AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Skrevet 11. mars 2019 Som tittelen sier. Noen her som har begynt på studie i januar? Evt, hva studie var det? Anonymkode: 3b700...f4d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #2 Skrevet 11. mars 2019 Dette kommer helt an på studiet, og om det er mulig vil det være opplyst på studieinstitusjonens hjemmeside. Jeg antar at du ikke har tenkt å begynne på hva som helst bare fordi det begynner i januar? Anonymkode: 824ab...23c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Skrevet 11. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette kommer helt an på studiet, og om det er mulig vil det være opplyst på studieinstitusjonens hjemmeside. Jeg antar at du ikke har tenkt å begynne på hva som helst bare fordi det begynner i januar? Anonymkode: 824ab...23c Nei, såklart ikke. Av flere grunner kan jeg ikke starte til høsten, og lurte derfor på hva muligheter jeg har. Blir lenge å vente et helt år. Tenker på sosionom-utdanning feks. Eller psykologi-utdanning. ts Anonymkode: 3b700...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå