i størrelse. Anonymkode: a293f...882 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Del Skrevet 11. mars 2019 Just now, AnonymBruker said: Har kjøpt denne fra wish og er utrolig fornøyd. Blei overrasket fordi er ikke ofte jeg kjøper noe derfra som jeg er fornøyd med. Lønner seg å se på målene. Fordi jeg er type 95 kg og kunne fint bruke M i størrelse. Anonymkode: a293f...882 Jeg har også disse. De er veldig gode å ha på, men de gir ikke så mye støtte akkurat. Jeg (med F-cup) kunne ikke bruke de til løping 😅. Har man maks D-cup fungerer de nok helt fint. Anonymkode: 60959...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halldis Skrevet 11. mars 2019 Forfatter #4 Del Skrevet 11. mars 2019 Takk Jeg har c-cup, og prisen var jo ikke noe å si på, så om den ikke fungerer så er det jo ikke så farlig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #5 Del Skrevet 11. mars 2019 Change har med lukking bak og justerbare stropper! 😊 Anonymkode: 4729e...ee2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #6 Del Skrevet 11. mars 2019 H&M har sports-bher med åpning bak og regulerbare stropper om funker fint til min e-cup. Ikke kjøp den med mange stropper/tråder som krysser i ryggen, de er ubehagelige å ligge på Anonymkode: dd84c...47d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå