Gå til innhold

Hva er alt dette fokuset på rumpe?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som 90% av innleggene fra jenter her handler om trening av rumpe. Hvorfor?! Trener dere ikke for å komme i bedre form, få bedre helse? Tror dere gutta bryr seg like mye om den rumpa deres som dere selv gjør? 

Anonymkode: 64aa7...1bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1. Fordi det er pent med en trent rumpe.

2. Ofte er det flere grunner til at man trener. For mange er en av grunnene at de vil se bedre ut. 

3. Gutter bryr seg nok ikke like mye, men de fleste setter jo pris på en fin rumpe. 

Anonymkode: 4e816...fb3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å trene for å komme i bedre form og for helsa gjør man ikke før man faktisk er blitt eldre fått barn, stabil jobb osv.

yngre generasjonen vil først og fremst se bra ut, og det gjør ingenting så lenge trening blir valget og ikke kirurgi. 

Er veldig mange gutter som bryr seg om rumpa er pen og spretten ja. Hengerumpe er ikke noe særlig å sikle etter. 

Dessuten så får en veltrent rumpe det meste av plagg til å sitte pent på, og det er igjen et stort pluss for selvtilliten.

Anonymkode: c0156...bff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Fordi det er pent med en trent rumpe.

2. Ofte er det flere grunner til at man trener. For mange er en av grunnene at de vil se bedre ut. 

3. Gutter bryr seg nok ikke like mye, men de fleste setter jo pris på en fin rumpe. 

Anonymkode: 4e816...fb3

Hva h*n sa!

Rumpa ER viktig, den er lekker å se på, menn titter som oftest på den, det viser at du er sterk og liker å trene, det ser bra ut i klær med fin og spretten rumpe osv osv. Det styggeste jeg ser er flate utrente rumper. Grøss.

Anonymkode: dfa1f...e0d

• Liker 3
Skrevet

Nå tviler jeg ikke på at veldig mange har så stort fokus på trent rumpe ene og alene for utseendets skyld, men jeg ønsker å slå et slag for hvorfor en sterk rumpe er viktig for helsa! 

En sterk rumpe:

- Forebygger skader og smerter i f.eks. knær, rygg og bakside lår
- Bidrar med støtte til ryggen når man sitter, som er viktig i vår tid der veldig mange sitter i mange timer både på jobb og hjemme
- Vil kunne føre til bedre prestasjon på veldig mange ulike områder innenfor trening

Det er sikkert en haug med andre fordeler også. Det skader jo ikke at det er pent å se på heller :) 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Menn bør trene rumpa fordi den signaliserer til neandertalerdelen av hjernen at mannen kan støte skikkelig under sex.

Noe som igjen øker sjansen for å bli befruktet.

På samme måte som menn liker timeglass og lyst hår. Det signaliserer ung og fruktbar.

Anonymkode: 47d44...bcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener rumpe fordi det er en viktig del av kroppen å trene. Stor muskel. Bonus at det ser bra ut, men helst fordi det gjør hele kroppen sterkere :P 

Anonymkode: d5a52...1ef

• Liker 1
Skrevet

Hva er egentlig galt med å trene med fokus på utseendet? Trenden fra 90-tallet og ganske lang tid fram var å være tynn, så det er jo bare positivt at godt trente kropper har tatt over som ideal.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som 90% av innleggene fra jenter her handler om trening av rumpe. Hvorfor?! Trener dere ikke for å komme i bedre form, få bedre helse? Tror dere gutta bryr seg like mye om den rumpa deres som dere selv gjør

Anonymkode: 64aa7...1bf

Vi bryr oss nok mer om den :P

AnonymBruker
Skrevet

Stor rumpe er skjønnhetsidealet nr. 1 i dag. Enkelt og greit. Selv er jeg naturlig tynn, og hadde min "storhetstid", dvs jeg passet inn i idealet for 10-15 år siden. Nå er venninnene mine med timeglassfigur og fyldige butts mye mer ettertraktet. På tide at de får sole seg i glansen. 

Anonymkode: 87889...1d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stor rumpe er ikke pent! Den skal være liten, nett og stram! Tynn modell kropp!

Anonymkode: 0c60a...e6a

AnonymBruker
Skrevet

Tja for min kjære er rumpen den aller viktigste delen på kroppen min 🤣

Anonymkode: 08094...af2

AnonymBruker
Skrevet
On 3/12/2019 at 8:54 AM, AnonymBruker said:

Tja for min kjære er rumpen den aller viktigste delen på kroppen min 🤣

Anonymkode: 08094...af2

Ja, her i prioritert rekkefølge:

1. Rumpe

2. Lår

3. Mage

4. Pupper

5. Rygg

6. Armer

.........

100 Hår

101. Hjerne

102. Negler

osv.

Anonymkode: faecd...185

Skrevet

Det er helst de unge som trener for utseendets skyld. De skjønner ikke at en må ta vare på helsa hele livet. Ung som gammel😉

Skrevet
På 12.3.2019 den 0.59, AnonymBruker skrev:

Stor rumpe er ikke pent! Den skal være liten, nett og stram! Tynn modell kropp!

Anonymkode: 0c60a...e6a

Heldigvis har vi mennesker ulike meninger. 

AnonymBruker
Skrevet

Bare vent, rumpa er snart glemt... nå er det midja som skal vere smal ☺️

Anonymkode: 389a6...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...