thei Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Du kan søke etter en i avisa, lokalavisa eller henge opp lapp på kjøpesenter( butikk. Og så kan du intervjue og se hvem som passer..... Vurderer også praktikant..
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Utlys stillingen gjennom aetat. Ser felere gjør det, og da synes jeg at det ser mere seriøst ut..
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #4 Skrevet 16. april 2005 Hvilke forventninger stiller dere til en praktikant? Hva skal h*n gjøre?
thei Skrevet 16. april 2005 #5 Skrevet 16. april 2005 det kommer an på hva som avtales. Jeg kunne tenkt meg ei som kom hjem på morgenen og tok seg av minstemann og evt følger eldtsmann i barnehagen di dagene det ikke passer med mine vakter. Ellers så skal hun ta seg av minstemann hele dagen og kanskje holde huset noelunde rent/ryddigt... og kanskje en middag av og til...
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #6 Skrevet 16. april 2005 Utlys stillingen gjennom aetat. Ser felere gjør det' date=' og da synes jeg at det ser mere seriøst ut..[/quote'] Tror du får svar fra flere seriøse også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå