AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Jeg er singel og søkende, og har et aldri så lite problem. Nemlig at jeg overser et veldig stort flertall av menn som sikkert kunne ha vært aktuelle for meg, fordi jeg rett og slett ikke greier å se dem som seksuelle vesener, greier ikke å forestille meg å ha sex med dem, greier faktisk ikke å forestille meg at noen har sex med dem uten at jeg prøver veldig hardt. Med det mener jeg at jeg har vanskelig for å forestille meg at de i det hele tatt er kåte/går an å være kåt på, og at det er noe absurd/feil ved dem i en seksuell situasjon. Høres sikkert merkelig ut, og jeg vet selvfølgelig at måten jeg tenker på er helt feil, selvfølgelig er de seksuelle vesener. Men underbevisstheten min vil ha det annerledes. Høres kanskje aseksuelt ut, men når jeg først ser den "seksuelle gnisten" i en mann er jeg alt annet enn aseksuell. Er det flere som har det som meg? Eller i det hele tatt skjønner hva jeg mener? Og kan hjelpe meg å forstå/jobbe med det? Anonymkode: 4d1ec...e0f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Nå er ikke alle menn like seksuelle vesener, og ofte kan man få et inntrykk av hvor seksuell noen er av kroppspråk og personlighet. Men hvorfor må du forestille deg å ha sex med dem før du gir dem en sjanse? Kan dere ikke date og du ser om der er følelser, viss ikke, så går du videre? Man må ikke vite alt om en person, eller føle alt etter 5 min for at det skal være potensiale på lang sikt. Anonymkode: 244ca...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke alle menn like seksuelle vesener, og ofte kan man få et inntrykk av hvor seksuell noen er av kroppspråk og personlighet. Men hvorfor må du forestille deg å ha sex med dem før du gir dem en sjanse? Kan dere ikke date og du ser om der er følelser, viss ikke, så går du videre? Man må ikke vite alt om en person, eller føle alt etter 5 min for at det skal være potensiale på lang sikt. Anonymkode: 244ca...dd8 Jeg må ikke forestille meg å ha sex med dem, er ikke sånn at jeg går og tenker sånn om alle menn. Men det at underbevisstheten min ikke vurderer dem som seksuelle vesener gjør at jeg aldri fatter interesse for dem i det hele tatt, eller oppfatter eventuell interesse fra dem. De er rett og slett utenfor radaren min. Anonymkode: 4d1ec...e0f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #4 Skrevet 11. mars 2019 Jeg har null sexuelle tanker om noen før jeg er forelsket, og da er det personligheten jeg forelsker meg i. Anonymkode: b7ecf...dd7 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #5 Skrevet 11. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har null sexuelle tanker om noen før jeg er forelsket, og da er det personligheten jeg forelsker meg i. Anonymkode: b7ecf...dd7 Haha, lystløgner. Og jeg er jomfru Maria , hill meg. AKK og ve du syndige sjel som ønsker å date menn/kvinner du tenker seksuelt om på forhånd. Vil si det er det som er normalt. Anonymkode: eadbb...b79
Skogshuldra Skrevet 11. mars 2019 #6 Skrevet 11. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er ikke alle menn like seksuelle vesener, og ofte kan man få et inntrykk av hvor seksuell noen er av kroppspråk og personlighet. Men hvorfor må du forestille deg å ha sex med dem før du gir dem en sjanse? Kan dere ikke date og du ser om der er følelser, viss ikke, så går du videre? Man må ikke vite alt om en person, eller føle alt etter 5 min for at det skal være potensiale på lang sikt. Anonymkode: 244ca...dd8 Instant gratification, vet du. Hele samfunnet er nå gjennomsyret av det - ingen tålmodighet, nysgjerrighet eller et genuint ønske om å være undrende i bekjentskapsfasen (på noe som helst!). Er det ikke bra ASAP=kast! Enten det er et menneske eller en mobiltelefon. Ta seg tid er blitt et ukjent fenomen, og man går glipp av så utrolige mye, spesielt den tilknytningen mellom to mennesker nettopp tid tar. Jeg er sjeleglad jeg ikke tilhører denne generasjonen og de evt fremtidige.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #7 Skrevet 11. mars 2019 Møter på mange menn som jeg aldri kunne sett for meg i en seksuell setting. Møter også på mange jeg lett kunne ha vært intim med om jeg hadde vært singel. Handler vel i bunn og grunn om tiltrekning. Anonymkode: ac3ea...807
Skriblerinna Skrevet 11. mars 2019 #8 Skrevet 11. mars 2019 Nei, jeg går ikke rundt og ser på alle menn som seksuelle. De jeg ikke fatter slik interesse for, har jeg ingen seksuelle tanker om - hverken om at jeg har sex med dem eller at de har et sexliv med andre/på egenhånd (selv om jeg med fornuften vet at alle er seksuelle vesener). Det høres rart ut for meg å gå rundt og tenke seksuelt om så mange. Det skjer kanskje hvert fjerde år at jeg treffer noen jeg umiddelbart kan tenke meg å ligge med. Jeg blir kjent med folk likevel, for jeg har jo ikke bare sex i tankene når jeg omgås andre. Og noen ganger utvikles vennskap til noe annet. Du høres helt normal ut for meg.
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2019 #9 Skrevet 11. mars 2019 Nei, men jeg ikke er interessert i har ingen seksualitet for meg.
Skriblerinna Skrevet 11. mars 2019 #10 Skrevet 11. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, lystløgner. Og jeg er jomfru Maria , hill meg. AKK og ve du syndige sjel som ønsker å date menn/kvinner du tenker seksuelt om på forhånd. Vil si det er det som er normalt. Anonymkode: eadbb...b79 Det var da voldsomt..? Tipper denne brukeren bare beskriver hvordan dette fungerer for ham/henne. Det var ingen fordømmelse av andre som har det annerledes der!
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #11 Skrevet 11. mars 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har null sexuelle tanker om noen før jeg er forelsket, og da er det personligheten jeg forelsker meg i. Anonymkode: b7ecf...dd7 Samme her. Anonymkode: 872c1...106
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #12 Skrevet 11. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, lystløgner. Og jeg er jomfru Maria , hill meg. AKK og ve du syndige sjel som ønsker å date menn/kvinner du tenker seksuelt om på forhånd. Vil si det er det som er normalt. Anonymkode: eadbb...b79 For menn kanskje? Anonymkode: 872c1...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå