AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #1 Del Skrevet 11. mars 2019 Hvor lang tid tar det før man får svar på å sjekke om man har lavt eller høyt stoffskifte? Anonymkode: 4ef2d...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Under Skrevet 11. mars 2019 #2 Del Skrevet 11. mars 2019 Det kommer litt an på arbeidsmengden på laboratoriet, men noe mer enn en uke tar det garantert ikke. Vanligvis får man svar etter et par dager. Har du appen pasientsky, kommer svaret der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #3 Del Skrevet 11. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tar det før man får svar på å sjekke om man har lavt eller høyt stoffskifte? Anonymkode: 4ef2d...97b Prøvene sendes fra legen til eksternt laboratorium. Hvordan legen sender blodet er avgjørende for svartid også hvordan legen mottar svaret. Har legen hentetjeneste og får elektronisk svar tar dette 1 - 2 virkedager, maks 1 uke. Anonymkode: 35e4e...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #4 Del Skrevet 11. mars 2019 1 minutt siden, Mrs.Under skrev: Det kommer litt an på arbeidsmengden på laboratoriet, men noe mer enn en uke tar det garantert ikke. Vanligvis får man svar etter et par dager. Har du appen pasientsky, kommer svaret der. Svaret kommer ikke nødvendigvis i pasientsky. Er svaret unormalt skal legen kontakte pasienten om svaret og ikke sende svaret elektronisk. Anonymkode: 35e4e...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #5 Del Skrevet 11. mars 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Svaret kommer ikke nødvendigvis i pasientsky. Er svaret unormalt skal legen kontakte pasienten om svaret og ikke sende svaret elektronisk. Anonymkode: 35e4e...30b Ts her...takk for svar. Vil legen kontakte meg hvis jeg må begynne på medisin eller venter jeg til neste time? Anonymkode: 4ef2d...97b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2019 #6 Del Skrevet 11. mars 2019 28 minutter siden, AnonymBruker said: Ts her...takk for svar. Vil legen kontakte meg hvis jeg må begynne på medisin eller venter jeg til neste time? Anonymkode: 4ef2d...97b Det er vanlig at legen kontakter deg hvis du har behov for å begynne på medisin. Anonymkode: 8e240...5ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå