Gå til innhold

festing av slør

Anbefalte innlegg

Gjest filledokka
Skrevet

Jeg bare lurte på hva dere gjør/gjorde med sløret? Jeg vil helst ikke ha det på kvelden så frisøren sa at da ville hun sy det fast, men at forloveren min kunne hjelpe meg å få det av igjen etterpå. Men hva med frisyren da? Tenkte at det var greit å slippe å dra rundt på det da det er ca en meter fra kjolekanten og jeg vil helst ikke hoøde på det når jeg danser etc. Hva gjør/gjorde u? + og - med det?

Takk :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Hei!

Skal heller ikke ha sløret på meg hele kvelden og fikk derfor beskjed om at eg ska få kam på sløret. Og hvis jeg skulle da ha det på hele kvelden var det best om det ble sydd på håret.

Skrevet

Jeg kommer heller ikke til å ha sløret på hele kvelden tror jeg, og skal også da ha kam på sløret.

Skrevet

Jeg har hele tiden tenkt at mitt 2 meter lange slør skal festes med den gjennomsiktige kammen som fulgte med. Så blir det enkelt å ta det av etter fotograferingen. Men jeg ble litt usikker når jeg leser her at noen frisører anbefaler å feste sløret med hårnåler eller å sy det fast. Det viktigste er at jeg noenlunde lett får tatt det av - uten at frisyren blir ødelagt.

Jeg får høre med frisøren min hva hun synes, når jeg har konsultasjonstime der i mai/juni.

Skrevet

Jeg hadde kam på sløret mitt. I tillegg festet frisøren det med hår nåler, men forklarte forloveren min hvordan hun skulle ta det ut uten å ødelegge frisyren. Men jeg hadde på meg sløret hele kvelden. Min mor mente jeg ikke skulle ta det av da dette bare var den ene dagen i livet mitt :wink:

Så da beholdt jeg det på. Var ikke noe pes siden jeg alikevell hadde langt slep og måtte holde dette oppe når jeg danset.

Men lurt å se hvoedan det blir festet så blir det enklere å ta det ut. Spør frisøren....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...