Gjest Hill Skrevet 15. april 2005 #1 Del Skrevet 15. april 2005 Hvor får jeg en praktikant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thei Skrevet 15. april 2005 #2 Del Skrevet 15. april 2005 Du kan søke etter en i avisa, lokalavisa eller henge opp lapp på kjøpesenter( butikk. Og så kan du intervjue og se hvem som passer..... Vurderer også praktikant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2005 #3 Del Skrevet 15. april 2005 Utlys stillingen gjennom aetat. Ser felere gjør det, og da synes jeg at det ser mere seriøst ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #4 Del Skrevet 16. april 2005 Hvilke forventninger stiller dere til en praktikant? Hva skal h*n gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thei Skrevet 16. april 2005 #5 Del Skrevet 16. april 2005 det kommer an på hva som avtales. Jeg kunne tenkt meg ei som kom hjem på morgenen og tok seg av minstemann og evt følger eldtsmann i barnehagen di dagene det ikke passer med mine vakter. Ellers så skal hun ta seg av minstemann hele dagen og kanskje holde huset noelunde rent/ryddigt... og kanskje en middag av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #6 Del Skrevet 16. april 2005 Utlys stillingen gjennom aetat. Ser felere gjør det' date=' og da synes jeg at det ser mere seriøst ut..[/quote'] Tror du får svar fra flere seriøse også da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå